Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית Power bank עם אפשרות להתנעת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי אותו, רכשתי אותו לפני כמה חודשים בתחנת הדלק סונול מחלף הסירה, מוצר מצוין, מניע רכבים בנגיעה ויכול לשמש כבטריה ניידת להטענת אייפון/אייפד וכו..

שלי היה עם 12,000mah ועלה 399 ש״ח, ראיתי אותו בכמה מקומות במחיר זול יותר, בשורה התחתונה - מוצר מצוין, מניע רכבים כמו בוסטר - לציין שסוללה מלאה יכולה להניע בין 3-4 רכבים.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם (נערך)

יש את אותו מוצר (לכאורה) עם גדלים אחרים של מילי אמפר, למשל זה: http://www.ebay.com/itm/New-50800Mah-Multi-Function-Car-Jump-Starter-Power-Bank-Rechargable-Battery-12V-/221782438815?hash=item33a343739f&item=221782438815&vxp=mtr

 

נראה לי שהזרם הרבה יותר חלש, וכל מוכר סיני מחרטט כרצונו.

וזה מוצר מקורי עם מילי אמפר הרבה יותר נמוך במחיר יותר גבוה: http://www.amazon.com/Bolt-Power-D28-13600mAh-Portable/dp/B00MALQTMK/ref=pd_sim_263_4?ie=UTF8&refRID=01J55NT0TJFKKCSSTSR7

עריכה אחרונה על ידי nick332
פורסם

תבדיל, זרם זה משהו קבוע, הספק זה המשתנה (ובמקרה פה זו קיבולת הסוללה).

מנסיון עם מוצרים סינים שכוללים סוללות פנימיות - הם מצהירים על קיבולת סוללה גבוהה ובפועל למוצר בטריה עם קיבולת נמוכה ב50-70% ברוב המקרים (יצא לי לפתוח מוצר שהוצהר על קיבולת 3000mah ובפועל היה 1400maah, תפעיל גם את ההיגיון, בטריה עם קיבולת גדולה יותר לרוב דורשת יותר שטח, קרי מוצר גדול יותר.

אם תראה את אותו מוצר אצל שני מוכרים שונים עם שני קיבולות סוללה שונות תוכל לעשות את החשבון שלך..

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם
תבדיל, זרם זה משהו קבוע, הספק זה המשתנה (ובמקרה פה זו קיבולת הסוללה).

מנסיון עם מוצרים סינים שכוללים סוללות פנימיות - הם מצהירים על קיבולת סוללה גבוהה ובפועל למוצר בטריה עם קיבולת נמוכה ב50-70% ברוב המקרים (יצא לי לפתוח מוצר שהוצהר על קיבולת 3000mah ובפועל היה 1400maah, תפעיל גם את ההיגיון, בטריה עם קיבולת גדולה יותר לרוב דורשת יותר שטח, קרי מוצר גדול יותר.

אם תראה את אותו מוצר אצל שני מוכרים שונים עם שני קיבולות סוללה שונות תוכל לעשות את החשבון שלך..

 

למה הכוונה שלך ב"זרם זה משהו קבוע"?

פורסם

טוב, הזמנתי את המוצר מאליאקספרס.

 

המצבר כרגע בסדר גמור. יש אפשרות לבדוק את המוצר בלי מצבר בכלל?

פורסם
למה הכוונה שלך ב"זרם זה משהו קבוע"?

אם רשום שהיציאה היא 2.1V זה אומר שזה יוציא בזרם הזה באופן זה קבוע.

זה לא משנה אם הסוללה תהיה מלאה או רבע.

×
×
  • תוכן חדש...