Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא רפידות בלם לרכב Buick Regal 1993 3.8L


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני רוצה לייבא רפידות בלם לרכב Buick Regal 1993,

אני יודע שיש בארץ חברות תחליפיות שהרפידות באותה רמה כמו המקוריות,

אבל אני עדיין מעדיף לשים ברכב רק חלקים מקוריים.

קראתי קצת באינטרנט ולא ממש הבנתי איזה טפסים אני צריך למלא,

מישהו אולי יכול להסביר לי איזה אישורים/טפסים אני צריך ?

תודה מראש.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אתה רוצה לייבא כמויות גדולות באופן מסחרי או פשוט סט רפידות להתקנה ברכב הפרטי שלך?

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם (נערך)

למה לא לקנות רפידות מקוריות בישראל?

סט קדמי / אחורי?

עריכה אחרונה על ידי AUTOTECH

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם

לא מצאתי כאלה בארץ,

כרגע אחורי עוד חודשיים בערך אני צריך גם קדמי.

יכול להיות שאני כבר אזמין גם אחורי וגם קדמי באותו משלוח.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אני חי בישראל ובארה"ב (קליפורניה) ונוסע הרבה הלוך ושוב, תגיד לי בדיוק מה אתה צריך ואני אנסה לעזור,

סט רפידות בלם אחורי ACDELCO

סט רפידות בלם קדמי ACDELCO

?

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם

קודם כל ממש תודה,

וכן אני צריך קדמי ואחורי,

הינה מק"טים של הרפידות:

קדמי:

18024935

 

אחורי:

18024934

תודה רבה!

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

ראיתי באתר של משרד התחבורה טופס בקשה (לחיץ) ,

ורשום שצריך לצרף כמה דברים שלא ממש הבנתי,

6R0D31H.png

1. חשבונית רכישה על שם המבקש - אני חייב קודם לקנות את החלק ואז לבקש אישור?

ואם לא יאשרו לי אז סתם קניתי?

2. אישור ממוסך היבואן/מוסך מורשה - הרכב הוא ביואיק, אז חייב מוסך מורשה של UMI ?

ואם כן, איזה אישור אני צריך לבקש מהם ?

 

ולגבי פרטי המבקש:

3c2TTJY.png

שאני שולח את המוצר אני שולח אותו על השם שלי והרכב רשום על שם אבא שלי,

בפרטי המבקש אני יכול לרשום את הפרטים שלי או שחייב שיהיה רשום גם במשלוח את השם של אבא שלי וגם בפרטי המבקש?

תודה מראש :)

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אני יודע שהם לא נמצאות ברשימה,

בגלל שזה חלק בטיחותי צריך את כל הטפסים שרשמתי למעלה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אתה הבנת איזה אישור הם צריכים להנפיק ?

אני לא ממש הבנתי, רק רשום שצריך אישור ממוסך מורשה/יבואן, לא רשום איזה אישור.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

חבל על המאמץ שלך.

 

או שתמתין שאוטוטק יגניב רפידות לארץ במזוודה שלו, או שתקנה פה בארץ רפידות איכותיות כמו TRW.

Stay Dirty

פורסם

נסה לקבל אישור וחזור אלינו כדי לספר על החוויות שלך.

 

דיווחים שהתקבלו מקודמיך לניסיונות לא היו אופטימיים, אבל אולי לך ילך בקלות - לך תדע.

×
×
  • תוכן חדש...