Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער, אבל עדי89 צודק. פות"ש ניסה לברר על כל דרך אפשרית להשיג צמיג על חשבון מישהו אחר ורק אחרי שהורידו אותו מזה חזר למוטב. פעמיים הוא ניסה לברר איך אפשר לרמות את היבואן ולהאשים אותו בצמיג פגום. פעמיים. אז בבקשה, נא לא לזלזל באינטליגנציה שלנו. אם זה נראה לכם בסדר - זכותכם. רק אל תעמידו פנים שזה לא קרה.

לי כבר קרה פעמיים לצערי שצמיג חדש נפגע זמן קצר לאחר שנרכש ואפילו לא חשבתי להלביש את הארוע על מישהו אחר.

 

מה שעוד יותר משעשע זה שאחרי כן פות"ש מאשים לא פחות מאשר את הישוב בו שהה. נשארתי ללא מילים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך זה שונה ממישהו שמברר לגבי קרע בצמיג או נזק לחישוק שנוצר כתוצאה מבור בדרך?

איך זה שונה ממישהו שמברר לגבי אחריות על רפידות בלם (נושא שעלה מספר פעמים בפורום)?

אז פותה"ש סטה קצת מדרך הישר וחזר אליה אחרי מספר הערות בנושא. ביג דיל. בואו נתקדם.

פורסם

חברים יקרים,

לא היה שום נסיון לרמות/לגנוב/לגזול/להאשים וכו' אף אחד

אשתי העלתה את הרעיון, ואחרי 2 פוסטים, העניין הושלך הצידה.

 

כמה צדיקים פה ניסו והצליחו לעזור במידה כזו או אחרת, ותודה רבה להם על הנכונות, הרי לשם זה כולנו פה.

 

אתה וחברך, עדיין דשים ודנים על הנושא הלא רלוונטי בעליל לשרשור הזה, ולא ברור מדוע...

 

אם אתם רוצים להוציא תסכולכם סתם ללא סיבה, בבקשה...אם זה עוזר לכם.

אבל, אם יש לכם פיסת מידע מועילה ורלוונטית לעיקר, אז בבקשה פעמיים.

 

אבל, וזה אבל גדול מאוד, אם עברה לכם השנאה והתיעוב ממה שלא באמת נמצא שם, יעזור לכולנו...גם לכם...

 

אז עם כל הכבוד לכולכם (גם לשונאים) אאחל לכולנו שנה טובה וגמר חתימה טובה, ואקווה שבזה תסתיים הסאגה המיותרת וההתעסקות הקטנונית שלכם...

 

שנה טובה חברים

ושוב תודה לכל העוזרים למינהם...מעריך מאוד...

פורסם

אם הדיבורים היו כמו המעשים כבר מזמן הייתה מחליף צמיג ושוכח מזה, להבא תנהג בזהירות יתרה, וזה הלקח הכי חשוב, ללמוד מטעויות.

פורסם

אין ספק שזה מאוד מבאס אבל כל עוד זה נגמר בכסף בסכום סביר תתנחם ותמשיך הלאה. חברים, לא שווה לתקוף את פותח השירשור. הוא גנז את הרעיון במיידי.

 

שנה טובה לכולם. חבל להמשיך לדוש בזה.

פורסם
ממליץ לך לפנות קודם ליבואן של הרכב אולי יהיה להם צמיג כזה

 

 

חבל שפספסתם את התגובה הכי חשובה שהיתה כאן.

הייתי הולך ליבואן ורוכש ממנו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

^ לא פספסנו.

 

תנסה לדבר עם היבואן

 

...או מול המוסך/יבואן הרכב (מחיר צמיג בדר"כ גבוה מהשוק)

 

אם אינך מצליח לאתר צמיג מאותו דגם - פנה ליבואן, אני מניח שיידע לכוון אותך ליבואן קונטיננטל ולצמיגיה שתוכל לספק צמיג זהה למקולקל.
פורסם

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תודה לכל העוזרים [emoji106]

 

היום עשיתי מיליון טלפונים...

 

ראשית בדקתי עם יבואן הצמיגים שיש במלאי את הצמיג הדרוש....יש [emoji106]

 

שנית, לעשות סבב טלפונים בין הצמיגיות באזור, כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר.

 

הממצאים:

שואף: עד עכשיו לא חזר עם הצעה

זיתוני: בחור קסם בשם מוטי...בירר וחזר, התוצאה: 730+ מע"מ, ואחרי הנחה...850

כדורי: כמו זיתוני בדיוק

לבנטל בנצי מפ"ת (קניתי אצלו בזמנו רביעיית toyo לקורולה 2006 שהיתה לפני) 680 + מע"מ

והמנצח (המפתיע): מוסך מרכזי סוזוקי בפ"ת (2 דקות מהמשרד) עם 650 + מע"מ

בחור בשם אריק היה אדיב, מקצועי, שמר על החיישן וסידר הכל לטובה.

כפועל יוצא...גם ההתרעה של הtpms הסתדרה, בקיצור...סוף טוב, הכל טוב [emoji106]

 

לסיכום החוויה:

אכן מבאס שזה קורה לרכב חדש, אבל, נתייחס לזה כההוצאה היחידה (בעז"ה) השנה על הרכב (טיפול רק ב20k וכרגע עדיין מתחת ל500 ק"מ [emoji4] )

 

תודה רבה לכל העוזרים

מחילה מכל המתעצבנים

מילה טובה לכל המנחמים

והערכה לכל החברים...

 

בברכת גמר חתימה טובה,

שי

פורסם

לא מפתע מהסיפור של מוסך סוזוקי.

לפני שנה הייתי צריך להחליף מגבים באחת המכוניות. עלה לי 50 ש"ח במוסך סוזוקי (מורשה, לא מרכזי) בזמן שבכל מקום אחר זוג מגבים סבירים עלה כפליים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלי בתור דוגמא,

קניתי 4 צמיגים אצל פנצ'רייה, אחרי יומיים כשהגעתי לרכב זיהיתי פנצ'ר,

החלפתי גלגל [מאוד מיהרתי], ובמקרה הייתי צריך לנסוע ליד אותה פנצ'ריה, אז נכנסתי אליו שיסדר לי את הפנצ'ר..

ממבט חטוף אפשר היה לראות את הבורג שננעץ לי בצמיג,

תיקנו לי את הפנ'צר ולא גבו תשלום מהסיבה שהצמיג רק נקנה.

 

לא היתה שום סיבה שהוא לא יגבה כסף, אבל לך תדע - שווה לך לנסות לפנות ליבואן.

Seat Ibiza FR

פורסם

כאשר אתה רוכש צמיגים אתה מקבל מהפנצ'ריה מעין "ביטוח פנצ'רים" לתקופה מסויימת. שונה מהמצב שבו רכשת את הצמיג כחלק מרכב שלם מהיבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בביטוח צמיגים בפנצריה, הביטוח לא יכלול קרע כתוצאה מעליה על סלע. אולי כפרספקטיבה, נעלה לך קישור למזראטי בשיטפון, או זה עם האוודי TTs ששלוש שעות (!!!) אחרי שעלתה לכביש חוסלה עי לנד קרוזר שלא עצר בעצור. זה באסה!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

Rav4*, לא לנד קרוזר.

Carry on.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...