Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום הלכתי לראות שני רכבים מסוג יונדאי i30cw:

1) מודל 2010, עליה לכביש בינואר 2010. 60,000 ק"מ. מחיר 53,000 ש"ח. יד שנייה. יד ראשונה מליסינג (שלמה סיקסט) ויד שניה בבעלות פרטית. צבע הרכב "אפור עכבר". ממבט ראשון (לא הלכתי לבדיקה כי אין הביטוח בדיוק נגמר והוא מחדש אותו בתחילת שבוע הבא), הרכב נראה באמת שמור ובמצב מאוד טוב פנימית. הדבר העיקרי שמפריע לי ברכב הוא עניין הצבע. התחלתי לראות כבר קילופים ראשונים בצבע בגג הרכב ובחזית שלו. זה אומנם ב"חיתולים" של ההתקלפות אבל אני מפחד שזה יתפשט הלאה.

 

2) מודל 2011. עליה לכביש באוגוסט 2011. 67,000 ק"מ. מחיר 60,000 ש"ח. יד ראשונה מליסינג (טוען מימוני). צבע הרכב לבן מבריק. הרכב מבחוץ נראה כמו חדש. לא ניכרים שום סימני תאונה רציניים. והבעלים אומר שלא הייתה שום תאונה ושהוא היחיד שנוהג ברכב (אמר לי שיש לו ביטוח רק מעל גיל 40 ולכן גם לא יכולתי אני לעשות סיבוב על הרכב, אבל אבא שלי נסע עם הרכב). עם זאת, יש כמה דברים/תקלות שמטרידים אותי בנוגע לרכב:

  • הרכב נראה חיצונית מבריק "מדי", ברמה של כאילו עכשיו צבעו אותו. יכול להיות שאני רק מדמיין ובאמת יש רכבים בצבע כזה מבריק (לא שזכור לי שנתקלתי בכאלו).
  • הג'אנטים של הרכב חלודים לגמרי. יש אומנם את הפלסטיק מעל אבל החלודה מאחור עדיין ניכרת וזה מציק ומוזר לי בהתחשב בזה ששאר הרכב מבריק. הבעלים טוען שזה בגלל שהוא גר על הים, אבל אם זה כך, אז למה לא "שאר הרכב" נאכל ע"י הלחות?
  • כמה "פלסטיקות" קטנות שחסרות ברכב - אם זה הידית של הדלק, הידיות של המזגנים הקדמיים, הידית של המכסה של הבגאז' (שיש ב- i30cw למי שמכיר).
  • חלון קדמי של הנוסע נפתח רק מצד הנוסע ולא מצד הנהג - אומר שהוא יתקן את זה. השאלה היא מה יכולה להיות הסיבה לכך?

בכללי, הרכב חיצונית ופנימית נראה במצב טוב למעט מה שציינתי לעיל. כפי שציינתי, הבעלים אומר שהליסינג הוא מימוני, ואכן ברישיון הרכב רשום שהבעלים הם חברת ליסינג כלשהי (לא זוכר את שמה). בהערות ברישיון הרכב רשום שהוא משועבד ללאומי לליסינג או משהו כזה. הוא אומר לי שהוא מיופה כוח, או לפחות יכול להביא יפוי כוח, למכור את הרכב. כמו כן, הוא אמר שהרכב לא משועבד ולא הבנתי איך זה מסתדר עם מה שרשום ברישיון הרכב. האם בליסינג מימוני תמיד רשום את הדבר הזה וזה לגיטימי. בנוסף הוא אמר שהוא יכול להביא לי אישור של ליסינג מימוני נהג פרטי יחיד אם צריך.

אני חושש שהמוכר השני הוא סוחר ואולי מסבן לי את הצורה למרות שלא ראיתי דברים מיוחדים על רישיון הרכב. איך אני יכול לוודא/לבדוק את זה לעומק? יש עוד דברים שאני יכול לעשות/לבדוק לפני הקנייה (כמובן שאני אקח לבדיקה את הרכב במכון)?

