Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המהירות החוקית בכביש 6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ונוסיף שלהבחנות הללו יש משמעות, ודרך מהירה - גם אם אינה נראית שונה מ"סתם" דרך בינעירונית מרובת נתיבים ומסלולים - בנויה עם עקומות הרבה יותר קלות, ועם גדר נוספת למניעת כניסה של הולכי רגל ובעלי חיים לאורך כל הציר.

 

עקרונית, גם לא אמורות להיות כניסות ויציאות ישירות מתוך תחנות דלק (אלא דרך מחלפים עם כבישים לא מהירים) והדרך אמורה באופן כללי להינות מתשתיות טובות יותר.

 

המגבלות לדרכים בינעירוניות (לא מהירות) בחוץ לארץ לא שונות משמעותית מבישראל. ההבדל האמתי (שגם הוא לא עצום) הוא בדרכים מהירות בלבד.

 

אגב, דווקא בכביש מספר 6 יש המון מה לשפר בתשתיות אפילו עם מגבלת המהירות הנוכחית.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

ואני שמעתי שהמשטרה הולכת לקנות אימפרזה טורבו לכביש 6, כדי לרוף אחרי עבריינים.

130 זו מהירות סטנדרטית ברוב הכבישים המהירים בארץ, מעל זה, עניין של מזל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
עד איזו מהירות אין חשש בכביש 6 לחטוף דו"ח?

ועוד שמעתי הם מוסרים למשטרה את הרישומים שלם והם מחשבים את המהירות לפי זמןXמרחק בין מפגשי-הגלאים. יש בזה ממש?

לא נכון.

בכל אופן הם לא צריכים לחשב זמן ומרחק כי השערי אגרה שיש שם יודעים בדיוק באיזו מהירות נסעת.

במקרים חריגים מאוד שיש מרדף אחרי רכב כל שהוא כביש 6 מחויבים להעביר את המידע למשטרה.

יש גם הרבה פעמים שאני רואה שוטרים עם לייזר בשערי אגרה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ואני שמעתי שהמשטרה הולכת לקנות אימפרזה טורבו לכביש 6, כדי לרוף אחרי עבריינים.

 

צ'מע,בדובאי ואירופה משתמשים במשטרה במכוניות נאות בהחלט למרדפים (סופרקארז וכו')

 

הגיע זמן שבארץ ילמדו גם ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
המהירות המירבית המותרת בדרך שאינה עירונית עם שטח הפרדה בנוי היא עד 90 קמ"ש [שימו לב: שטח הפרדה בנוי. לא גדר ולא עציץ].

 

שטח הפרדה בנוי יכול להיות גם גדר (ובד"כ זו תהיה גדר בטיחות סופגת אנרגיה) וגם עציצים (או בשמם המדעי הנכון - עצים) שבד"כ יהיו שתולים ומסביבם מדרכה או אי תנועה מוגבה ומרוצף, כמו כן שטח הפרדה בנוי יכול להיות גם הפרדה פיזית בין האספלט של נתיבים לכיוון אחד ונתיבים לכיוון אחר (למשל עם דשא באמצע) כפי שאפשר למצוא בהרבה מאוד קילומטרים של כביש 6 שצוין.

 

כביש ללא הפרדה הוא כביש שבו המכשול היחיד שלך להיכנס בתנועה נגדית זה קו לבן (מקווקוו או רצוף)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מיץ פטל תיהיה רגוע , המצלמות של כביש 6 לא משמשות בשום צורה להכיפת עבירות תנועה.

אומר לך אחד שנוסע שם כל יום 70 ק"מ כיוון .

פורסם

במקרים מיוחדים בלבד, ובהתאם לדרישת המשטרה , מקבלת המשטרה דיווח על מכוניות בכביש.

 

דוגמה מפורסמת היא הנהג שדרס את בנו של השופט העליון חשין בעת שרכב על אופניו , ומשם הוא ברח לביתו בצפון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הגיע זמן שבארץ ילמדו גם ;)

 

בעייתי. הם יתחילו להוריד לעצמם את הרכבים מהכביש על פילטרים פתוחים ותוכנות ניהול מנוע שנצרבו ב"אמסלם-רייסינג ושות".

×
×
  • תוכן חדש...