Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם 100 קילו זה כל כך מהותי לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מונדאו 2002, עם מנוע 2 ליטר ו145 כ"ס.

 

כשאני לבד ברכב, הרכב מאוד זריז ובקושי דורש נגיעה בגז כדי לנוע בקצב סביר (וגם מתגמל בצריכת דלק, מאוד, אגב)

 

העניין הוא כשאבא שלי מצטרף לרכב תמיד אני נדרש לתת מנה סבירה של גז כדי לזוז, במיוחד בעליות (גם קלות) והצריכה הרבה פחות טובה.

 

אני שוקל 70 והוא 100. האם זה פסיכולוגי או ש100 קילו באמת הבדל גדול לרכב?

 

ואם כך מה המצב ברכבי מיני צנועי נפח?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

100 קילו זה ממש לא מעט. יצרן רכב יהרוג על להוריד חצי מזה ממשקל יבש של אוטו. ברכבי מיני זו אכן בעיה לא פשוטה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רומן צודק. משקל הוא האוייב מספר אחת של צריכת הדלק והביצועים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא חושב שזה כל כך מורגש ברמה כזאת עם בן אדם אחד, אבל כן יכול להיות הבדל.

אני ללא ספק מרגיש הבדל עם עוד אנשים אצלי באוטו אבל רק כשמדובר ברכב מלא 3-5 אנשים.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמה זמן יש לך את הרכב? אחרי שמתרגלים מרגישים כל שינוי קטן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

המשקל העצמח של הרכב כ-1380 ק"ג, הוסף אותך - זה 1450, הוסף את אבא - 1550 ק"ג, 7% יותר מאשר בלי אבא. זה הרבה. חשוב שאתה מעמיס על הרכב 4-5 מזוודות מלאות לנסיעה לחו"ל. האם לא היית חש במטען הנוסף?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש רכבים שמרגישים בהם את זה יותר.

 

אישית יצא לי להסיע אנשים כבדי משקל במכוניות מיני וסופר מיני (אל תשאלו איך הם הצליחו להכנס לשם), מיד הרגשתי שאני צריך לאמץ יותר את המנוע בהאצה ושהבלמים עובדים קשה יותר בזמן הבלימה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אצלי באיביזה כל נוסע מורגש. ולכן לאחרונה הוצאתי דברים מיותרים שהיו נמצאים באופן קבוע בתא מטען.

אגב גם מזגן הורג לי ת'אוטו, אני מרגיש איך הוא משפיע על הכוח של הרכב.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

גם בקורולה שלי זה ככה.

לבד ובלי מזגן היא טסה(הכל יחסי) עם 110 סוסים (לשעבר), במיוחד בלילה וזה באמת מרגיש לי כאילו האוטו יצא מהמפעל. אבל עם אנשים כבדים ומזגן הכח יורד.

 

חבל! אבל אין מה לעשות, יותר חשוב האמינות.

פורסם
אצלי באיביזה כל נוסע מורגש. ולכן לאחרונה הוצאתי דברים מיותרים שהיו נמצאים באופן קבוע בתא מטען.

אגב גם מזגן הורג לי ת'אוטו, אני מרגיש איך הוא משפיע על הכוח של הרכב.

 

לגבי תא מטען - בשתי המכוניות האחרונות אני מקפיד שלא יהיה כלום בתא המטען, אבל ממש כלום. משולש אזהרה, כפפות עבודה וזהו. כשיש קארטינג באופק אז קסדה + כפפות (פחות משני קילו ביחד). גם מעצבן פחות ויפה יותר בעין.

 

ההשפעה של המזגן מאד שונה בין רכב לרכב. ב-146 1.6 שהייתה לי המזגן היה הורג אותה לחלוטין. באפלאוזים פחות. ב-156, באופן מוזר, ב-2.0 המזגן הפריע פחות מאשר ב-2.5. בג'ולייטה אני כמעט ולא מרגיש את ההשפעה שלו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK, אני שמתי לב למשהו מוזר. לדוגמה, אותו אוטו כמו שלי רק אצל חבר אבל עם יותר ק"מ, הרכב סוחב עם מזגן ובלי מזגן אותו הדבר.

אצלי למשל, הסחיבה מורגשת לטובה הרבה יותר ללא המזגן והמזגן לוקח הרבה יותר כח, במיוחד בימים חמים.

 

מה זה אומר? בהנחה והרכיבים מתפקדים כמו שצריך!

פורסם

גם אני מרגיש ככה. שברולט קרוז 2011

כשאני נוהג בו לבדי האוטו ממש זריז. כשאני עם אבא שלי (ששוקל טיפה פחות מ100) אני מרגיש הבדל.

פורסם

אושריקו - אולי הרכב שלו כ"כ מת, שהוא סוחב גרוע ככה או ככה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

או שהרכב של אושריקו עם רגל אחת בקבר, והמזגן משפיע עליו מאד.

מנוע בלוי יאיץ יפה במישור אבל תחת עומס חיסרון הכח יהיה משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...