Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן לרכוש מסננים לרומבה 870?

האם אתם מקפידים על תוצרת מקורית בלבד?

3 מקוריים כאן בארץ מאתר היבואן, עולה 110 ש"ח - כ 37 ש"ח ליחידה.

יש בכלל מה לחפש בחוץ?

פורסם

מחליפים אותם פעם ב 3 חודשים אני חושב, השקעה של 110 שח לשלושה חודשים, אין מה לחפש בחוץ בדעתי, כל מה שתחסוך בקניה מאתרי אינטרנט בחו"ל תשלם על המשלוח מופרז לארץ

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הזמנתי לפני חודש מאיביי שתי מברשות צד לרומבה 780 בעלות של 2.5$. אם הן יחזיקו חודשים כ"א אני מרוצה.

 

תנסה לחפש מסננים באיביי.

פורסם

אחת לחודש+- מחליף את המסנן ואחת לשלושה חודשים בערך את המברשת שמסתובבת כי היא מאבדת שערות או שהיא מסובבת חזק.

קונה אך ורק מאיביי, זה בדיוק כמו המקורי, והרובוט שלי היה בהחלפה של מכשיר שלם אצל irobot והם לא אמרו שום דבר על זה שהחלקים לא מקוריים, לדעתי הם לא שמו לב בכלל.

פורסם

טיפ קטן שעובד אצלי מעולה. פעם בשבועיים אני מנקה את המסננים עם לחץ אוויר ולאחר מכן שוטף אותם עם סבון כלים וזרם מים חזק יחד עם המברשות האחרות, נותן להם להתייבש יממה והם יוצאים כמו חדשים.

בשיטה הזאת רק אחרי שנה החלפתי את המסננים הראשונים. מברשות אני מחליף אחרי שאני רואה שהן מתחילות להתפרק.

פורסם

אמנם יש לי ניטו, אבל גם אני לא החלפתי מסנן ומברשת וכבר שנתיים הוא אצלי.

פעם בשבועיים בערך אני מוציא את הלכלוך ושואב את המסנן עם שואב ידני, והכל עובד תקין.

יש לי מסנן ומברשת נוספת שקיבלתי שקניתי אותו, אבל לא טרחתי להחליף.

אולי באמת הגיע הזמן...

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
אני חושש שלחץ מים פוגע ביכולות הסינון וקורע פתחים בנייר, לא?

 

תחת ברז מים ביתי רגיל לא אקדח שמחובר לצינור השקייה. לא ראיתי שהנייר בפנים נקרע.

פורסם

באותו עניין: איפה אתם קונים סבון לסקובה? עד עכשיו קניתי רק מקורי, 59 ש"ח לבקבוק בחנות החברה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם כבר הנושא עלה,

 

אני מתלבט איזה דגם עדיף 870 או 780 ?

נסיתי לחפש מידע בגוגל ופה בפורום אבל מרוב דעות כבר "הלכתי לאיבוד"...

פורסם

870/880 בלבד. לא הייתי הולך לסדרה 700. התחזוקה של סדרה 800 הרבה יותר פשוטה, ופחות שערות נתפסות במברשות/גלגלים.

אם אתה רוצה שהוא ינקה שטח אחד גדול עד כ-90 מטר מספיק ה-870. אם אתה רוצה שהוא ינקה גם חדרים ומסדרונות צרים באותה הפעלה (ולא 2 הפעלות), אתה צריך 880 עם מגדלורים.

×
×
  • תוכן חדש...