Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Adi89

 

לפני שאתה משמיץ..תקרא את השרשור כולו ותווכח שדובר בתיאוריה בלבד ושכבר מזמן לא מנסים להתחמק מאחריות.

אם אתה מתעצל לקרוא, אז אל תקפוץ בבקשה למסקנות חפוזות.

תגובות כמו שלך מדירים אנשים הגונים שסהכ רוצים להיעזר ובעתיד לעזור לאחרים...

 

אנסה להתעלם מתגובתך, ואצא מנקודת הנחה שהיא נכתבה בלהט הרגע מבלי לבדוק את כל השרשור, אך אנא ממך, להבא נסה לעדן את תגובותיך, כי כולנו עלולים להחמיץ את מטרתו של פורום זה...

 

בברכת חג שמח לך ולכולנו...

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ראיתי באתרי השוואת המחירים השונים עדות לקיומו של האקו קונטקט 5 בארץ, ולכן חזור לפסקה השניה שלי בהודעה #19.

מומלץ לבחור בצמיג זהה. היה לא מזמן דיון בענין.

 

לגבי תמונות, תוכל להעלות לאתר חיצוני ולתת לינק.

אבל אם אתה אומר שיש קרע, אז זה לא בר תיקון, נקודה.

 

האטם, אם אכן מדובר בסוג זה של חיישן (בדר"כ הונטיל הוא מתכתי), נמצא בחלק הפנימי של החישוק.

תום, תודה על המאמץ...מעריך מאוד...

 

על פי אתר היבואן...אכן יש כזה צמיג...(לפחות נראה לי..)

http://www.continental-tires.co.il/he/products/premium-eco/contiecocontact-5.html

 

אנסה מחר ליצור קשר איתו וצמיגיות באזור, בנסיון לאתר אחד כזה...

 

תודה רבה [emoji106]

פורסם

מבעס אבל אין ברירה אלא לתקן או להחליף את הצמיג, בהתאם למידת הנזק.

אני יכול לנחם אותך, לאבא שלי קרה מקרה דומה עם צמיג ברכב שהיה אצלו 24 שעות ונסע 150 ק"מ. הייקה תיקן את הצמיג (הנזק היה בדופן, אבל ב-1978 קרוב לודאי שהיה מדובר בצמיג דיאגונלי) והמשיך לנסוע עליו.

אם אינך מצליח לאתר צמיג מאותו דגם - פנה ליבואן, אני מניח שיידע לכוון אותך ליבואן קונטיננטל ולצמיגיה שתוכל לספק צמיג זהה למקולקל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בהחלט קיים צמיג מדגם זה במידה המדוברת, אך כוונתי הייתה שלא בטוח שהוא מיובא לארץ.

אם תסתכל בלינק שנתת ב"טווח המוצרים" המידה אינה מופיעה, אבל אולי הרשימה אינה מעודכנת.

פורסם (נערך)
Adi89

 

לפני שאתה משמיץ..תקרא את השרשור כולו ותווכח שדובר בתיאוריה בלבד ושכבר מזמן לא מנסים להתחמק מאחריות.

אם אתה מתעצל לקרוא, אז אל תקפוץ בבקשה למסקנות חפוזות.

תגובות כמו שלך מדירים אנשים הגונים שסהכ רוצים להיעזר ובעתיד לעזור לאחרים...

 

אנסה להתעלם מתגובתך, ואצא מנקודת הנחה שהיא נכתבה בלהט הרגע מבלי לבדוק את כל השרשור, אך אנא ממך, להבא נסה לעדן את תגובותיך, כי כולנו עלולים להחמיץ את מטרתו של פורום זה...

 

בברכת חג שמח לך ולכולנו...

