מתעניין בקניית רכב חסכוני בדלק ואמין, לנהג יחיד כ50 קילומטר בינעירוני יומי.
קיבלתי הצעה לרכב סוזוקי סוויפט 2009
עבר 188.5KK המוכר יד ראשונה (קנה יד 0)
2 בעיות שטופלו- נזילת שמן והחלפת רדיאטור.
אשמח לייעוץ על מה לשים דגש בבדיקה,
והאם שווה את ה 17K ש"ח? (זה קצת נמוך ממה שהקצבתי).
תודה מראש לעונים