Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות...

 

רציתי להתייעץ אתכם בנוגע לרכישת C4 מודל 2009/2010. מדובר על רכישה מהיבואן אשר גם מבטיח שנתיים אחריות רחבה ועוד מני הטבות. המטרה שלנו היא לקנות רכב משפחתי בטיחותי, נוח, אמין וזול יחסית. אשמח לשמוע מהניסיון ומהידע שלכם ולדעת אם אתם ממליצים לקנות רכב זה (התדמית הגרועה שלו מוכרת לי היטב לכן החשש).

 

תודה מראש!

פורסם

מדובר ברכבים שהיו בליסינג השייך ללובינסקי "פריים ליס". כל הרכבים טופלו במוסכי החברה. המחיר יותר גבוה ממחיר השוק וכנראה מגלם בתוכו את האחריות על מנוע, גיר, מזגן, מערכת היגוי ומחיר העבודה לשני טיפולים שותפים שנתיים.

הרכב הרבה יותר טוב ואמין מאשר התדמית שלו. נוח, בטיחותי וצריכת דלק לא רעה. תמורה טובה ל 30 אלף שקלים. האחריות לדעתי שווה את תוספת המחיר.

ממה שידוע לי, הרכבים עם 60 אלף קילומטרים כבר נמכרו, ונשארו רכבים עם קילומטראז' קצת יותר גבוה (80+ ). עדיין לא הרבה יחסית לגילאים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מדובר ברכבים שהיו בליסינג השייך ללובינסקי "פריים ליס". כל הרכבים טופלו במוסכי החברה. המחיר יותר גבוה ממחיר השוק וכנראה מגלם בתוכו את האחריות על מנוע, גיר, מזגן, מערכת היגוי ומחיר העבודה לשני טיפולים שותפים שנתיים.

הרכב הרבה יותר טוב ואמין מאשר התדמית שלו. נוח, בטיחותי וצריכת דלק לא רעה. תמורה טובה ל 30 אלף שקלים. האחריות לדעתי שווה את תוספת המחיר.

ממה שידוע לי, הרכבים עם 60 אלף קילומטרים כבר נמכרו, ונשארו רכבים עם קילומטראז' קצת יותר גבוה (80+ ). עדיין לא הרבה יחסית לגילאים.

 

 

תודה רבה. הם גם מדברים על השבחה לרכב לפני הקנייה. על מה מדובר והאם ניתן לסמוך על כך או לקחת את הרכב לבדיקה?

פורסם

לקחת את הרכב לבדיקה, לדרוש שיתקנו את הליקויים אשר יתגלו בבדיקה ולוודא שהכל תוקן לפני שהרכב יוצא מהמגרש שלהם בסיום הרכישה.

 

נ.ב. לא צריך לצטט הודעה צמודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תמיד ובכל מצב לקחת את הרכב לבדיקה. אל תסמוך על איש. מניסיון הם מתקנים את הכל ואפילו יכולים לספק לך שובר להחלפת צמיגים בפנצ'ריה שהם עובדים איתה. שווה לקבל צמיגים חדשים ואיכותיים.

פורסם

תודה. הלכנו למרכז מכירות ועלה כי הם אינם נותנים אחריות לבעיות חשמל שעלולות לקרות ברכב (מעדות של בעל C4 "כאשר מתחילות בעיות חשמל אי אפשר לצאת מזה"). עובדה זאת מחזקת מאוד את ההתלבטות שלנו.

פורסם (נערך)

בעיות חשמל נגרמות בהתקנות חפריות של "בעלי מקצוע".

צרפתיות לא אוהבות תחזוקת שבר וחלקים סוג ז.

לכן אם אתה רוצה להחזיק צרפתיה בתחזוקת שבר תרד מזה ומהר.

תבצע טיפולים כל 15 K'M במוסך מורשה יבואן או במוסך מתמחה בסיטרואן.

לא צפויה לך בעיה מיוחדת.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי רונן שחפ
פורסם

כתבתי לכם בדיוק על מה נותנים אחריות.

מה ההפתעה הגדולה שאין אחריות על מערכת חשמל ?

אף אחד לא נותן אחריות מפגוש עד פגוש לרכב שמחירו פחות מ 30 אלף .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...