 

שאלות נוספות על השאלות לעיל:

  • על איזה רכב מבין השניים לעיל הייתם הולכים?
  • כפי שציינתי לעיל, הדבר העיקרי שמטריד אותי ברכב הראשון זה הצבע והקילופים. האם יש מה לעשות בנידון למנוע הידרדרות של המצב? האם וקס יעזור? שוב, זו נקודה שמאוד מטרידה אותי.
  • האם המחיר של כל רכב סביר יחסית למצב שלו?

 

תודה רבה וסופ"ש נעים לכל העוזרים...

פורסם

המוכר השני כניראה סוחר שקנה רכב שחוט ועשה לו קצת קוסמטיקה.

על הרכב הראשון הייתי מוותר כי הוא לא יפה בעניך.

למה לא לגשת ישירות לחברות הליסינג ולרכוש רכב כזה מיד ראשונה עם מימון ואחריות?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

או למצוא רכב כזה במצב טוב שהיה רכב פרטי, נניח לחפש בכלמוביל טרייד אין?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

2010 לא תמצא ישירות מליסינג וכנראה שגם לא 2011 (בד"כ 3 שנים ולא יותר).

מה שכן, הרכב השני נשמע כמו סיפור סוחר -הפרטים לא נשמעים אמיתיים -אם הרכב נצבע בחלקו הגדול כנראה,שגם עבר פחחות מקיפה בגלל תאונה כזו או אחרת.גם המחיר -בסביבות 25% פחות ממחירון לליסינג עם ק"מ נמוך נשמע טוב מידי וחשוד).

לא הייתי פוסל את הרכב הראשון למרות קילופי הצבע (גילוי נאות -לי יש כזו משנת 2009 עם קילופים בגג זה בגלל האקלים הישראלי מה לעשות).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה לא בגלל האקלים הישראלי, זה בגלל הישראלי ששוטף את הרכב בכל מכוני שטיפה שמשתמשים בחומרים לא ברורים וממקורות לא ידועים, לא מיישם ווקס על הרכב, נותן ללשלשת ציפורים לשהות על הרכב במקרה הטוב ימים ובמקרה הרע גם שבועות, וככה גם נראה הצבע של הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יצא לי להיתקל בזה. מישהו טוען שהוא פרטי(ליסינג מימוני) ובכלל הוא עובד בליסינג ועושה עסקאות מהצד.

פשוט מביא יפוי כח מהחברה.

פורסם

דבר ראשון, תודה לכל העוזרים!

 

לגבי הרכב הראשון, אם אני אשים וקס על הרכב, ולא אשטוף במכונות אוטומטיות אלא רק שטיפה ידנית עם כפפות של משי :), האם המצב עתיד להישמר כמו שהוא או שהקילופים יכולים להחמיר? כיום, המצב של הקילופים הוא די סביר. יש קילופים ממש קטנים פה ושם, אבל הפחד שלי הוא, כפי שציינתי, שזה יחמיר.

 

לגבי הרכב השני, האם בדיקה של הרכב במכון בדיקה לא אמורה לגלות אם הרכב נצבע/נעשו תיקוני קוסמטיקה/הרכב עבר תאונה?

 

שוב, תודות לכל העונים.

פורסם

בדיקה אמורה לגלות בדיוק דברים כאלה אבל אם הרכב מראש לא מריח טוב ויש הרבה סימנים לכך שהוא לא בדיוק מה שהמוכר מציג אז חבל לשלם 450-500 ש"ח על הבדיקה.

אם היה מדובר ברכב נדיר או ייחודי זה היה אחרת אבל ברכב סטנדרטי ונפוץ כדאי לדלג למודעה הבאה ביד 2.

פורסם

שלום,

 

הייתי היום בכמה חברות ליסינג וחברה אחת, Trade Mobile,הציעה לי את הרכב הבא:

i30cw מודל 2011. עלה לכביש במאי (בדיוק לפני ארבע שנים). טסט לשנה. צבע לבן. 72000 ק"מ. 58000 ש"ח. מחירון הרכב לפי לוי יצחק (לא משוקלל) הוא 71000 ש"ח.

