Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לך את מוסך שני בקרית אתא באיזור של עיר גנים. מוסך משכמו ומעלה שמעתי עליו הרבה דברים טובים. הבעלים של המוסך זה בחור שעבד במוסך מורשה של פיגו סיטרואן ומכיר את כל הרכבים. בהצלחה.

מתי פעם אחרונה טיפלת במוסך זה?

אני הגעתי לעשות משהו פשוט ונתקלתי בחוסר מקצועיות.

אפשר להסתכל בפורום חוות דעת.

[הסיבה שהלכתי לשם אגב, היא כי התכוונתי לקנות צרפתית ורציתי לדעת האם כדאי לטפל אצלם]

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ הן לכבוד הסיטרואן C4 2009 שלי והן לכבוד הקליאו 2011 שהצטרפה למשפחה לאחרונה. הקליאו הגיעה עם שנה אחריות, אבל לאחריה אשמח מאד לטפל מחוץ לרשת קרסו ומורשיו. המלצות באיזור חיפה?

 

לגבי ה-C4, היא עדיין מטופלת במורשה, ולמזלי עד עכשיו לא מתחשבת בסטיגמות על צרפתיות (יוצאות ליסינג!). בשבוע שעבר הרכב נכנס לטיפול קטן (150,000. שמן ופילטרים) והוחלפו צלחות ורפידות לבלמים קדמיים. הרכב יצא מהמוסך לצלילם של 1500 ש"ח. המחיר להחלפת הבלמים היה (ללא מע"מ):

240 ש"ח רפידות

330 ש"ח צלחות

250 ש"ח עבודה

 

עד כמה המחיר הזה מופרז, אם בכלל? כמה יכולתי לחסוך במוסך אחר, שאינו מורשה? אני יודע שיש מחיר לטיפול במורשים, ולפי הסיפורים שקראתי כאן יש לעתים מחיר כבד באלטרנטיבה של לעבור אצל "מישהו שמבין" ומעיף מבט. אני לא מכיר אנשים שמבינים ולכן כרגע רק האפשרות הראשונה רלוונטית, וזו הסיבה להקפצת השרשור בתקווה שיש המלצות על מוסכים מתמחי צרפתיות שאינם מוסכי יבואן באיזור.

פורסם

אני לא יודע אם זה מוסך חביב אבל יש בצומת דולפין בחיפה ליד הדואר מוסך לצרפתיות שאחיות שלי מטפלות שם את הפלואנס והמגאן שלהם והן ממש מרוצות

בת זונה , שמש קופחת רק עליי

פורסם (נערך)

מוסך אחר לקח בטיפול 400000 ל c4 : סט רפידות + צלחות קידמיות ₪590 . עבודה ₪212 הכל כמובן מקורי ולפני מעמ. לא יבואן ולא באיזור חיפה. בקיצור המורשה שלך דיי הוגן.

צלחות אחוריות יקרות הרבה יותר.

דרך אגב הרכב נסע 390K אבל הטיפול הגדול הוקדם כדי למנוע בעיות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
מוסך אחר לקח בטיפול 400000 ל c4 : סט רפידות + צלחות קידמיות ₪590 . עבודה ₪212 הכל כמובן מקורי ולפני מעמ. לא יבואן ולא באיזור חיפה. בקיצור המורשה שלך דיי הוגן.

צלחות אחוריות יקרות הרבה יותר.

דרך אגב הרכב נסע 390K אבל הטיפול הגדול הוקדם כדי למנוע בעיות.

 

תודה רבה. אין לי בעיה לשלם קצת יותר במוסך מורשה. אני לא מבין ברכב, ואין לי שום יתרון במוסך ש"מראה מה עושים" לרכב שלי. אם אני משלם 200-300 ש"ח יותר על טיפולים שגרתיים, אבל מניידים לי את הרכב אל ומהמוסך, ועל הדרך מעבירים לי אותו טסט הרי שיצא לי אחלה סידור, ועל הדרך הרכב מטופל כמו שצריך. כמובן שיש את העניינים הקטנים והמעצבנים של לדחוף דברים שלא ביקשת (הפעם נוזל ניקוי למערכת הזרקה), אבל עם קצת תשומת לב אפשר להימנע גם מזה (סודר זיכוי).

 

נאמר לי שבבלמים האחוריים יהיה צורך לטפל בשנה הבאה. כמה יותר יקר זה? יש דרך לבדוק את העניין בלי לפרק גלגלים או שנגזר עלי לקבל את הקביעה כתורה מסיני?

פורסם (נערך)

רק הצלחות האחוריות ₪1300 לא כולל.

אי אפשר לדעת בעין בלתי מקצועית . הכל תלוי שימוש ונהיגה. אולי מספיק רק רפידות והן זולות ₪134

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מציע לך את מוסך אנרג'י באיזור התעשייה בלובנד.

אני מטפל שם בשנתיים האחרונות ומאוד מרוצה.

אלכס עובד מקצועי מאוד, המחירים שפויים על הצד הנמוך ולא מנסים לדחוף אלמנט.

בכל מקרה מציע לך את החלפים לקנות בעצמך ולשם במוסך רק על עבודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לרנו באחריות גש להוד אל-רום בעכו דרום. מס' 1.

 

לסיטרואן ופיג'ו לא באחריות: יש את ENERGY , את GTA, את מ.נ מכונאות ועוד.

משכנתא זה קל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אבא שלי מטפל בפלואנס דיזל שלו במוסך אדוארד ברהום, שזה פניה אחת לפני אגד בבת גלים, כשבאים מהעיר. מרוצה מאד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תבדוק "חושי" כיווני פרונט, פתחו שם מחלקה מקצועית ביותר למכונאות, תבדוק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...