Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם 100 קילו זה כל כך מהותי לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני הוצאתי כ-ל מה שהיה לי בתא המטען. אוהב אותו ריק לגמרי. יש רק משולש, גלגל ספייר וערכת הכלים המקורית.

טוב יש גם כמה מטליות מיקרופייבר למקרה הצורך.

 

לגבי המזגן- נסעתי איתו את העליות לירושלים ואת העליות בחזרה מאילת. הוא מורגש, אבל הרכב סחב יפה מאוד ולא נראה שהתאמץ במיוחד.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

fifth gear בדקו ומצאו, משמעותי בהחלט.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
עוד לא נהגתי ברכב שלא הורגש שינוי בכח כשמפעילים מזגן.

היום בלא מעט מכוניות יש מדחס ספיקה משתנה.

 

מדחס כזה לוקח כוח מהמנוע בהתאם לדרישות הקירור באותו רגע. הוא לא מתנתק/מתחבר כל הזמן כמו מדחס רגיל ON/OFF.

 

מדחס רגיל או שעובד ב 100% או שלא עובד בכלל ואנחנו מרגישים מעבר בין שני המצבים.

 

מדחס ספיקה משתנה עובד כל הזמן אבל תפוקה שלו וכמות הכוח שהוא לוקח מהמנוע משתנים הדרגתית ולכן בקושי מרגישים את ההשפעה שלו על הסחיבה. במיוחד כשהוא עובד בספיקה נמוכה.

 

 

 

בכלליות מזגני רכב של היום די יעילים והשפעתם על ביצועים לא גדולה.

 

 

למי שזוכר, לפני 20 שנה כשבהרבה מכוניות עוד היו מזגנים בהתקנה מקומית - מזגן היה משפיע מאוד. כאילו אתה גורר נגרר 3 טון.

 

ככה זה היה ברנו אקספרקס ופיאט טיפו שהיו לי, שתיהן עם מזגן ישראלי, מודל 94.

 

היה גם פטנט באותם שנים - חלק מהנהגים היו מתקינים מתג לחיצה על ידית הילוכים, המתג היה מנתק את המדחס. היו משתמשים בו לצורך ביצוע תמרון מהיר. היום יש את זה בתוכנה של מחשב ניהול - בהאצה בפול גז או קרוב לזה מחשב ינתק את המדחס כדי לקבל תאוצה מירבית.

 

 

פורסם (נערך)
בכל רכב זה ככה.

 

לא מדוייק, זה נכון שבכל רכב הפעלת מזגן מבזבזת חלק מאנרגיית המנוע אבל ככל שהמנוע בריא יותר מבחינת הספק כך הפעלת המזגן פחות מורגשת מבחינת איבוד כח ולעיתים אינה מורגשת בכלל (גם אם קיים איבוד כח).

 

יחד עם זאת ראוי לציין שיש גורמים נוספים שגורמים לשינוי ב"סחיבה":

1. לחץ אויר לא תקין, פוגע בצריכת הדלק, באחיזה ובסחיבה. כבונוס גם הורס את הצמיגים.

2.חפצים מיותרים ברכב- מהווים תוספת משקל לא הכרחית שפוגעת בצריכת הדלק והביצועים.

3.רכב לא תקין- קלאץ' בסוף ימיו, מנוע מוזנח וכו', כל אלה פוגעים בתפקוד התקין של הרכב וכפועל יוצא בביצועיו.

4.נהג- הנהג הוא מפעיל המכונה וקובע את ביצועיה, נהג שמקפיד על תחזוקה תקינה של הרכב וידאג לשמור את הרכב מסודר (לא מחסן...) ויתפעל את המכונה כמו שצריך (העברת הילוך בזמן המתאים, נסיעה בהילוך המתאים ולא גבוה מדי) יהנה מרכב שכנראה יתגמל באמינות ובנסיעה תקינה (צריכת דלק, ביצועים).

5.מזג אויר- הגורם היחיד שאין לנהג יכולת לשנות, מזג אויר חם עלול לפגוע בביצועים ובמיוחד ברכבים מוגדשים שם זה יכול להיות מאוד מוחשי.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
יש אפשרות להוציא את הגלגל ספייר והג'ק, ולהסתפק בקומפרסור?

בהנחה שהצמיגים שלי דיי חדשים ולא עומדים להתפוצץ

ממליץ גם להוציא את הנהג...