הרכב שייך לחברת תדיראן מערכות (זה מה שרשום על הרישיון). הנציג אמר שהרכב יגיע עוד שבוע לסניף כי הנהג מחכה לרכב החדש שיגיע. הרכב טופל בחברת בהילוך שישי בת"א ומספר הטיפולים (כל 20000 ק"מ) לא נראה היה משהו חריג.

מבחינת אחריות, הם אמרו שהם מתחייבים על מנוע ושילדה ויש לי אחריות על זה לשנה.

 

השאלות שלי הן:

1) האם למישהו יש ניסיון עם חברת Trade Mobile? האם הם אמינים מבחינת אחריות, מחיר וכו'?

2) האם המחיר שניתן הוגן יחסית לקנייה מחברת ליסינג?

3) האם יש דברים נוספים שאני צריך לדעת בקנייה מליסינג? זו פעם ראשונה שאני חושב לקנות מליסינג ולא מכיר את הפרוצדורה.

4) האם האחריות שהם מציעים נחשבת למקובלת בשוק? אני יודע שבאלבר יש להם אחריות מקיפה יותר לשנה וכוללת תשעה דברים (מנוע, גיר, שילדה, קירור, מערכת דלק ועוד כמה דברים שאני לא זוכר עכשיו).

 

לסיכום, האם לפי דעתכם שווה לי ללכת על הרכב?

 

תודה רבה מראש לכל העונים,

ליאב

פורסם

אם הרכב שייך לתדיראן מערכות זה רכב על שם חברה ולא מחברת ליסינג.

ההפחתה לפי מה שאני זוכר אמורה להיות גבוהה יותר משל רכב ליסינג.

אם אתה מתכוון להחזיק ברכב לשנים ארוכות והוא באמת במצב טוב במחיר הנכון הוא יהיה רכישה טובה כי כשהוא יהיה בן 8-10 לאף אחד לא יהיה אכפת מה היה ביד הראשונה.

הם מעבירים את הרכב בדיקה?

את טרייד מובייל אני לא מכיר לכן לא יכול לחוות את דעתי.

המחיר נשמע מעט גבוהה לרכב מחברה, הייתי מנסה להתמקח יותר אבל יהיה קל יותר לעשות את זה מול הרכב ואחרי בדיקה כך תוכל לדעת מה דורש טיפול וגם מה המצב הקוסמטי של הרכב.

מבחינת אחריות, באלבר היו מאוד הוגנים איתי ולקחו אחריות על ממיר קטליטי שהתקלקל אחרי חודשיים ברכב עם אחריות ל-3 חודשים בלבד. את טרייד מובייל אני לא מכיר כזכור אבל נסה לעשות חיפוש בגוגול ולראות אם יש עליהם סיפורים על מקרים מיוחדים.

פורסם

תודה על המענה.

בעיקרון הם אומרים שהם מביאים את הרכב לאחר בדיקה. בכל אופן, אני מתכנן לקחת לבדיקה עצמאית.

 

האם ידוע למישהו אם זה נכון שבקנייה ישירות מחברת ליסינג מפחיתים רק 13 אחוז ובקנייה של רכב יד שנייה שהיה ליסינג במקור יש הפחתה של 22 אחוז? זה לפחות מה שטען המוכר בטרייד מובייל.

מישהו מכיר מה החוק/מחירון לוי יצחק אומר במקרה הזה? האם ניתן לברר את זה במקום כלשהו?

 

ליאב

פורסם

תדיראן מערכות = אלביט מערכות ? ידוע לי שיש את תדיראן קשר בחולון שהם שייכים לאלביט

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

בעקרון הייתי מתרחק מרכבי שירות בחברה, הם עובדים מאוד קשה והעובדים לא מרחמים על הרכב, הם משמשים גם הרבה פעמים להובלת ציוד מה שגורם גם לבלאי בתא הנוסעים לעיתים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...