Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה באיביי קיטים לרומבה 770 קבוע מהמוכר הזה. המשלוח פעם אחת התעכב מעבר לחודש, הוא שלח לי קיט מלא על חשבונו והנחה בקנייה הבאה. כשהקיט בסוף הגיע החזרתי לו את העלות. חוץ מזה המשלוח אצלו מהיר (לוקח שלושה שבועות מקסימום).

התחזוקה של סדרה 700 יותר מסובכת מסדרה 800 אבל מבחינתי לנקות את רומבה זו אחלה תרפיה :-D

מחליף פעם בחודש מסנן אוויר ופעם בחודשיים מברשות (יש לי 4 חתולים).

פורסם
870/880 בלבד. לא הייתי הולך לסדרה 700. התחזוקה של סדרה 800 הרבה יותר פשוטה, ופחות שערות נתפסות במברשות/גלגלים.

אם אתה רוצה שהוא ינקה שטח אחד גדול עד כ-90 מטר מספיק ה-870. אם אתה רוצה שהוא ינקה גם חדרים ומסדרונות צרים באותה הפעלה (ולא 2 הפעלות), אתה צריך 880 עם מגדלורים.

 

מסכים לגמרי, ומניסיון.

סדרת ה- 800 הרבה יותר מוצלחת מהקודמות, אין שערות שמסתבכות מסביב למברשות פשוט בגלל שאין מברשות, יש רולרים מסיליקון. המצאה פשוט גדולה. הדבר הזה יודע לעלות על שטיחים עם "צמות" (או גילדים? איך קוראים לצטעלעך האלה...) ולא מתרגש גם ללכת לאורך פאת השטיח. הם פשוט לא מזיזים לו.

אחלה מכונה. מסופקת עם 2 מגדלורים, אגב. די והותר לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...