Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים הרי פרסמתי בשרשור הקנייה,

ניתן להזמין מאמזון גרמניה את הFM10 וגם ה100 (יותר קטן) ולהתחלק במשלוח.

יוצא כולל הכל, עבור הFM10 אזור ה160 ש"ח וה100 משהו כמו 120 ש"ח.

במידה ואתם רוצים רק את הFM10 לבד הוא יוצא כולל הכל 210 ש"ח ותוך שבוע אצלם בבית.

 

אני זורם על רכישה קבוצתית, אם מישהו בעניין.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השמפו עם מוניטין ההקצפה המוכר בפורום הוא Honeydew של CG . קיים באוטוסטור: http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Chemical-Guys-Honeydew.html

איך מורידים את הקצף הזה ללא צינור אח"כ?

והאם יש למקציף הזה שימוש גם בשטיפה ללא מקור מים? (כמו שיטת המטליות)

 

התכוונתי למכשיר שמקציף ולא לסבון, אני מחפש מכשיר ריסוס להקצפה.

פורסם

עמוס, יצא לך איכות קצפה מאוד יפה ולאורך זמן.

ממש יפה. שווה כול שקל.

מתי אתה מתחדש ב-FM50? :lol:

 

איביזה, קנה גלוריה 10.

המחיר בחול לא יקר כ-210 ש"ח.

 

תומר, מורידים עם צינור גינה או גרניק או משאבה לחץ 12V.

שיטת המטליות זה לחומרים כמו ONR.

פורסם
עמוס, יצא לך איכות קצפה מאוד יפה ולאורך זמן.

ממש יפה. שווה כול שקל.

מתי אתה מתחדש ב-FM50? :lol:

 

איביזה, קנה גלוריה 10.

המחיר בחול לא יקר כ-210 ש"ח.

 

תומר, מורידים עם צינור גינה או גרניק או משאבה לחץ 12V.

שיטת המטליות זה לחומרים כמו ONR.

 

אם הייתי קונה רק את זה אז כן זה יוצא לא יקר, אבל אחרי הקנייה שעשיתי מאוטוסטור + ערכת שטיפה 12V + מגבות + דליים + שפריצרים + ONR זה הופך להוצאה מוכרת במס חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

אולי בהזדמנות.

פורסם
חברים הרי פרסמתי בשרשור הקנייה,

ניתן להזמין מאמזון גרמניה את הFM10 וגם ה100 (יותר קטן) ולהתחלק במשלוח.

יוצא כולל הכל, עבור הFM10 אזור ה160 ש"ח וה100 משהו כמו 120 ש"ח.

במידה ואתם רוצים רק את הFM10 לבד הוא יוצא כולל הכל 210 ש"ח ותוך שבוע אצלם בבית.

 

אפשר בבקשה לינק לשרשור ?

פורסם

משתמשים בשמפו יעודי להקצפה - האנידו של האחים

6 מ"ל האונידו

ליטר מים

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

זה הנסיון הראשון שלי עם המקציף .

בגלל שהשמפו איכותי אין באמת הבדל בין 10 ל 6 מ״ל

כמות החומר מועטה ביותר בכל מצב וכל קנה מידה ובקבוקון של 473 מל יספיק לתקופה ארוכה מאוד

גם אם אתה צריך למלא את הגלוריה פעמיים בכל שטיפה , זו דעתי

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...