 

שום להט הרגע, אתה לא בן אדם הגון אשר ניסה למצוא דרכים לסחוט צמיג אשר כל האשמה הייתה עלייך, לא מצאת דרך כזאת ולכן הלכת ורכשת צמיג, זה לא מוציא אותך זכאי, אתה כמו רוב הישראלים ניסית דבר ראשון להפיל את האשמה על כל גורם אחר חוץ מעצמך, אפילו היית הולך לתבוע את האבן אם היית יכול, בושה בשבילי לחיות במדינה שבה רוב האנשים מנסים לסחוט באי צדק כל הזמן, אז כן, תתבייש על התנהגותך, אם היית הגון לא היית שואל את מה ששאלת.

התירוץ של ה"תאוריה" לא תופס חביבי, אנשים כאן לא טיפשים.

ולדעתי הפורום לא צריך לתמוך בנסיון סחיטה שכזה, במיוחד שזה מקרה כל כך ברור.

 

תראה בהודעה זאת כביקורת אשר שמה מולך את התנהגותך בחברה.

עריכה אחרונה על ידי adi89
פורסם

טוב...אז אני לא הגון...

 

אתה צדיק...תודה לך...

 

מאחר ואין לך ממילא מה לתרום לת'רד הזה ורק לשמש כטרול, אשמח אם תתן במה למי שכן מעוניין לעזור ולא סתם לצאת בהצהרות מעליבות...

 

ובנימה אופטימית זו...שתהיה לך שנה טובה וגמר חתימה טובה...

 

ומתנצל אם המילה טרול פגעה בך...באמת שלא היתה לי כוונה, פשוט לא מצאתי מילה שמתארת את ההתנהגות הנ"ל טוב יותר..בכל מקרה, מחילה מכבודך...

פורסם

עדי, קח נשימה עמוקה.

 

הוא בסה"כ שאל אם יש דרך שאיזשהו ביטוח או אחריות יכסה את עלות הנזק שהיא בהחלט מבאסת ברכב חדש.

חוץ מזה, זו אישתו שמסיתה אותו לדבר :wink:

היבואן לא טיפש, וגם ככה קשה לממש אחריות לצמיגים. אני בטוח שאין שום דבר שניתן להגיד שיזוהה כפגם בצמיג.

 

אגב, אאל"ט, ברשת צ'ק-אפ מציעים ביטוח מלא לצמיגים, גם ברמת הקרע.

אבל לדעתי מדובר במסגרת רכישה דרכם.

פורסם (נערך)
עדי, קח נשימה עמוקה.

 

הוא בסה"כ שאל אם יש דרך שאיזשהו ביטוח או אחריות יכסה את עלות הנזק שהיא בהחלט מבאסת ברכב חדש.

חוץ מזה, זו אישתו שמסיתה אותו לדבר :wink:

היבואן לא טיפש, וגם ככה קשה לממש אחריות לצמיגים. אני בטוח שאין שום דבר שניתן להגיד שיזוהה כפגם בצמיג.

 

אגב, אאל"ט, ברשת צ'ק-אפ מציעים ביטוח מלא לצמיגים, גם ברמת הקרע.

אבל לדעתי מדובר במסגרת רכישה דרכם.

תום, תודה רבה על ההבנה...פגעת בינגו [emoji6]

 

אכן בטווח לא מופיע...אעשה מחר בירור אצל היבואן והצמיגיות הקרובות

 

יש לך במקרה אפשרות לאתר הלינק לת'רד שהזכירו פה לגבי התקנת צמיג מסוג אחר במידות דומות...ההגיון אומר שלא צריך להיות הבדל, פשוט, להדיוט כמוני, רכב חדש צריך להיות עם הצמיגים המקוריים שלו...

עריכה אחרונה על ידי sfeigelman1
פורסם
מבעס אבל אין ברירה אלא לתקן או להחליף את הצמיג, בהתאם למידת הנזק.

אני יכול לנחם אותך, לאבא שלי קרה מקרה דומה עם צמיג ברכב שהיה אצלו 24 שעות ונסע 150 ק"מ. הייקה תיקן את הצמיג (הנזק היה בדופן, אבל ב-1978 קרוב לודאי שהיה מדובר בצמיג דיאגונלי) והמשיך לנסוע עליו.

