Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למזלי אין לי מכשיר תומך type-c, אבל במידה והיה לא הייתי רוכש שום כבל או מטען שBenson Leung לא נתן עליו חוות דעת חיובית

 

בכללי כל הברדק עם הסטנדרטים מאוד מרגיז.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא מצאתי את ה-reference כעת - הופתעתי מאד כאשר נתקלתי בסיפור לפני חצי שנה, כאשר קניתי את ה-Mi4C. נילקין (וגם שיומי) לא מופיעים בטבלת האבזרים המאושרים של נקסוס. אני קונה את השיומי פשוט כיון שהטלפון שלי מאותו בית.

הבעיה היא שלא מעט יצרנים סוטים מתקן ה-type-c וגורמים לזיהוי לא נכון של המכשירים ומשיכת זרם מוגזם שעלול להרוס מכשירים.

חפש את הסקירות של benson leung על אבזרי type-c

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איילי,

 

איך המותג Bacho?

 

ואיך הוא ביחס לחברות כדוגמת WERA, Wiha?

 

הוורה יקרים מאוד, אבל האיכות גבוהה, אא"כ תפתיע אותי בדיל משתלם במיוחד.

 

הסטים שמצאו חן בעיני מבין מה שפרסמת:

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0001JZRYY/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE

 

https://www.amazon.co.uk/Bahco-2058S26-Ratchet-Socket-26-Piece/dp/B000Y8TIMY/ref=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1466968462&sr=8-5&keywords=bahco+set

 

https://www.amazon.co.uk/Bahco-Socket-Piece-Square-Drive/dp/B0001OZHS0/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1466968462&sr=8-7&keywords=bahco+set

 

אני יודע שיש חפיפות בין הכלים של הסטים הנ"ל, אך מדובר על הכיוון הכללי.

 

מה שכן- לWERA יש מפתחות מעולים. לא נתקלתי במתחרה אל מולם. מצד שני, סט יפה שלהם עולה כ-155 פאונד. אני מתכוון לזה:

https://www.amazon.co.uk/Wera-05020013001-Ratchet-Combination-11-Piece/dp/B00BT0AYG0/ref=sr_1_15?s=diy&ie=UTF8&qid=1466969157&sr=1-15&keywords=wera

 

עוד סטים נחמדים שלהם:

https://www.amazon.co.uk/Wera-05056490001-Tool-Check-piece-Black/dp/B00I8MYMT2/ref=sr_1_3?s=diy&ie=UTF8&qid=1466969157&sr=1-3&keywords=wera

 

https://www.amazon.co.uk/WERA-WWE5004016001-4-Inch-8100SA6-Zyklop/dp/B00IMF1CDO/ref=sr_1_17?s=diy&ie=UTF8&qid=1466969157&sr=1-17&keywords=wera

 

https://www.amazon.co.uk/WERA-WWE5051045001-Kraftform-Kompakt-Zyklop/dp/B0046ZU1PO/ref=sr_1_11?s=diy&ie=UTF8&qid=1466969157&sr=1-11&keywords=wera

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

Bacho מותג מאוד מוכר בעולם (אל תיקח את ישראל כדוגמה) המטה יושב בשוודיה קיימת כבר מאה ומשהו שנה שייכת לתאגיד

SNA Europe שמייצר לעוד כמה חברות , אתה בטוח מכיר את הכלים שלהם יש להם לוגו של דג נח קרס.

 

למה וורה אתה פותח מוסך בבית קנה כלי מקביל מחברה מוכרת וטובה.

בגלל שאתה כ"כ חרמן על וורה ,יש דיל על סט רינגים ב-780 שח עד הבית.

http://tinyurl.com/hj9cgwa

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)

למה וורה?

 

כי למפתחות שלהם שבקישור שהבאת יש פטנטים נחמדים שמקלים על העבודה איתם. אשמח לחלופה מקבילה מחברה טובה באם יש.

 

לגבי בוקסות וביטים, אקנה את ההצעות שלך, במיוחד במחירים אלו. וזה לשימוש ביתי+.

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

דווקא כאן אני לא מבין למה לא לקנות סט רבע ב100 שקלים, סט חצי ב200 שקלים של סיגנט. שימושי מאוד, אחריות בכל מקום, ואפילו יותר זול

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

אם המחיר שיוצא הוא מתחת ל 75 דולר בהמרה מפאונד(לפני משלוח), הם גובים גם עלויות שחרור מכס? איך אני יודע שהמשלוח לא עם חברות שילוח כגון פדקס שידועים בהמצאת עמלות?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

פורסם
אם המחיר שיוצא הוא מתחת ל 75 דולר בהמרה מפאונד(לפני משלוח), הם גובים גם עלויות שחרור מכס? איך אני יודע שהמשלוח לא עם חברות שילוח כגון פדקס שידועים בהמצאת עמלות?

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

באמאזון אתה מקבל מחיר כולל השחלה...

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
קצת יותר זול כי סוללה "דור רביעי" האנלופ החדש מסתיים בקוד BK-4HCDE דור חמישי.

סמוך על סחבק.

עוד כבלים מומלצים של ניקלין type C.

גם של בלקין ,אנקר.

 

תודה על ההבהרה.

אפשר בבקשה קישור אמין גם לסוללות קטנות יותר aaa?

פורסם

צפרא טבא

מוטי איפה יש סט של סיגנט ב 100 שח.

E-A ו-יותם אין עליות של מס אם המוצר מתחת לרף המס.

לדוגמה ,סט רבע אינצ' שעולה בקירוב 20 פאונד ,בעגלה המע"מ מתקזז למחיר של 16.11 פאונד. משלוח עוד 12.98 פאונד ,סה"כ 29.9 פאונד עד הבית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
דרמל 3000 + 15 אקססוריז

https://www.amazon.co.uk/Dremel-3000-15-Multitool-130-Accessories/dp/B0078LENZC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1466945244&sr=8-1&keywords=dremel+3000

האפליקציה בטלפון אומרת 260 שקלים עד הבית. בארץ הכי זול שמצאתי זה 380.

צריך רק לבדוק שזה מתאים למתח פה.

 

יש משלוחה לארץ? אצלי לא מופיע...

פורסם

איילי יקירי, המצב הינו כזה, המחיר אחרי הורדת המעמ ולפני הוספת המשלוח יוצא בערך 74 דולר. על זה הם מוסיפים עוד 14 פאונד מיסים כביכול של ישראל.

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...