Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח...

 

היום, אחרי כמה שעות בקיפצובה עם הילדים, החלטנו ללכת לאכול באבו גוש.

זו היתה טעות!!!

מיליון מכוניות ברחוב צר כשחונים מכל הכיוונים, זה לא מקום טוב לבוא אליו...

 

בכל מקרה, עלינו בחנייה על סלע שהיה מונח בכביש, שגם עם אלף מראות ומצלמת רוורס (שקיימת אגב) לא היינו רואים אותו בחיים.

מאון לאון, הצמיג נוקב ומתהדר כרגע עם קרע של כ2 ס"מ.

 

אם זה היה רכב בן 10, דפוק מכל הכיוונים, אז מילא...

 

אבל מדובר בסוזוקי קרוסאובר דנדשה, שעלתה לכביש ביום ראשון שעבר וצברה 300 ק"מ בלבד!!!

זאת ועוד, זהו צמיג continental "דנדש" (שבוע 22 ב2015) שכאמור נסע רק כ300 ק"מ.

 

נשאלת השאלה, האם תיקון של דבר כזה נכנס במסגרת האחריות יצרן ו/או הביטוח.

מילא היה פנצ'ר, אז לא אכפת מה50 ₪ תיקון. אבל קרע לדעתי משבית את הצמיג וצמיג כזה עולה בסביבות ה800 ₪ או מתקרב לזה.

הביטוח אגב נעשה ישירות דרך היבואן, מכשירי תנועה, על ידי הביטוח שבבעלותם "מתיב"

 

אשמח אם תוכלו לייעץ מנסיונכם, האם יש דרך לכסות את ההוצאה דרך היבואן או שזהו מקרה אבוד, ואין מנוס מצמיג חדש בעלות של כ800 ₪.

 

נ.ב

אנחנו מרמת גן, ועם החלופי שהגביל את הנסיעה ל80 קמ"ש (ע"פ הוראות יצרן) לקח כמעט שעה להגיע הביתה!!! סיוט!!!

 

תודה רבה על הקריאה ועל העזרה [emoji106]

 

בברכת חג שמח,

שי

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחריות לא מכסה טעויות אלא תקלות.

לא שמעתי על ביטוח שמכסה צמיגים גם אם כן,תפעיל ביטוח על כזה דבר ושתלם אחרי זה פרימה גבוהה יותר? לא משתלם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה יודע....ראשית שווה לשאול...

שנית...אולי היבואן מטוב ליבו וכמחווה של רצון טוב, יהיה מוכן לתת/לממן צמיג חדש מאחר ורק בשבוע שעבר שיחרר את הרכב...

 

אשתי הציעה לספר ליבואן שהדבר נעשה בזמן נסיעה ופתאום קרה מבלי סיבה נראית לעין (וכך "להאשים" אותו ב"בעיית יצרן") אבל מצפוני קצת מעיק עליי, בטח 2 דקות לפני כיפור (לא שאנחנו דתיים, אבל עדיין...)

רשמים??? לטובה/לרעה???

פורסם

תנסה לדבר עם היבואן,למרות שאיני חושב שהוא יתן בחינם צמיג,אחרת תחשוב שכול אחד יבוא ויגיד הוישרים מזייפים,היה לי פנצר..

 

אם היה קרע בזמן נסיעה מכזה דבר סביר להניח שהצמיג היה כולו נקרע,ככה שלדעתי הסיכוי שלך לקבל מהם צמיג נמוך עד לא קיים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממש מבעס..אבל זה החיים,

ואם זה היה שפשוף או מכה...לא מצפה שבגלל שהרכב חדש יתקנו לך בחינם נכון?

בסדר צמיג יחיד לא אמור להיות סיפור גדול(לא חייב להחליף את 2 הצמיגים בגלל שהם חדשים לפחות).

 

ושזה יהיה הצרות שלך :)

תתחדש על הרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם זו היה פגם ייצור כנראה שהצמיג היה מתפרק, לא נקרע.

צמיגים אלה חלקים שמתבלים ולא תחת אחריות.

תעלה תמונה של הקרע כדי שיוכל ולראות מה הנזק.

פורסם
המממ...תיאורטית (לא שאנחנו מעודדים רמאויות חליחה...)יש משהו יותר אמין שאפשר להגיד שיעזור להוציא מהיבואן צמיג???

 

מצטער, לא רואה איזו סיבה יש לך בכלל לפנות ליבואן, ולמה צריך ״להוציא״ ממנו צמיג.

זה חלק מעלות תחזוקת רכב. תתעודד מכך שהרכב חדש ואתה יכול להסתפק בהחלפת צמיג אחד. אם היה וותיק יותר היית צריך להחליף שניים.

פורסם

צודק....סתם הרגשה זיפתית שרכב חדש וכבר צריך להוציא לא מעט....

 

בכל מקרה...ממילא המצפון שלי לא היה מאפשר לי לעשות משהו בנידון...

אם כבר, לתבוע את מועצה איזורית אבו גוש, שהם מתירים הנחת סלעים בצידי הכבישים הרעועים וצרים ממילא שלהם :-)

פורסם

אם הצמיג הרזרבי זהה בגודלו לשאר הצמיגים, התקן אותו במקום הצמיג הפגום וקנה לעצמך איזה צמיג סיני מזופת כשישמש כצמיג רזרבי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם הצמיג הרזרבי זהה בגודלו לשאר הצמיגים, התקן אותו במקום הצמיג הפגום וקנה לעצמך איזה צמיג סיני מזופת כשישמש כצמיג רזרבי.

הוא לא....לצערי...

 

בכל מקרה...מתחילים שנה חדשה, נתחיל אותה כמו שצריך, ונקנה צמיג חדש [emoji106]

 

יש המלצות באיזור המרכז למקום אמין וזול שמחזיק continental 215/50/17 89v???

פורסם

שי - אין לך בכלל סיבה לפנות ליבואן,



הקרע נוצר מרשלנות/חוסר תשומת לב שלך.

 

אני מקווה שהוצאה חד פעמית על רכישת צמיג חדש

מתאפשרת לך למרות ההוצאה המכובדת על הרכב

והאביזרים הנוספים שסביר שהוספת לרכב.

 

מקווה שהצמיג הקרוע יהיה ההוצאה הבלתי צפויה

היחידה שתהיה לך ברכב החדש.

 

מאחל לך נסיעה זהירה ובטוחה ושתהנה מהרכב החדש.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...