Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קנה את מצלמה מדגם Z60 Pro ואני רוצה להתקין אותה בסיטרואן C4X משנת 2024.

עם המצלמה הגיע כבל שבקצה אחד יש חיבור USB למצלמה ובצד השני יש שני חיבורים שהם חיבורי פיוזים כמו בתמונה ובנוסף חיבור GND

איך נכון לחבר את הקצה בצד של הרכב?

תודה
מאור

image.thumb.jpeg.2c5c8c18379593b602147894ec531772.jpeg

פורסם (נערך)

יוטיוב

תחפש Dash Camera Hardwire Kit Professional ותעבוד לפי זה

ייתכן ומדריך אחד לא יספיק לך ותצטרך לראות כמה

 

זה משימה כמו כל משימה ברכב לדעתי.. לראות סרטון או כמה, לעבור עליו כמה פעמים עד שאתה מבין ומוכן

 

את ה Z50 שלי לא חיברתי לתיבת פיוזים, רגיל לחיבור 12V של מטען רכב

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם (נערך)

אתה צריך רב-מודד, או לכל הפחות נורת ביקורת.

אתה מפרק בזהירות פלסטיקה, ומחווט את הכבל מהמיקום של המצלמה לתיבת הנתיכים ברכב.

כשהמפתח מחוץ לסוויץ' אתה שם רגל אחת של הרב-מודד/נורה על חלק מתכתי חשוף ברכב (בורג,ציר,קורה וכו') ועם הרגל השניה דוקר את החורים בחלק האחורי של הנתיכים (זה צריך להיות דק מספיק כדי שיכנס לתוך החור ויגע במתכת שבפנים).

כשתמצא נתיך שמביא תגובה (נורה/חיווי 12v)  אתה מחבר אליו את החוט שרשום עליו vcc.

 

עכשיו, אתה פותח סוויץ' ועושה את אותה פעולה שוב, כשאתה מוודא שיש לך תגובה *רק* כשהסוויץ' פתוח, וכשהוא סגור, התגובה נעלמת.

לשם אתה מחבר את החוט שכתוב עליו acc.

 

עכשיו, אתה מחפש באיזור תיבת הנתיכים בורג שמחובר לגוף הרכב, ושלפעמים כבר מחוברים אליו כמה חוטים. אם לא- כל בורג חשוף יעשה את העבודה, בתנאי שהוא מוברג למתכת בגוף הרכב, ולא לפלסטיק.

לשם אתה מחבר עת הכבל שרשום עליו gnd.

 

**כשאני אומר "לחבר", זה אומר להוציא את הפיוז המקורי, ולתקוע במקומו את הפיוז שהגיע בערכה ומחובר לחוט...

 

זה הכל. זו כל התורה.

לא בשביל כל דבר צריך קורס ביוטיוב, כמו שאתם הג'נזיס אוהבים🤪🤪🤪

 

 

*עריכה- אם אתה צריך רמזים במקום לדקור את כל הפיוזים, תעלה סכמה של התיבה מספר הרכב, ונעזור לך חצמצם את הבדיקה.

זה טוב גם כדי לא להתלבש על נתיך של מערכות חיוניות או בטיחותיות, אלא ללכת על שקע מצית או איזה חימום ישבנים.

עריכה אחרונה על ידי natco
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...