Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טעות עצומה שלא בדקתי את הטיימינג כשרכשתי את הרכב, לפי המצב והיסטוריית הטיפולים האחרונים פשוט סמכתי על הבחור שאמר שהיא הוחלפה לפני 40 אלף (למרות שה40 אלף האלה היו ב2010.)

בכל אופן, הסיפור הוא כזה:

 

ועל זה נאמר: סמוך על סמוך בסוף יצא ברוך.

לא נורא חבר, מטעויות לומדים, גם אני עשיתי הרבה טעויות וככה לומדים. בפעם הבאה שתקנה רכב תלך איתו למוסך ותבדוק טוב טוב מה הנחיות היצרן להחלפת הרצועה ומתי החליפו לאחרונה (יכול להיות שבאמת החליפו לפני 40K אבל זה היה לפני כמה שנים והרצועה כבר יבשה ומתפוררת). בלי קשר מומלץ היה לבצע יישור קו כדי שתהיה רגוע.

איפה אתה היית מטפל באקסנט?.

פורסם
ועל זה נאמר: סמוך על סמוך בסוף יצא ברוך.

לא נורא חבר, מטעויות לומדים, גם אני עשיתי הרבה טעויות וככה לומדים. בפעם הבאה שתקנה רכב תלך איתו למוסך ותבדוק טוב טוב מה הנחיות היצרן להחלפת הרצועה ומתי החליפו לאחרונה (יכול להיות שבאמת החליפו לפני 40K אבל זה היה לפני כמה שנים והרצועה כבר יבשה ומתפוררת). בלי קשר מומלץ היה לבצע יישור קו כדי שתהיה רגוע.

איפה אתה היית מטפל באקסנט?.

באקסנט הייתי מטפל במוסך היצירה (מורשה) ברעננה ובמוסך של בחור בשם איתן שנמצא קרוב לשם, עשיתי שם כרגע גם את השיפוץ ראש מנוע.

הבחור שקניתי ממנו את האוטו התברר כאדם ישר ומוכן להשתתף איתי בתשלום על הנזק

פורסם (נערך)

נסה לקבל הצעת מחיר גם מ"רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4 בתל אביב, הוא מומחה יונדאי (לא מורשה יבואן). כפי שכתבתי יכול להיות שהוא החליף טיימינג באמת אבל לפני הרבה זמן והרצועה כבר התייבשה לכן חשוב מאוד שתקפיד להבא גם ברכב הזה וגם ברכבים אחרים להחליף רצועת טיימינג לפי המלצות היצרן גם אם לא עברו מס' הק"מ.

את השרשור הזה צריך לשמור לכל אותם חכמולוגים שפותחים כאן שרשורים על רכבים שלא החליפו להם כמה שנים טובות רצועת טיימינג ורוצים להגיע לקצה ולנצל את הרצועה עד שהיא תמות.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

1. בתור אחד שנשמע שמבין משהוא במכונאות רכב, עשית טעות בכל הסטרטרים האלה שניסית, זה רק מגביר את הנזק הפוטנציאלי.

 

2. הערכות המחיר שקיבלת הן הערכת מינימום (פו"ה ראש מנוע, אטם חדש ויישור שטח) אם יורידו ראש וימצאו בוכנות פגועות ושסתומים עקומים המחיר יהיה שונה לחלוטין ואז באמת עדיף להחליף מנוע.

 

אין קשר למהלך הבוכנה אם הוא ארוך או קצר ולפגיעה של שסתומים.

 

אז למה כן יש קשר למפגש שכזה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אז למה כן יש קשר למפגש שכזה?

לעובדה שהבוכנות והשסתומים חולקים את אותו מרחב עבודה. כאשר התזמון נכון הם לא ימצאו שם יחד.

מנוע בו לא מתקיים מפגש שסתום - בוכנה נקרא non interference engine

ואחד שכן יתקיים בו, נקרא interference engine

 

111[1].png

 

והבחור כבר עדכן שנפגעו 8 שסתומים.

עריכה אחרונה על ידי matansab

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

1. אם נפגעו שמונה שסתומים אז יאללה, להחליף מנוע, בכל מקרה, 2000 ש"ח לשיפוץ ראש מנוע מקיף שכזה + הפעולות הנלוות שציינת נשמע זול.

