Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש המלצות באיזור המרכז למקום אמין וזול שמחזיק continental 215/50/17 89v???

אתה בטוח שהמידה אינה 205/50R17 89V?

מה דגם הצמיג (ולא, קונטיננטל זה רק החברה)?

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שי - אין לך בכלל סיבה לפנות ליבואן,



הקרע נוצר מרשלנות/חוסר תשומת לב שלך.

 

אני מקווה שהוצאה חד פעמית על רכישת צמיג חדש

מתאפשרת לך למרות ההוצאה המכובדת על הרכב

והאביזרים הנוספים שסביר שהוספת לרכב.

 

מקווה שהצמיג הקרוע יהיה ההוצאה הבלתי צפויה

היחידה שתהיה לך ברכב החדש.

 

מאחל לך נסיעה זהירה ובטוחה ושתהנה מהרכב החדש.

 

 

קיבלתי...ראה פוסט קודם...זו סתם היתה מחשבת סרק במחשבתה של אשתי...

No big deal...

עוד תירוץ עבורה לעשות shopping [emoji4]

פורסם
אתה בטוח שהמידה אינה 205/50R17 89V?

מה דגם הצמיג (ולא, קונטיננטל זה רק החברה)?

צודק...

 

 

 

אתה בטוח שהמידה אינה 205/50R17 89V?

מה דגם הצמיג (ולא, קונטיננטל זה רק החברה)?

צודק...

פורסם

עדין לא ענית לגבי דגם הצמיג.

בכל אופן, לינק מתוקן להשוואת מחירים באתר יד 2:

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=8&aspectRatio=12&width=18

 

אם לא תמצא את מבוקשך שם (או באתרי השוואת מחירים אחרים), בדוק מול היבואן הרשמי (כסלו תחבורה) אם הדגם מיובא כלל ארצה במידה הנדרשת.

במידה ולא, בדוק מול צמיגיות למקרה ויש גם יבוא מקביל (בר"ג אתה יכול לגשת לצמיגי שואף) או מול המוסך/יבואן הרכב (מחיר צמיג בדר"כ גבוה מהשוק) או שקול ייבוא אישי.

פורסם
עדין לא ענית לגבי דגם הצמיג.

בכל אופן, לינק מתוקן להשוואת מחירים באתר יד 2:

http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=8&aspectRatio=12&width=18

 

אם לא תמצא את מבוקשך שם (או באתרי השוואת מחירים אחרים), בדוק מול היבואן הרשמי (כסלו תחבורה) אם הדגם מיובא כלל ארצה במידה הנדרשת.

במידה ולא, בדוק מול צמיגיות למקרה ויש גם יבוא מקביל (בר"ג אתה יכול לגשת לצמיגי שואף) או מול המוסך/יבואן הרכב (מחיר צמיג בדר"כ גבוה מהשוק) או שקול ייבוא אישי.

נמצא...תודה [emoji106]

 

עכשיו...מערכת הtpms מתריעה שחסר לחץ בצמיג המוחלף (מן הסתם..יש שם כרגע חלופי) השאלה היא, האם בהרכבה של הצמיג החדש, המערכת מזהה לבד שהכל בסדר או שצריך לאפס אותה, ואם כן, האם זה מצריך ביקור במוסך סוזוקי???

 

אגב, הזול והקרוב ביותר אלינו, נמצא בצמיגי זיתוני בגבעתיים ומתומחר ב807 ₪ לצמיג כשבבת ים מוצע ב775₪ (אך יכול להיות שמותנה ברכישת ארבעה צמיגים)

 

אם במידה ואני הולך לזיתוני (מומלץ???) האם המידה והtpms לא מסתדר, לעניות דעתכם ידעו מה לעשות???

 

תודה לעוזרים [emoji106]

פורסם

לפי התמחור שהצגת מדובר בספורט קונטקט 2.

שים לב שמדובר באמת (על הצמיג ובבואך לרכוש) בצמיג המדובר ולא בפרימיום קונטקט 2.

 

ההתניה לרכישת 4 צמיגים מתייחסת להצעה לתיקון תקרים חינם במשך שנה, לא למחיר הצמיג.

יוסף נעים, מבעלי זיתוני הוא יו"ר ענף הצמיגיות בארץ, כך שיש לקוות שבצמיגיות שלו יודעים מה הם עושים. בנימת אגב, יש לו כמה סרטונים ביוטיוב שלא תמיד מותירים רושם לטעמי.

אגב, גם צמיגי שואף מוצג שם ב-813 ש"ח לצמיג ואני כמעט משוכנע שאם תציג בפניו תמחור זול יותר, הוא ישווה את המחיר.

ויש גם צמיגיה זולה יותר בהרצליה.

 

לגבי ה-TPMS - איני יודע איך עובד הסידור בסוזוקי.

אם מדובר בחיישן פיזי בגלגל יש להסב תשומת ליבו של הצמיגאי.

תיתכן עלות נוספת עבור אטם גומי בחיישן.

פורסם (נערך)
לפי התמחור שהצגת מדובר בספורט קונטקט 2.

