Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם 100 קילו זה כל כך מהותי לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אפשרות גם להוציא את המושב האחורי. הוא מאד כבד. על הדרך תפרק גם את דיפוני הדלתות והגג - ההד יהיה משעשע. שטיח שוקל המון, גם בפנים וגם בבגאז'. מושב נוסע הייתי עושה עם ברגי פרפר - אתה יודע, להרכבה ושליפה מהירה, רק במקרה הצורך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש אפשרות להוציא את הגלגל ספייר והג'ק, ולהסתפק בקומפרסור?

בהנחה שהצמיגים שלי דיי חדשים ולא עומדים להתפוצץ

 

ומה תעשה אם באמצע הדרך תגלה שיש לך תקר?

פורסם

באופן אישית, אני מרגיש אפילו אחרי קניות! נניח 20 קילו מאחורה, אני מרגיש אותם

נוסע רגיל לא ירגיש רק מי שרגיל לרכב ומרגיש כל רשרוש בגלגלים ורעידה בכביש

 

כמובן שבביצועים אין שום הבדל, אולי פסיכולוגית מרגישים את המשקל מההרגל נסיעה ולוחצים חזק יותר

אבל.. תלוי ברכב כן..

פורסם
או שהרכב של אושריקו עם רגל אחת בקבר, והמזגן משפיע עליו מאד.

מנוע בלוי יאיץ יפה במישור אבל תחת עומס חיסרון הכח יהיה משמעותי.

 

בסופו של דבר הרבה מרגישים את זה בכל מיני רכבים.

 

השאלה, עד כמה זה משפיע.

 

אני שומע על זה יותר ברכבים ישנים שכנראה שם באמת הסוסים ברחו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד לא נהגתי ברכב שלא הורגש שינוי בכח כשמפעילים מזגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז בעצם זה לא כי "המנוע נחלש".

 

מצד שני, אם תיסע ברכבים מודרנים חדשים מאוד עם מעט ק"מ, אני בספק אם הדלקת המזגן תפגע בביצועים...

כך או כך, העיקר האמינות!

לילה טוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשהמנוע גמור כל עומס נוסף יורגש משמעותית, למשל בעליות, עם מזגן או עם יותר משקל.

גם ברכבים חדשים מרגישים את השפעת המזגן על הכח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כשהרכב חדש ואתה לא רגיל אליו לא תמיד שמים לב כי זה פחות מורגש.

כשהייתי בן 17 והיתה לנו סוזוקי איגניס חדשה, בדקתי אותה מ0 ל100 עם מזגן ובלי :lol:

בנסיעה רגועה בקושי מרגישים משהו, אם בכלל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש לי את הרכב שנה וחצי לשואלים. האמת היא שמזגן לא משפיע בכלל על הסחיבה, גם כשהוא על הטמפרטורה הכי נמוכה לצורך העניין.

 

מעניין הטענות שהעלתם. חשבתי שרק אצלי זה המצב.

פורסם (נערך)
עוד לא נהגתי ברכב שלא הורגש שינוי בכח כשמפעילים מזגן.

 

פיאט גרנדה פונטו 1.4, נעים מאוד. המדחס פשוט לא משנה שום דבר, להבדיל מרכבים אחרים שבהם זה בהחלט מורגש ; מצד שני, היא כזו נבלה by default אז שלפחות יהיה נעים בתוך תא הנוסעים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

ה159 שלי זה הרכב הראשון שבו אני לא מרגיש שום הבדל בין נסיעה עם או בלי מזגן, מה שכן, כשאני נוסע עם כל המשפחה (תוספת של 80-85 קילו במצטבר) הרכב פחות קליל וכיף מאשר בנסיעה לבד.

גם ככה הדגם הזה שמן ובשנת 08 עבר מתיחת פנים שלא כללה כלום (אבל ממש כלום) חיצונית חוץ מהורדה של 45 קילו, כנראה לא סתם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...