ולעניין בפנצ'ר, אתמול היה לי פנצ'ר עם צמיגים בני 3 חודשים, נתפס לי בורג שהבריז לי יפה בתוך הצמיג.

מה שכן, אתה יכול להוציא את הרזרבי אם עיקר הנסיעה שלך בעיר ואתה לא חושש להיתקע במקום מבודד.

נוסע בפריוס 2008

פורסם (נערך)

זה. כי אצלי הקטנה ושלושת הילדים זה 300 ק"ג. והמזגן פועל קיץ וחורף. וגם כך מגיעים ליעד, גם אם לוקח עוד כמה דקות ועוד ליטר דלק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לגבי תא מטען - בשתי המכוניות האחרונות אני מקפיד שלא יהיה כלום בתא המטען, אבל ממש כלום. משולש אזהרה, כפפות עבודה וזהו. כשיש קארטינג באופק אז קסדה + כפפות (פחות משני קילו ביחד). גם מעצבן פחות ויפה יותר בעין.

 

ההשפעה של המזגן מאד שונה בין רכב לרכב. ב-146 1.6 שהייתה לי המזגן היה הורג אותה לחלוטין. באפלאוזים פחות. ב-156, באופן מוזר, ב-2.0 המזגן הפריע פחות מאשר ב-2.5. בג'ולייטה אני כמעט ולא מרגיש את ההשפעה שלו.

 

 

RK, איך הייתה ה-146 מבחינת כיף/התנהגות. ואיך הייתה גם מבחינת אמינות?

 

לאחרונה אני חושב על הרכב הזה, ורק בגלל הסאונד המטריף שכל כך עושה לי את זה...

פורסם

התנהגות כיפית, פרוגרסיבית מאד, יצאה להחלקות יפה וגם חזרה מהן יפה. הגה נחמד מאד, 2.63 סיבובים בין נעילות, משקל טוב, תחושה טובה. גם גלגל ההגה טוב מאד. תנוחת נהיגה גבוהה קצת, גם במצב הנמוך ביותר. בלמים גרועים ב-1.6, טובים יותר בשאר הגרסאות.

 

אמינות לא להיט, תקלות חשמל (הוחמרו בסיועם של מתקינים וחשמלאים מקומיים - הכרתי אז הרבה פחות אנשי מקצוע ראויים). נורות הלכו בקצב. עקב הבנה לקויה בזמנו לא הקפדתי על שמן איכותי, מה שהוביל בסופו של יום לתפיסת מנוע עקב כשל במשאבת שמן. לא הרכב לחסוך עליו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
התנהגות כיפית, פרוגרסיבית מאד, יצאה להחלקות יפה וגם חזרה מהן יפה. הגה נחמד מאד, 2.63 סיבובים בין נעילות, משקל טוב, תחושה טובה. גם גלגל ההגה טוב מאד. תנוחת נהיגה גבוהה קצת, גם במצב הנמוך ביותר. בלמים גרועים ב-1.6, טובים יותר בשאר הגרסאות.

 

אמינות לא להיט, תקלות חשמל (הוחמרו בסיועם של מתקינים וחשמלאים מקומיים - הכרתי אז הרבה פחות אנשי מקצוע ראויים). נורות הלכו בקצב. עקב הבנה לקויה בזמנו לא הקפדתי על שמן איכותי, מה שהוביל בסופו של יום לתפיסת מנוע עקב כשל במשאבת שמן. לא הרכב לחסוך עליו.

 

תודה! אני מניח שכל מה שרשמת תקף גם ל- 145 פחות או יותר.

פורסם

בבקשה!

 

תקף, פחות שתי דלתות :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

זה די פשוט - יחס כוח משקל זה מה שמעניין בקטע של הביצועים. ככל שהספק המנוע גבוה יותר או המשקל העצמי גבוה יותר, לתוספת 100 ק"ג תהיה השפעה זניחה יותר.

 

למשקל כמובן יש השפעה גדולה גם על יכולת הבלימה והפניה.

 

אני מוכן לשלם 10,000 ש"ח על כל הפחתה של 100 ק"ג מהמכונית שלי, בתנאי שלא תשתנה אף יכולת פונקציונאלית אחרת שלה. אם מישהו יצליח לגלח 300 ק"ג אני מוכן לתת לו גם בונוס לא רע.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...