 

2. כל ההסבר הטכני שלך נכון אבל כל מהנדס מצוי (מה מהנדס? סטודנט שנה א' להנדסת מכונות) יתחמק מכשל פוטנציאלי קטסטרופלי בצורת מפגש בוכנה שסתום ואם הוא לא עושה זאת זה כמעט תמיד בגלל אילוצי מהלך בוכנה או מתוך רצון להגיע ליחס הדחיסה עדיף (שוב, ע"י מהלך בוכנה)?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי ברוב המנועים היום מתקיים מפגש שכזה בגלל כמות השסתומים והצפיפות בה הם מסודרים.

כמובן שזה בא יחד עם נצילות גבוהה יותר של המנוע, וכנראה בגלל זה בוחרים בתצורה כזאת ולא נצמדו לתצורת המנוע שבפונטו שלי עם 8 שסתומים בניצב לבוכנות ללא מפגש פוטנציאלי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
נסה לקבל הצעת מחיר גם מ"רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4 בתל אביב, הוא מומחה יונדאי (לא מורשה יבואן). כפי שכתבתי יכול להיות שהוא החליף טיימינג באמת אבל לפני הרבה זמן והרצועה כבר התייבשה לכן חשוב מאוד שתקפיד להבא גם ברכב הזה וגם ברכבים אחרים להחליף רצועת טיימינג לפי המלצות היצרן גם אם לא עברו מס' הק"מ.

את השרשור הזה צריך לשמור לכל אותם חכמולוגים שפותחים כאן שרשורים על רכבים שלא החליפו להם כמה שנים טובות רצועת טיימינג ורוצים להגיע לקצה ולנצל את הרצועה עד שהיא תמות.

 

1. בתור אחד שנשמע שמבין משהוא במכונאות רכב, עשית טעות בכל הסטרטרים האלה שניסית, זה רק מגביר את הנזק הפוטנציאלי.

 

2. הערכות המחיר שקיבלת הן הערכת מינימום (פו"ה ראש מנוע, אטם חדש ויישור שטח) אם יורידו ראש וימצאו בוכנות פגועות ושסתומים עקומים המחיר יהיה שונה לחלוטין ואז באמת עדיף להחליף מנוע.

 

 

 

אז למה כן יש קשר למפגש שכזה?

 

1. אם נפגעו שמונה שסתומים אז יאללה, להחליף מנוע, בכל מקרה, 2000 ש"ח לשיפוץ ראש מנוע מקיף שכזה + הפעולות הנלוות שציינת נשמע זול.

 

2. כל ההסבר הטכני שלך נכון אבל כל מהנדס מצוי (מה מהנדס? סטודנט שנה א' להנדסת מכונות) יתחמק מכשל פוטנציאלי קטסטרופלי בצורת מפגש בוכנה שסתום ואם הוא לא עושה זאת זה כמעט תמיד בגלל אילוצי מהלך בוכנה או מתוך רצון להגיע ליחס הדחיסה עדיף (שוב, ע"י מהלך בוכנה)?

תודה על התגובות אבל כבר ביצעתי טיפול כמו שרשמתי, בסוף גם הוחלף תרמוסטט והאוטו תקין עכשיו , אעדכן בימים הקרובים אם יהיה איזשהו שינוי.
פורסם

הקטע המעצבן ,שבהנחה שהבחור שמכר לך אכן ישר ,עברו 5 שנים וכפי שציינתי ההנחיות במוסכי יבואן לגטס הוא 6 שנים או 90 אלף קילומטר.

בררתי עם שני מוסכים בזמנו.

הרצועה לא הייתה אמורה להקרע ,אלא אם כן בהחלפה האחרונה היא לא הייתה מקורית או OEM.או שקרא משהו אחר..

פורסם

אכן היא נראית מחברת שקר כלשהו, הנה תמונה מהערב שבו זה קרה, ניתן לראות את הלוגו של החברה, משהו בסגנון M.G.K

 

בגוגל אין זכר לזה כמובן.

 

מה שבטוח שבתמונה רואים שהיא הייתה סדוקה לגמרי.

 

ea67b7e3ffeaf8b98cf15c0bbeabc516.jpg

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...