Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי המחיר פרווה וזה רכב שלאלביט מערכות. הק"מ טוב אבלהמחיר גבוה.

תבדוק מחירים ביד 2. 2011 לדעתי נמכרים סביב 50-55 לכיוון 50.

צריך לבדוק שהרכב לא עבר תאונות.

גיסי קנה מהם פוקוס והיה בעיה בפרונט והיה בסדר, אפילו החליפו מסרקהגה על חשבונם במוסך שלהם.

אני ביררתי לגבי רכב כזה עם ק"מ 100 וקיבלתי הצעה של 50

פורסם

הסתכלתי ביד 2, רכבים מ 2011 נמכרים בסדר גודל של 60 ואפילו קצת יותר.

כשאתה אוצר שהחליפו במוסך שלהם אתה מתכוון לטרייד מובייל או לא לאלביט?

מבחינת בדיקה שהרכב לא עבר תאונות אני מתכוון לקחת לבדיקה עצמאית במוסך.

פורסם

במוסך שיש הסדר לטרידמוביל.

עקבתי כמה חודשים על הרכבים ביד 2,רכבים מתייבשים שם.

זה תלוי בקמ.

2 מודעות מודגשות מ 2010 בלוח נמצאות שם כבר חצי שנה ורוצים עליהם 50

פורסם

בס"ד

אם אתה אדם פרטי איני מבין למה אתה הולך על יד 2 ליסינג תחשוב שהרכב הוא בן 5 כולה ואתה כבר היד ה3 די הרבה לרכב. הייתי ממליץ לך אם אתה רוצה יונדאי לקחת ממשהו עם יד 1 פרטי עם קילומ' יחסית גבוהה של 80 אלף ואתה יכול למצוא במחיר טוב או קילומ' נמוך עם יד 1 (ליסינג) ואז אתה תיהייה יד 2 שזה אחלה . לעומת זאת בסכומים שאתה רושם אתה בהחלט יכול למצוא עם חיפוש טוב קיה סיד האחות התאומה של היונדאי שנים 2010-11 מאנשים פרטיים עם קילומ' נמוך באותו סכום כסף. לפי דעתי יש חשיבות שהיד ה1 היא פרטית ולא ליסינג

בנוסף לא משתלם לקנות דרך כלומביייל טרייד אין מבדיקה שאני ערכתי אצליהם רכב 2010 עם קילמו' 70 מוכרים ב67 אלף מה שבשוק אפשר גם למצוא ב60 אלף לכן זה לא מוצדק!

בהצלחה

יונתן

פורסם
בס"ד

אם אתה אדם פרטי איני מבין למה אתה הולך על יד 2 ליסינג תחשוב שהרכב הוא בן 5 כולה ואתה כבר היד ה3 די הרבה לרכב. הייתי ממליץ לך אם אתה רוצה יונדאי לקחת ממשהו עם יד 1 פרטי עם קילומ' יחסית גבוהה של 80 אלף ואתה יכול למצוא במחיר טוב או קילומ' נמוך עם יד 1 (ליסינג) ואז אתה תיהייה יד 2 שזה אחלה . לעומת זאת בסכומים שאתה רושם אתה בהחלט יכול למצוא עם חיפוש טוב קיה סיד האחות התאומה של היונדאי שנים 2010-11 מאנשים פרטיים עם קילומ' נמוך באותו סכום כסף. לפי דעתי יש חשיבות שהיד ה1 היא פרטית ולא ליסינג

בנוסף לא משתלם לקנות דרך כלומביייל טרייד אין מבדיקה שאני ערכתי אצליהם רכב 2010 עם קילמו' 70 מוכרים ב67 אלף מה שבשוק אפשר גם למצוא ב60 אלף לכן זה לא מוצדק!

בהצלחה

יונתן

 

הרכב הוא לא יד שנייה ליסינג. אני כאילו קונה ישירות מהחברה. הבעלים הרשומים זה תדיראן ולא טרייד מובייל.

כמו כן, לא מדובר על כלמוביל טרייד אין אלא כל טרייד מובייל. חברות שונות לגמרי.

מבחינת מחירים ביד 2, לא הצלחתי למצוא משהו באמת טוב בסכום הזה.

 

ליאב

×
×
  • תוכן חדש...