Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצומת "אור ירוק"-מישהו חתם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב נגמרה לי הפאסטה בבית.

 

זה קורה בכל בית טוב (וגם בבית שלי) אז ניצלנו את ההזדמנות והחלטנו לעשות את הקניות של כל השבוע,אז נסענו לסופר ליד עתידים בתל אביב.

 

בכניסה לסופר עמדה ילדה מעאפנה למראה,בת כ 16,לבושה לפי מיטב אופנת האקווה/בריטני/SMS/טלטאביז ,זינקה על כל אחד מבאי הסופר וניסתה להחתים אותם על טופס כלשהוא.יש לציין שבהצלחה מרובה- הרוב חתמו לה.

 

ברגע שבאתי לקחת עגלה היא עטה עלי בעליצות נעורים בלתי מוסברת השמורה לאנשים טרום משכנתא ושאלה אותי אם אני רוצה להצטרף למאבק בתאונות הדרכים.

 

מסוקרן מעצם הרעיון שאני אמנע תאונות דרכים,שאלתי אותה בנימוס השמור לילדות בנות 16 איך היא בדיוק מתכוונת למנוע אותן. ואז הסבירה לי בריטני הצעירה שבאמצעות חתימה על עצומה של "אור ירוק" למניעת תאונות הדרכים,אני אמנע תאונות דרכים.

 

משועשע מהמעמד,שאלתי אותה למה היא עושה את זה.קר בחוץ.יש בטלויזיה באפי.עוד ניתן להשיג בתל אביב חגיגת.אז למה?!?

 

היא לטשה בי זוג עיני עגל ואמרה "כדי למנוע תאונות דרכים".

(תירגום:אבא פעיל בעמותה ונותן לי 20 שקל לשעה)

 

"אבל איך?!?!?!?" שאלתי אותה. "איך החתימה שלי תמנע תאונות דרכים?!?!?! "

 

היא לטשה בי מבט מטומטם במיוחד ואמרה "אתה לא רוצה שלא יהיו תאונות?"

 

"כן".

 

"אז תחתום לעמותת אור ירוק".

 

מעוצבן מזה שאני צריך לחכות בקור ולריב עם ילדה בת 16 פתחתי את פי ואמרתי בצורה מודגשת את הטקסט שלמדתי מעידן:

 

"עמותת אור ירוק היא עמותה פופוליסטית שדוגלת באכיפה שקלה לביצוע.הם לא מתמקדים במה שבאמת חשוב. אם את רוצה שחצי מהאנשים בסופר יאבדו את הרישיון ואולי המכונית על תקיעת נאד-בבקשה.אני לא חותם.עם המסמך הזה הם ילכו לממשלה ויראו לה שהציבור רוצה עוד שוטרים,עוד ניידות ועוד מצלמות.אנחנו גם ככה מדינת משטרה."

 

המומה מעוצמת המחווה ,היא לטשה בי עיני עגל ושאלה :"מה זה פופוליסטי?".

 

באותו רגע פקעה סבלנותי וגבר עלי התאבון והקור ונכנסתי לסופר. היא,מצידה,המשיכה לקפוץ על אנשים ובמבט מלאכי להציע להם להילחם בתאונות הדרכים. לך ותגיד לישראל ישראלי שילחם בתאונות הדרכים.שיחתום על עצומה.זה כמו להגיד לאנשים שיחתמו על עצומה לחיסול בן לאדן.ברור שהם יחתמו!!!

 

אז אם קופץ עליכם איזה ילד או ילדה ברחוב,בסופר או בשירותים ומציע לכם להילחם בגבורה בתאונות הדרכים, תסתכלו ותחשבו טוב טוב על מה אתם חותמים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

גם עלינו התנפלה מישהי בג'מבו פולג.

חברה שלי אפילו הייתה בשלבי חתימה כשלא שמתי לב ובשניה האחרונה זינקתי תוך גילוי עוז וגבורה עילאיים והצלחתי להציל אותה.

 

לאחר מכן כשחברה שלי הייתה בחלק המשעמם של סבב הקניות (ככה אני קורא לכל מה שאי אפשר לאכול/צריך לעבוד בשביל לאכול אותו) עמדתי מחוייך ליד עמדת אור ירוק ושידלתי אנשים לא לחתום על העצומה.

זה היה מאוד משעשע והעביר לי את הזמן יופי ובנוסף - אף אחד לא חתם כשהסברתי לו שבגדול - הצלחת העמותה אומר פחות כסף אצלו בכיס עקב דו"חות מיותרים.

