Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 מתוחת הפנים הגיעה ארצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כל כך החסרון בזה? 500 עם המיושנות שלה היא עדיין הכי איכותית מכל בחינה מהמתחרות בסגמנט (הזולות יותר, אבל בכל זאת)

 

הפונטו מההתחלה היתה בינונית כזאת, אבל היא נשארה ככה, היא לא מרגישה דורות אחורה. מה יתן עוד שינויים בשלדה שאף אחד לא יןדע עליהם בכלל?

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לכלול גם את הפיאסטה שאיתנו עוד מ2008/9 והיא גבולית , המיצובישי לנסר והפג'רו שאיתנו מ2008 אבל לפחות שם ידוע שזה עקב קשיים כלכליים.

פורסם (נערך)
גם סיאט לא יותר טובים, האיביזה מ2008 רצה עדיין עם שינויים קלים.

להזכיר עוד? קליאו III שנמכרה החל מ2006 עד 2013 עם מתיחת פנים בדרך.

 

עדיין במקרה של הקליאו מדובר 'רק' ב7 שנים בעוד שהפונטו הנוכחית 'מככבת' כבר 10+ שנים והיד עוד נטויה.

כנ"ל ה500 שכבר חוגגת 9 שנים של חוסר בחדשנות ובקידמה מ2006.

ראה טויוטה, שבתקופה המקבילה החליפה את פלטפורמות האייגו והיאריס 3 פעמים (!), לזה אני קורא מחויבות לקידמה ובסופו של דבר ללקוח.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

במה אייגו התקדמה?

שינו שלדה, אבל המנועים והגירים לא השתנו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
גם סיאט לא יותר טובים, האיביזה מ2008 רצה עדיין עם שינויים קלים.

להזכיר עוד? קליאו III שנמכרה החל מ2006 עד 2013 עם מתיחת פנים בדרך.

 

הקליאו דור 3 נקראת היום בצרפת "קליאו קמפוס".

הדור השני שווק בצרפת במקביל לדור השלישי וגם נקראה "קמפוס" - עד שהוצג הדור הרביעי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הקליאו דור 3 נקראת היום בצרפת "קליאו קמפוס".

הדור השני שווק בצרפת במקביל לדור השלישי וגם נקראה "קמפוס" - עד שהוצג הדור הרביעי.

יצרנים הזויים. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מה כל כך החסרון בזה? 500 עם המיושנות שלה היא עדיין הכי איכותית מכל בחינה מהמתחרות בסגמנט (הזולות יותר, אבל בכל זאת)

 

ב-80 אלף יש אופציות הרבה יותר טובות מפיאט 500.

פורסם
עדיין בסופו של יום מדובר במתיחות פנים ולא דגם חדש, באותה פלטפורמה ישנה מ2005 רק עיצוב חיצוני מעט שונה, אותו סיפור עם ה500.

בזמן ששאר היצרנים מסביב בתקופה המקבילה הוציאו לסופר מיני ולמיני שלהן לפחות 2 דגמים מבוססי פלטפורמות חדישות, ראה דגמי הסופר מיני של VAG/טיוטה/מאזדה/GM.

עד כמה המצב קשה בפיאט שאין כסף לפתח פלטפורמות שיחליפו סוסים מתים מ2005? :|

פרייאר באמת מי שקונה פיאט כיום.

 

אני מאמין שעם אלפא המצב יהיה זהה אם לא אף חמור יותר כשעוד 6 שנים נראה את המתיחות פנים ה3 במספר למיטו/ג'וליאטה.

קודם קצת שמן למדורה בדמות השילדה של הטיפו בת העשרים, אולי יותר, לא ממש יש זמן לדפדף, שמהווה עד היום בשינויים לא גדולים את הפלטפורמה העיקרית של המכוניות שפיאט מייצרת. ועכשיו ובשביל לכבות, אין שום רע בדברים ישנים, אם הם מספיק טובים, גם אם הסיבה היא העדר תקציב או חשק לעשות חדשים. אני למשל נוהג לא מעט על אוקטביה דנדשה תוצרת ליסינג ועל בורה ליטר אוטומטית בת חמש עשרה (שתיהן כזכור מאותו בית ) ולמעט צריכת הדלק הגבוהה בהרבה בשניה, היא פשוט מכונית טובה יותר, מוקפדת יותר, נוסעת טוב יותר, יש לה הגה נורמלי ולא חשמלי וחשוב מכל אני לא צריך לעשות חשבון אם הגיר הדפוק הזה שבאוקטביה עם שבעת ההילוכים ושני הקלאצ'ים, ייענה ללחיצה מלאת הרגש שלי באופן מיידי כשאני יוצא לעקיפה. בבורה אגב החשבון הזה מיותר.

פורסם
ב-80 אלף יש אופציות הרבה יותר טובות מפיאט 500.

א. היא נמכרת באיזור ה70 אלף ש"ח במבצעים עם גיר ידני.

ב. איך אמרו לי כששקלתי לרכוש, זה רכב שקונים מהרגש ולא מהראש. במחירים כאלו אפשר לרכוש סופר מיניז למיניהם, אבל אף אחת מהן לא ייחודית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אף רכב לא ישבור את השיא של הוולוו xc90- בר מצווה.

 

אוקטביה דור ראשון - 15 שנה, מ-1996 עד 2011.

אגב, גם פה היה מצב ששלושת הדורות נמכרו במקביל.

עד 2011 שווק הדור הראשון תחת השם אוקטביה טור.

ב-2011 החליטו שהאוקטביה טור תהיה בעצם הדור השני לפני מתיחת הפנים.

אחרי שנתיים הציגו את הראפיד וככה סיימו את הסאגה של האוקטביה טור.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
היום נזדמנתי לנמל אשדוד בענייני עבודה - ונתקלתי במשלוח של למעלה מ-100 יחידות של ה-500 מתוחת הפנים.

 

 

 

תודה על העדכון, לדעתי מדובר בסוס מת.

 

בכל אופן, זה אומר שיהיה בקרוב מפגש פורום ענק + השקה מרהיבה עם זיקוקים בנמל אשדוד סביב המכוניות הללו?

פורסם
מה כל כך החסרון בזה? 500 עם המיושנות שלה היא עדיין הכי איכותית מכל בחינה מהמתחרות בסגמנט (הזולות יותר, אבל בכל זאת)

 

לא הייתי מגדיר את ה 500 כאיכותית. אין שם ולו פלסטיק רך אחד...


×
×
  • תוכן חדש...