Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טעות עצומה שלא בדקתי את הטיימינג כשרכשתי את הרכב, לפי המצב והיסטוריית הטיפולים האחרונים פשוט סמכתי על הבחור שאמר שהיא הוחלפה לפני 40 אלף (למרות שה40 אלף האלה היו ב2010.)

בכל אופן, הסיפור הוא כזה:

נסעתי בכביש 2 אתמול ובדיוק ביציאה ממחלף הסירה שילבתי להילוכים נמוכים והאוטו כבה ברגע ששילבתי לשני, הרגשתי שאין תחושה בגז, ניסיתי להניע שוב ונדלקה נורת משבת מנוע (מפתח שנמצא בתור הרכב)

ניסיתי להניע עוד מספר פעמים עם הקודן כי חשבתי שזו אולי בעיה קטנה, אבל לאל הצלחה.

גררתי את האוטו והלכתי לעבודה כי מיהרתי.

חזרתי לאחר שעה וחצי וביקשתי ממישהו לתת סטארטר בזמן שהצצתי דרך פתח השמן אל השסתומים, מאחר ולא הייתה תנועה הנחתי שמדובר ברצועה קרועה.

 

ASAFASAF מהפורום הגיע מאוחר יותר , פתח את קופסת הטיימינג והתוצאה הייתה יובש וקרע,

השאלה שלי היא כזו למי שיש נסיון עם המצב : כמה הסיכוי לפגיעה בראש מנוע והשסתומים גבוה?

כרגע הרכב במוסך וביום ראשון בבוקר אלך, בינתיים אני רוצה לשמוע חוותדעת.

 

תודה

פורסם
בזמן שזה קרה הצלחת לשמוע רעש של נקישה מאזור תא המנוע?

הייתי עם מוזיקה, חלונות סגורים ודיברתי עם ידדיה ברכב, לא משהו רועש במיוחד אבל האוטו היה מאודשקט באותו רגע שנכבה המנוע, וזה הכל.

פורסם

הבנתי

יש מנועים עם מהלך בוכנה ארוך ,ובזמן קריעה של הרצועה הבוכנה נתקלת בשסתומים וכאן נוצרת הבעיה...

מקווה עבורך שאצלך זה לא קרה.

לכן גם שאלתי האם שמעת רעש\נקישה.

אין יותר מידי איך להגיד לך האם אצלך נגרם נזק.

אבל כן בזמן תקלה כזאת קיימת סבירות לנזק בראש\שסתומים.

אין כמו אלפא :)

פורסם

שאלהנוספת - במידהואכן קרה נזק, כמה מזומנים עליי להכין נפשית מבעוד מועד?:(

פורסם
שאלהנוספת - במידהואכן קרה נזק, כמה מזומנים עליי להכין נפשית מבעוד מועד?:(

לצערי חבר לפחות 2500 אם נדפקו השסתומים, מקווה בשבילך שלא, נשמח אם תעדכן

פורסם
הבנתי

יש מנועים עם מהלך בוכנה ארוך ,ובזמן קריעה של הרצועה הבוכנה נתקלת בשסתומים וכאן נוצרת הבעיה...

מקווה עבורך שאצלך זה לא קרה.

לכן גם שאלתי האם שמעת רעש\נקישה.

אין יותר מידי איך להגיד לך האם אצלך נגרם נזק.

אבל כן בזמן תקלה כזאת קיימת סבירות לנזק בראש\שסתומים.

אין קשר למהלך הבוכנה אם הוא ארוך או קצר ולפגיעה של שסתומים.

פורסם

טוב אז, חדשות לא טובות :(

אני ואסף הרכבנו טיימינג חדשה, האוטו עדיין לא מניע, הפגיעה רצינית כנראה, הלכנו ל2 מוסכים , האחד קרוב למקוםשבו הרכב נמצא ושיערו שהמחיר יהיה סביר ה3000-4000 ש"ח.

המוסך השני (שהייתי מטפל אצלו באקסנט בזמנו ) נמצא במרחק של 700+- מטר וההצעה הייתה בין 1500 ל2000 שקל. מדהימים הפרשי המחירים, אז נצטרך כמה ידיים לדחוף אותו בעליה המובילה למוסך השני ;)

פורסם

מציע לשקול החלפת מנוע במקום שיפוץ.

אחד היתרונות של הגטס זה זמינות חלקים, בין היתר גם מנועים זמינים בשפע ועולים גרושים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
המחיר הוא לשיפוץ ראש מנוע בלבד?

 

מציע לשקול החלפת מנוע במקום שיפוץ.

אחד היתרונות של הגטס זה זמינות חלקים, בין היתר גם מנועים זמינים בשפע ועולים גרושים.

 

אז כמה יעלה מנוע?

כן, הטיפול כלל שיפוץ של הראש.

8 שסתומים נפגעו, הבוכנות בסדר.

המחיר שנסגר הוא 2000 ש"ח כולל החלפת הרצועות (הגה אלטרנטור מזגן) והחלפת שמנים.

פורסם

אני בזמנו חיפשתי מה ההנחיות לגביי החלפת טיימניג בגטס. לפי מה שבררתי במוסכי יונדאי אמרו כל 6 שנים או 90 אלף קילומטר ,המוקדם מבינהם. באינטרנט מצאתי הנחיות שונות. לפי שיקלול שעשיתי והחמרה על מנת לקחת מרווח ביטחון החלפתי אחרי 4 שנים.

סט מקורי עלה כ 300 ש"ח. רצועה פולי ומותחן.

בהיסטוריית טיפולים שרשמת הקבלה של מוסך יבואן? סט מקורי?

×
×
  • תוכן חדש...