פורסם

גם אני נתקלתי בילדה בתחנה מרכזית חוף הכרמל שמנסה להחתים אנשים למניעת תאונות דרכים עבור עמותת אור ירוק. לא חתמתי.

פורסם

אני חתמתי.

7 וחצי בבוקר.

תחנת דלק.

בדרך לבסיס.

יום שני.

לא הייתי ביום ראשון.

קפץ עלי איזה מתנדב הדוק.

הייתי עם החרא בעיניים.

חתמתי.

זהו.

אולי יהיה פחות תאונות עכשיו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כולכם נתקלים בקטינות, אני לעומת זאת נתקלתי בבחור מבוגר וזועף, יוצא בירה"מ לשעבר, שכמעט ודחף לי את דף ההסבר של העמותה לגרון אחרי שעמדתי והתווכחתי איתו שדרך הפעולה של העמותה לא נכונה. לצידי הצטרפה חיילת שהתחילה להסביר לו את תיאוריית הקונספירציה שלה בין תאונות דרכים למדיניות הכיבוש. בסוף הוא אמר לי: "טוב אם אתה לא מתכוון לחתום אז תלך מפה !", ואחרי שהוא נרגע מעט הוא אמר לי: "תקשיב, אם אנחנו נעמוד פה ונדבר, אני לא אחתים אנשים, ובסוף יפטרו אותי, אז בבקשה תן לי לעבוד."

זה היה בקניון רחובות, אגב.

 

ב-10 דקות שעמדתי שם, מנעתי מהבחור להחתים לפחות עוד 5-20 איש. אני את שלי עשיתי :evil:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

מוזר.

חשבתי שאני בין היחידים שלא חתמו מבחירה.

עליי קפץ ילד כשישבנו בפאטיו בחברה על איזה שחור קטן. החיים יפים בראש העין.

אף אחד לא הבין מאיפה הוא נפל עלינו, אבל כל הצוות שלי חתם בכל זאת.

זה לא גורל, זה מחדל!

 

 

:roll:

MCS 2008

פורסם
מה בעצם הרעיון של אור-ירוק? מה הם רוצים לעשות בידיוק?

אף אחד לא יודע

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

תגיע עצומה ללשכת רה"מ עם שני גלילי נייר חתומה ע"י אנשים שאומרת "תמנע תאונות דרכים"

 

רה"מ בתגובה:"באמת? מה לא ידעתי את זה קודם!"

 

במקום לבזבז כסף על חתימות ושטויות למיניהן שיתחילו לעשות משהו עם עצמם...

 

 

אם אני לא טועה ראש העמותה, הבן שלו מת בתאונת דרכים ולכן הוא (עם כספו אני מניח) יוצא במלחמה כנגד זה?

הוא בכלל יצא בהבהרה מה התועלת של העצומה?

אם יש לך כסף לך תשקיע אולי בקידום הספורט המוטורי או פתיחת מסלול מיוחד לכך (כמובן בעתיד :( )

אם למישהו יש אינפורמציה על כך אשמח לדעת

 

עריכה: טעות שהוציאה מעט עצבים בכתיבה :|

פורסם

קודם כל תומר וgibsonlp (לא יכולת למצוא כינוי יותר פשוט??) די הצחקתם אותי עם הסיפורים שלכם, גם הסיפור של גרשון היה לא רע...

 

 

לגבי האור ירוק, הפרסום שלהם מצד אחד די משכנע, כלומר תחילה ניתן להאמין להם ולכך שהם באמת רוצים למנוע תאונות דרכים, אך גם אני שמעתי בזמן האחרון די הרבה על כך שהתונכית שלהם לא בדיוק התוכנית היעילה או המתאימה ביותר...

 

האם צריך להקים עמותות וועדות בשביל להקטים את כמות הנפגעים? כלומר כל כך קשה לסלול את הכבישים בצורה טובה ולהקפיד על שלטים וסימונים נכונים, ולשלב זאת עם לימודי נהיגה שילמדו לנהוג ולא לעבור טסט + פרסום נרחב והרצאות בבתי ספר, מקומות ציבוריים, חברות ציבוריות, ובחברות שונות (לציבור העובדים)...

 

*דרך אגב LORINSER, אני לא חושב שיש להם שליחים בקייב...

פורסם

הכל נכון אבל,עיתוני רכב מכובדים משום מה מצדדים בהם,אולי כדאי שמשהו יבדוק לעומק מה קורה פה?

×
×
  • תוכן חדש...