Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
קיבלתי היום את האוזניות (7.5 דולר ליחידה כולל המשלוח).

אין מילים. איכות מרשימה מאוד בלי קשר למחיר המצחיק. נשמעות כמו אוזניות יקרות הרבה יותר!

הסאונד נקי, מדוייק, מפורט... וכל זה במחיר של 30₪

 

ממש ממליץ לכם להזמין גם... זה עולה גרושים ומפתיע לגמרי!

 

שמעתי קבצי FLAC דרך נגן ה Cowon Iaudio 7 האלמותי שלי :).

בעיקר רוק וקצת אינדי.

האוזניות לא מיועדות ל "Bassheads" .

לא ניתן להשתמש במקומות רועשים כי אטימת רעש לא ממש קיימת באוזניות מהסוג הזה (אוזניות כפתור)

 

לקנות אך ורק מהלינק המצורף, זה הלינק של החנות של היצרן עצמו (בחור שנקרא Lee והוא דיי "צבעוני" . אפשר לדבר איתו גם דרך אליאקספרס, עמוד הפייסבוק שלהם ועוד כמה דרכים) כל שאר המוכרים באליאקספרס זה זיופים. (היה גם דרופ במאסדרופ. באותו המחיר... המיוחד היה שהאוזניות היו בצבע אדום).

 

http://www.aliexpress.com/item/Venture-Electronic-VE-MONK-earbud-earphone/32417311324.html

 

אף אחד לא התרשם מהמילים החמות שלי על אוזניות ה Monk Plus ?

 

עולות כ"כ מעט ונשמעות כ"כ מדהים! ככל שאני מאזין להן יותר אני מבין עד כמה הן מעולות. זה כלום כסף.. כל עוד אתם לא Bassheads אני מבטיח שממש לא תצטערו על זה :)

 

אני מתבאס לשמוע מוסיקה דרך יוטיוב בעבודה כי ממש שומעים את ההבדל. :)

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

יצא לך במקרה לבדוק גם את ה-Piston? יכולה להיות פה השוואה מעניינת.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לא יצא לי באופן אישי אבל אני יכול להניח שהמונק טובות יותר.

ישנן מספר השוואות בינהם באינטרנט ברוסית אם אתה דובר את השפה. (אני לא :-P)

 

בכל מקרה, מדובר באוזניות שונות. הפיסטון הן IEM (כולמר, אוזניות שנכנסות כמו אטמי אוזניים) והמונק הן אוזניות כפתור...

 

צריך לקחת בחשבון שבמונק אין אטימת רעש חיצוני בכלל לעומת הפיסטון...

 

כרגע מדובר בדגם ה Monk Plus (זה מה שיש לי) שהן שדרוג של המונק הראשונות. יש פה השוואה של מישהו (באנגלית) בין המונק למונק פלוס.

הוא טוען שהפלוס טובות יותר למרות שיש אנשים שמעדיפים את המונק הישנות כי הן יותר באסיות. לי לא יצא להאזין לישנות.

 

פורסם

...CASKA for life

פורסם
יצא לך במקרה לבדוק גם את ה-Piston? יכולה להיות פה השוואה מעניינת.

 

אצלי יש את הפיסטונס 2. אוזניות מעולות והבאס חזק בהן.

כשהן יושבות נכון בתוך האוזן שומעים לא פחות טוב מאוזניות On Ear.

כמובן שאלו המקוריות, נקנו באיזור ה 25 דולר דרך מוכר אמין באיביי, עשיתי השוואה ורואים הבדל בין הזיוף למקורי.

 

PEDELT - איך ה massdrop?

Opel Adam S 2017

פורסם

:| הזמנתי את ה cross ב119 יורו

607 שקל עד הבית, ינעל העולם

 

אגב יש אותה גם באמזון ארהב ב120 דולר ושולחים לישראל

פורסם

אייל אתה מלך, יש מצב לקישור עבור דגם יותר "עממי"..? עדין קצת קשה לי להוציא 500 שקל על מברשת שינים...

 

בנוסף, אני מחפש לחבר לפטופ לעיבוד תמונות, בעיקר פוטושופ, שיחזיק לו לכמה שנים הקרובות.

הדגם שהכי מתאים לו בארץ הוא X756UX-T4047TCF ASUS שעולה בארץ 4,600 דרך P1000.

(לאמצלי לשים קישור).

יש המלצה לגם עדיף באוו טווח מחיר? גםרכישה מח"ל באה בחשבון.

אין הרבה דרישות למעט כוח עיבוד שיספק ל3 שנים הקרבות, כרטיס אינבדיה, ומסךFHD 17.3 אינצ'.

פורסם
אייל אתה מלך, יש מצב לקישור עבור דגם יותר "עממי"..? עדין קצת קשה לי להוציא 500 שקל על מברשת שינים...

 

בנוסף, אני מחפש לחבר לפטופ לעיבוד תמונות, בעיקר פוטושופ, שיחזיק לו לכמה שנים הקרובות.

הדגם שהכי מתאים לו בארץ הוא X756UX-T4047TCF ASUS שעולה בארץ 4,600 דרך P1000.

(לאמצלי לשים קישור).

יש המלצה לגם עדיף באוו טווח מחיר? גםרכישה מח"ל באה בחשבון.

אין הרבה דרישות למעט כוח עיבוד שיספק ל3 שנים הקרבות, כרטיס אינבדיה, ומסךFHD 17.3 אינצ'.

 

Braun Oral-B PRO 690 טובים השניים מן האחד ב 197 שח כולל משלוח חינם אני רוכש המון מהאתר הזה(זהירות התמכרות לפנייך) חברה ממש נחמדים חברה משפחתית מחירים פגז.

לגבי הנייד, האם הוא מבצע רינדורים עליו?

×
×
  • תוכן חדש...