שים לב שמדובר באמת (על הצמיג ובבואך לרכוש) בצמיג המדובר ולא בפרימיום קונטקט 2.

 

ההתניה לרכישת 4 צמיגים מתייחסת להצעה לתיקון תקרים חינם במשך שנה, לא למחיר הצמיג.

יוסף נעים, מבעלי זיתוני הוא יו"ר ענף הצמיגיות בארץ, כך שיש לקוות שבצמיגיות שלו יודעים מה הם עושים. בנימת אגב, יש לו כמה סרטונים ביוטיוב שלא תמיד מותירים רושם לטעמי.

אגב, גם צמיגי שואף מוצג שם ב-813 ש"ח לצמיג ואני כמעט משוכנע שאם תציג בפניו תמחור זול יותר, הוא ישווה את המחיר.

ויש גם צמיגיה זולה יותר בהרצליה.

 

לגבי ה-TPMS - איני יודע איך עובד הסידור בסוזוקי.

אם מדובר בחיישן פיזי בגלגל יש להסב תשומת ליבו של הצמיגאי.

תיתכן עלות נוספת עבור אטם גומי בחיישן.

תודה רבה על התשובה [emoji106]

מה זה אטם גומי, ואם הוא קשור לצמיג עצמו, לא ניתן להעביר מהצמיג התקול???

 

לגבי סוג הצמיג הנכון...זו האופציה הזולה שמצאתי במידות הנ"ל, אין לי מושג אם לי יש את הקונטקט או הפרימיום....

אבדוק מאוחר יותר כשארד עם הכלבה...

עריכה אחרונה על ידי sfeigelman1
פורסם

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

 

בחיישני TPMS שהם חלק אינטגרלי מהונטיל ישנו אטם גומי בחיבור לחישוק.

למיטב ידיעתי קיימת חובה להחליף את האטם, אבל יתכן וניתן יהיה להמשיך להשתמש בקיים לאור גילו הצעיר, במידה ולא יינזק במהלך ההסרה.

 

בדוק אם יש הנחיות ספציפיות בספר הרכב.

 

מומלץ להתקין צמיג מאותו הסוג.

פורסם

לפני שאתה רץ לקנות צמיג חדש, רצוי לבדוק ב"מאגר" או "יזדי". לפעמים "נופל" להם צמיג "חדש"(צמיג+חישוק).

אני קניתי 2 ל-206. הייתי זקוק לשני חישוקים, הצמיגים שהיו עליהם היו במצב מעולה(רק חבל שלא במידה שלי, הם נמסרו לחבר).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מערכת ה-TPMS בחלק מהמכוניות כבית לבד, ובחלק אחר כשהכל תקין צריך לעשות לה איפוס (כמו אצלי).

במידה והחלפת וההתראה עדיין דולקת, אל תכנס לפאניקה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תודה חברים על התשובות...

במאגר : לא נמצא כלום

בלינק השני ("אני קניתי 2ל-206...") לא נפתח כלום

לגבי החיישנים, לאחר שנחליף נדע, בכל מקרה, אציץ בספר רכב לתשובה רלוונטית...

פורסם

ניסיתי להעלות תמונות, אך מסתבר שאי אפשר כרגע (על פי הסטיקי של ש/ת של הפורום, רק לאחר כמה חודשים מההרשמה, נפתחת האופצייה) אז לא אוכל להעלות את הנזק...אבל לדעתי זה וואחד נזק...

 

לגבי סוג בצמיג, רשום כך:

ContiEcoContact ^5

205/50/R17

2215

Continental

 

שמתי ^ לפני ה5 כי הוא קטן ולמעלה כאילו "בחזקה"

 

מישהו יודע משהו על משהו בנושא???

עלויות

מאיפה אפשר להשיג

ובמידה ואין במחיר סביר, האם ניתן לשים צמיג אחר באותן המידות???

 

לגבי החיישן...מישהו פה כתב שמדובר בגומי על הוונטיל או בסביבתו...לא ראיתי שום דבר מגומי על/ בסביבת הוונטיל למעט הפקק שלו...

פורסם

לא ראיתי באתרי השוואת המחירים השונים עדות לקיומו של האקו קונטקט 5 בארץ, ולכן חזור לפסקה השניה שלי בהודעה #19.

מומלץ לבחור בצמיג זהה. היה לא מזמן דיון בענין.

 

לגבי תמונות, תוכל להעלות לאתר חיצוני ולתת לינק.

אבל אם אתה אומר שיש קרע, אז זה לא בר תיקון, נקודה.

 

האטם, אם אכן מדובר בסוג זה של חיישן (בדר"כ הונטיל הוא מתכתי), נמצא בחלק הפנימי של החישוק.

פורסם

פות"ש ממש מתנהג באופן מגעיל כמו הישראלי המצוי, במקום לשאת באחריות וללכת לקנות צמיג הוא רוצה להפיל את האשמה על כולם חוץ מעצמו, תתבייש לך בן אדם.


×
×
  • תוכן חדש...