Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
Oral-B Trizone 7000 במחיר פגז 65% הנחה ב 540 שח עד הבית במקור עולה 300 יורו.

 

 

 

למי שעדיין לא צריך לחבר את המברשת שיניים לטלפון, הדגם מסדרה 4000 עם חיישן לחץ ושלל התוכניות ב65 יורו (כ280 שח).

https://www.amazon.fr/Oral-B-Brosse-%C3%89lectrique-Rechargeable-4000/dp/B00LUQ28SU/ref=sr_1_4?s=hpc&ie=UTF8&qid=1466168911&sr=1-4&keywords=Oral-B

 

אמזון צרפת

 

עריכה: לאחר ביקור בסופר-פארם, מסתבר שהחזירו את המבצע של ה40% הנחה.

סדרה 3000 עולה שם 364 ש"ח.

סדרה 6000- 609 ש"ח

סדרות 500-750 (לא הצלחתי להבין מה ההבדלים), סביב ה180 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי GAD57
פורסם

יש איזה דיל טוב על כרטיסי זיכרון בנפחים של 32, 64 ואולי אפילו 128GB?

מחפש לקנות 2-3-4 יחידות במחיר שפוי. לצרכי לצילום תמונות ווידאו FHD. רצוי גם מיקרוSD עם מתאם.

 

תודה ושבת שלום!

פורסם

כרטיס זיכרון של Lexar Professional 633x חברת בת של מיקרון למי שלא יודע.

כרטיס של 95MBS.

הקיט של 2 כרטיסם יחד של 128 עולה 135$ כולל מס ומשלוח.

לא לקנות את הקיט, כלומר להוסיף לסל 2 כרטיסם של 128 יוצא כולל משלוח 123$ בשח 467 עד הבית.

בארץ כרטיס אחד עולה 375 שח.

פורסם

אשמח לקישורים לאתר/ים לקניית סלולרי, בדגש על Samsung Galaxy S7/S7 Edge ו-LG G5.

חשוב לציין, אני מזמין ושולח לכתובת בארה"ב (אין צורך במשלוח לארץ הקודש).

 

תודה :)

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
כרטיס זיכרון של Lexar Professional 633x חברת בת של מיקרון למי שלא יודע.

כרטיס של 95MBS.

הקיט של 2 כרטיסם יחד של 128 עולה 135$ כולל מס ומשלוח.

לא לקנות את הקיט, כלומר להוסיף לסל 2 כרטיסם של 128 יוצא כולל משלוח 123$ בשח 467 עד הבית.

בארץ כרטיס אחד עולה 375 שח.

 

Usually ships within 2 to 3 weeks.

 

יופי.. רק אתמול הסתכלתי והיה כתוב In Stock היום זה כבר 3 שבועות.. כנראה אזמין כמה של 32GB. תודה רבה!

פורסם
אשמח לקישורים לאתר/ים לקניית סלולרי, בדגש על Samsung Galaxy S7/S7 Edge ו-LG G5.

 

תבדוק גם מבצעים באמאזון ארה"ב/ איביי.

 

רק שים לב שאם זה לצורך ייבוא לארץ, שהגלקסי יהיה מדגם G930F לרגיל, או G935F לדגם האדג', לטובת תאימות מלאה לארץ.

 

לגבי הG5, לא מכיר. אבל לפי התלונות על אמינות הG2/G3/G4, למה ההרפתקאה הזו?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
Usually ships within 2 to 3 weeks.

 

יופי.. רק אתמול הסתכלתי והיה כתוב In Stock היום זה כבר 3 שבועות.. כנראה אזמין כמה של 32GB. תודה רבה!

 

זו רק הערכת זמן עד שיהיה מלאי .לדעתי שווה את ההמתנה במיוחד במחיר הזה שעלול לעלות.

פורסם
אשמח לקישורים לאתר/ים לקניית סלולרי, בדגש על Samsung Galaxy S7/S7 Edge ו-LG G5.

חשוב לציין, אני מזמין ושולח לכתובת בארה"ב (אין צורך במשלוח לארץ הקודש).

 

תודה :)

 

רק איביי או אמזון.

באיביי מוכר בשם nevermsrp מאוד אמין ומומלץ.

תוודא שאתה קונה מכשיר הזהה לדגם שנמכר בארץ.

פורסם

שאלה כללית למכורים פה. איך אתם מתמודדים עם דואר ישראל? 5 חבילות שלי 'נעלמו' אי שם בדואר (בשווי כולל של 1000₪) ואין אפשרות לקבל תשובה רצינית משירות הלקוחות שלהם. בחלק מהמשלוחים אפילו עבר הזמן לקבל החזר כספי מ paypal.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

^^ מה שהוא אמר, יש לי נסיון עם קניה של G3 מ Nevermsrp - בלי בעיות

בנוסף יש גם מוכר באמזון עם פידבק מעולה ומחירים נמוכים ב20 דולר מאיביי, ואיכשהו על אמזון אני סומך הרבה יותר בעת צרה

 

בכל מקרה כמו שאמרו סמסונגים רק דגמי F גלובליים עם מעבד exynos, רוב המכשירים שתמצא ברשתות אמריקראיות כמו בסט ביי מוכרות לשוק האמריקאי ובד"כ עם חוזה...

×
×
  • תוכן חדש...