Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתכנן טיול עם המשפחה בקרוואן בחו"ל (זוג + ילד בן שנה וחצי). המועד הוא חודש אוגוסט לתקופה של שבועיים. היעד עדיין נתון לדיון.

יש לי כמה שאלות:

1. איזה יעד הכי מתאים לי? אירופה, ארה"ב או אולי יעד אחר? אני מניח שאירופה תהיה זולה יותר. האם יש תשתית לקרוואנים במזרח אירופה?

2. איזה קרוואן יתאים לי, מה חשוב לבדוק בקרוואן להשכרה? יש לי רשיון עד 4 טון האם יוצר מגבלה כלשהי?

3. האם יש למישהו מסלול\טיול קרוואנים שהוא עשה עם המשפחה ויכול להמליץ לי?

4. אשמח לשמוע על דבר בנושא גם אם הוא לא מצויין בשאלות ואתם חושבים שחשוב שאני אדע!

 

תודה מראש,

אלכס

פורסם (נערך)

אם אתה מתכנן ארה"ב אתהצריך להזמין הכל אתמול. החל מקרוואן ועד לחניוני לילה. זה תקופת שיא של התיירות (לפחות במערב שם מתרכזים רוב טיולי הקרוואנים).

בדך כלל סוגרים שם דבר כזה לפחות חצי שנה מראש.

 

היית פעם בקרוואן? מציע לך ללכת לחברות שמשכירות בארץ. זה יגרום לך לחשוב פעמיים על הרעיון

עריכה אחרונה על ידי matanya cahana

A3

A4

פורסם

כלכלית זה ממש לא משתלם.

עדיף רכב שכור וצימר או bb.

זה יוצא יותר זול מקראוון,מה גם שקראוון מתנהל בכבדות בעיר,

ויש ערים בהן זה כמעט בלתי אפשרי להתנהל בקראוון.

רכב פרטי עם צריכת דלק טובה יותר,נגישות ליותר מקומות,

ולינה בחדר עם תנאים "נורמליים".

כשאתה שוכר קראוון אתה צריך לקחת בחשבון פקדון עבור נקיון,בלוני גז,

וכן תשלום נוסף בכל קמפינג לילי עבור חנייה וחיבור למים ולחשמל.

קראוון מתחיל להשתלם בהרכב של 4 אנשים ויותר,וגם אז זה סיר לחץ לא נורמלי.

לשיקולך.

סלע

פורסם
...

2. איזה קרוואן יתאים לי, מה חשוב לבדוק בקרוואן להשכרה? יש לי רשיון עד 4 טון האם יוצר מגבלה כלשהי?

...

ההיתר (במידה ומופיע ברישיון) לנהיגה ברכב שמשקלו הכולל עד 4 טון, הוא לנהיגה בישראל בלבד.

מותר לך לנהוג ברכב עד 3.5 טון.

×
×
  • תוכן חדש...