Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא רפידות בלם לרכב Buick Regal 1993 3.8L


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאן בארץ יש אחוריות, בסביבות 400 ש"ח, ההבדל הוא משמעותי..

תנסה, מה כבר יכול להיות? מקימום בזבזת קצת זמן ועצבים :)

בכל אופן אם לא תסתדר אני נוסע שוב אחרי החגים לשבוע שבועיים.

בהצלחה.

 

עוד מישהו צריך משהו? :)

AUTOTECH

Automotive Multi-Level Diagnostics and Tuning

פורסם

אני לאמריקאית שלי מרכיב רפידות של ווגנר, חברה אמריקאית עפ האריזה, כבר פעמיים אני החלפתי אליהם ואמשיך כך ואני מרוצה, הרבה יותר טובות מהזבל שמסתובב בארץ.

 

אני חושב שחבל על הכאב ראש בשביל כולה רפידות. (זה מכלול בטיחותי, אבל לא משהו שיפריע לעבודה התקינה, בייחוד שאפשר למצוא רפידות באיכות טובה בארץ)

שמור את האנרגיות לחלקים נדירים באמת..

פורסם
נסה לקבל אישור וחזור אלינו כדי לספר על החוויות שלך.

 

דיווחים שהתקבלו מקודמיך לניסיונות לא היו אופטימיים, אבל אולי לך ילך בקלות - לך תדע.

 

אני עדיין לא ממש הבנתי איזה אישור אני אמור לבקש ממסוך מורשה/יבואן,

אתה אולי יודע מה אני אמור לבקש מהם?

 

אני לאמריקאית שלי מרכיב רפידות של ווגנר, חברה אמריקאית עפ האריזה, כבר פעמיים אני החלפתי אליהם ואמשיך כך ואני מרוצה, הרבה יותר טובות מהזבל שמסתובב בארץ.

 

אני חושב שחבל על הכאב ראש בשביל כולה רפידות. (זה מכלול בטיחותי, אבל לא משהו שיפריע לעבודה התקינה, בייחוד שאפשר למצוא רפידות באיכות טובה בארץ)

שמור את האנרגיות לחלקים נדירים באמת..

אבא שלי נעול על מקוריות,

אין לי בעיה לבזבז אנרגיות יש לי בזמן הקרוב הרבה זמן פנוי להתעסק בזה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

לפני שאתה משקיע, וכל הכבוד על ההשקעה - dorki ענה לך מניסיון

בנוסף לקשיי היבוא, אתה מפסיד את האחריות, ולפעמים ההבדל במחיר קטן.

 

צור קשר עם יבואן TRW Lucas בארץ - אולי יש להם במחיר סביר.

היבואנים הנם "כהן רחמים" שברח' רבניצקי 7 ת"א, טל' 03-5620761

 

'אוסקר' - רח' יצחק שדה 37 - מייבא את הבלמים של TEXTAR שמשמש כיצרן OEM של יצרני רכב רבים.

 

bendix - היבואנים הם ברוך גרינברג הנגב 7 ת"א טל' - 03-5380100

 

אפשר להתקשר ולבדוק , לא תמיד הם מוכרים לפרטי לכן בקש מהם חנויות באזורך העובדים איתם .

ואז בצע הזמנה דרך החנות .

 

ראה דיונים קודמים.

 

א - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?484586-הזמנת-רפידות-בלמים-מאיביי&highlight=%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA

ב - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?534645-ברקסים-ללקסוס-IS250&highlight=%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...