Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור אמיתי מהיום.אני צריך להחליף יוניט לחץ שמן נכנסתי לחברה החמודים בפורד -המחיר 350 ש"ח:shock:

נכנסתי לחנות חלפים ליד המחיר- 35 ש"ח לחליפי. 1000% הבדל. מה נסגר עם המחירים בפורד תלושים מהמציאות!! באמת שפשוט גנבים סליחה על הביטוי עדיף של יימכרו פשוט.

פורסם

זה פורום צרכנות או פורום רכב? או במילים אחרות מה הרכב ומה התקלה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

יוניט שמן קיימת עשרות שנים .זה לא חלק ייחודי או מתוחכם .

אין מצב שאני מתקרב למקורי. ברור שאבחר בחלפי איכותי כמו מה שאבי הציע לדוגמא.

לסטודנט ,אני מציף פה בעיה ,היבואנים עושים מה שהם רוצים .אני מבטיח לך שהם גוזרים פה קופון מטורף ברווח של מאות אחוזים. וזה לא פעם ראשונה שאני נתקל בזה .המטרה שלי היא שמי שניגש למוסכי יבואן שייבדוק טוב טוב את החלופות.

זה פשוט מרתיח אותי שאין פה שוק אמיתי ותחרותי לייבוא של חלקים מקוריים , וכשאתה צריך חלק הם יודעים שאין תחרות כזאת

ובאותו מידה יכלו לדרוש 500 ש"ח בלי למצמץ.

פורסם
סיפור אמיתי מהיום.אני צריך להחליף יוניט לחץ שמן נכנסתי לחברה החמודים בפורד -המחיר 350 ש"ח:shock:

נכנסתי לחנות חלפים ליד המחיר- 35 ש"ח לחליפי. 1000% הבדל. מה נסגר עם המחירים בפורד תלושים מהמציאות!! באמת שפשוט גנבים סליחה על הביטוי עדיף של יימכרו פשוט.

 

קודם כל, מי שתלוש מהמציאות זה אתה.

דבר שני, תודה רבה לך אדוני, אם היה לי חשק לפתח את העסק שלי ולגדול אזי אנשים כמוך הוציאו לי את הרוח מהמפרשים כמו שאומרים.

לישראלי הממוצע כואב הלב שמנסים להרוויח עליו גם אם זה בצורה ישרה והוגנת.

לא נאה לך, לא יאה לך בבקשה, זהו שוק חופשי ואתה יכול לקנות מכל מקום שבא לך. אבל מכאן ועד לכנות עסק בישראל שמשלם הון עתק במיסים בתור גנבים ותלושים מהמציאות זה כבר הרחקת לכת.

מזל שלא פירסמת את שם המוסך אחרת במקומם הייתי תובע לך את התחת על הוצאת לשון דיבה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

שירים את היד מי שהצליח להבין מה הולך בשרשור הזה שחלקו הוא לא יותר מאשר צ'ט בין משתמשים

 

איזה שנה הרכב ? מה התקלה ? מה המחיר של החלק בחו"ל לעומת הארץ כלומר האם באמת ניסו לשחוט את שחר? והאם באמת יש לאיש המוח עילה לתביעה ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אתה ממשיך על הקשקושים שלך לגבי העסק הדימיוני שלך.אם אתה לא יכול להתמודד עם השוק , אל תכנס אליו.

אני לא מדבר פה על בעיה שאני צריך לאתר . אני מעלה פה בעיה על מחירים מופקעים שדורשים היבואנים על מחירי חלקי חילוף. והעיוות שיש בשוק זה , צריך שיהיה לו פתרון כלשהוא כמו שקרה בתחומים אחרים במשק כמו שוק הרשתות הסלולריות או הקפה לדוגמא.

פער של אלף אחוז שלא פעם ראשונה שאני נתקל בו בנושא זה פשוט לא הגיוני . נקודה.

זה ההרגשה פה מי שיכול לקרוע אותך במחיר יקח כמה שיכול. ורואים את זה בהרבה תחומים. כיום אני שכיר ולכן אני כביכול לא יכול לגלגל את זה על מישהו אחר. וזה נקודת המבט שלי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...