אם אינך מצליח לאתר צמיג מאותו דגם - פנה ליבואן, אני מניח שיידע לכוון אותך ליבואן קונטיננטל ולצמיגיה שתוכל לספק צמיג זהה למקולקל.

תודה רבה על הנחמה...מוערכת [emoji106]

תנסה להשיג את הצמיג הזה דרך צמיגיית זוארץ בת״א. הם מחזיקים במלאי גם צמיגים יותר נדירים.

רשמתי לעצמי...תודה [emoji106]

פורסם

לא מצאתי נכון לכרגע את השרשור שחשבתי עליו. יכול להיות שזה גם משהו שהתפתח בצורה אגבית בשרשור.

 

בכל אופן, אתה יכול לעבור על החוברת הזו שמפיץ משרד התחבורה.

בסעיף א'1 מדובר שם על חיוב התאמה בין צמיגים על אותו סרן, אם כי איני מכיר את הבסיס החוקתי לטענה המלאה שם (אלא רק לענין מבנה/סוג/כושר העמסה). בכל מקרה, מומלץ להימנע ממצב שבו הצמיגים שונים, בטח כשאחד זה צמיג "ירוק" ואחר צמיג ספורטיבי.

בהמשך בסעיף ד' יש אגב גם התייחסות לחיישני TPMS (ושוב, לא בטוח שזו המערכת המדוייקת שקיימת אצלך).

 

אגב, אם מדובר היה במפגע שנמצא בכביש רשמי בשטח העירייה, יתכן ובהחלט תוכל לבקש החזר על עלות הצמיג (עם סיפוק הוכחות מספקות/הצהרת עורך דין).

גם במקרה זה, נסה לחפש שרשורים בענין (לדוגמה זה).

פורסם
תודה חברים על התשובות...

במאגר : לא נמצא כלום

בלינק השני ("אני קניתי 2ל-206...") לא נפתח כלום

לגבי החיישנים, לאחר שנחליף נדע, בכל מקרה, אציץ בספר רכב לתשובה רלוונטית...

אל תחפש ברשת.

תצלצל מחר ותברר טלפונית, לא הכל מופיע ברשת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אעבור על זה...תודה תום...

 

לגבי המפגע...לא יודע מתי לאחרונה היית באבו גוש, אבל כל הישוב הזה זה מפגע אחד גדול...

בזמן שהחלפתי את הצמיג, ראיתי כמעט 4 תאונות קטלניות (עוד שניה והיו דורסים הולך רגל) שפשופים בלי סוף של מראות וכמה פגיעות פח...

 

שתבין...מדובר בכרבע שעה עם כל כך הרבה באלגאן...

 

וכל זה בשביל לאכול אצל נאג'י (טעים, אבל לא נפלתי...ובטח שלא שווה צמיג חדש...)

 

 

קומפי...תודה...רות היישר...

פורסם

חבר, לא אבו גוש, לא סוזוקי ולא קונטיננטל אשמים בזה ש א ת ה קרעת את הצמיג.

להבא - קצת סבלנות וקצת זהירות, צריך גם לדעת איפה לחנות - במיוחד במדינה בה אין כבוד לרכוש הזולת.

 

תזמין צמיג חדש זהה (חברה ודגם, לא רק חברה) וקרא לזה שכר לימוד, זה הכל.

 

שנה טובה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ממליץ לך לפנות קודם ליבואן של הרכב אולי יהיה להם צמיג כזה, אולי אפילו יסכימו להחליף לך ללא עלות, אם לא , לאור העלות הגבוהה של הצמיג, ממליץ לך לברר אצל היבואן כמה עולה גלגל ספייר בגודל מלא עם צמיג וג׳אנט זהים, בדרך כלל עולה בסביבות 1000 שח בקניית רכב חדש (ברכבים עממיים).

בהצלחה.

Detailer.gif

×
×
  • תוכן חדש...