Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

נתקלתי בסרטון בyoutube של בחור שמיישם פוסו , שמתי לב שלפני שהוא מיישם הוא מרטיב את הפד , סוחט אותו ואז מבצע את המריחה בעזרתו .

ההגיון אומר שזה נכון לעשות - פחות חומר יספג לפד

מה דעתכם ?

 

הסרטון:

COCOdetailing

פורסם

ראיתי בעוד סרטונים אחרים שגם ממליצים על זה.

גם באוטם שאני משתמש כתוב שזו הדרך ליישם.

אני אכן הרטבתי ממש קלות את הפד לפני (ריססתי עליו קצת מים).

היישום היה קל ונוח.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

זכור לי בת'רד הגדול על הפוסו שניתן לבצע יישום רטוב של החומר. האמת כדאי לנסות, אולי יהיה קל יותר ליישום והסרה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

גם לך לפעמים אפילו אחרי 5 דק' בחורף הוא גורם לך לשבור שיניים בהסרה שלו? :p

אגב לא ניסיתי את זה אף פעם ואכן קראתי בשרשור הגדול שהרכב היה מעט רטוב ופשוט עברו עם האפליקטור עליו והתוצאות היו טובות.

לפני שבועיים בערך מרחתי פוסו שוב, עשיתי על יבש, להבא אנסה את זה גם על רטוב אולי זה יקל מעט על ההסרה (הבינונית עד קשה).

אני זרקתי את הפד שמגיע והשתמשתי בפד של מגוויארס היה לי יותר נוח, אבל הזמנתי כמה סינים מאיביי וקיבלתי משהו דומה לשל פוסו שמגיע בקופסה, פחות קשים אבל סופגים קצת יותר.

עדיין לא מצאתי פד מעולה לשימוש בפוסו

Opel Adam S 2017

פורסם
זכור לי בת'רד הגדול על הפוסו שניתן לבצע יישום רטוב של החומר. האמת כדאי לנסות, אולי יהיה קל יותר ליישום והסרה.

 

רגע , אשמח אם תעשה לי סדר , אני דיברתי רק על פד לח לא על פח רכב רטוב . . . אם לזה התכוונת אשמח לסרטון/פוסט/מידע כלשהו בנושא - הבנתי שהיישום קשה מקריאה פה בפורום ואני הולך ליישם פעם ראשונה בקרוב , עדיף לעשות שיעורי בית כמו שצריך מאשר להשתגע בהסרה של החומר.

COCOdetailing

פורסם

היישום לא קשה, ההסרה קשה.

הווקס עצמו הוא קשיח ומוצק, נגב בעזרת הפד את הווקס אך לא יותר מדי ותשים לב שאתה לא מורח יותר מדי פוסו על איזור אחד ואם כן אז תפזר, שכבה הכי דקה שאפשר מומלץ גם תראה לפי הסרטון - הוא מורח שם מצויין.

 

ההסרה במזג אוויר חם 5 דק' ולהוריד, עדיף לעשות פנל אחד בכל זמן כדי שלא תשכח יותר מדי שהווקס יתייבש כי אחרת ההסרה קשה ומעצבנת.

במזג אוויר נורמלי סביב 20 מעלות גם כן בין 5-7 דק' ותוריד, הכי טוב לבדוק עם האצבע שהווקס מוכן, אני אישית מוריד קצת לפני. (כשאתה מעביר את האצבע בווקס ולא נשאר סימן מריחה מתחת)

Opel Adam S 2017

פורסם
רגע , אשמח אם תעשה לי סדר , אני דיברתי רק על פד לח לא על פח רכב רטוב . . . אם לזה התכוונת אשמח לסרטון/פוסט/מידע כלשהו בנושא - הבנתי שהיישום קשה מקריאה פה בפורום ואני הולך ליישם פעם ראשונה בקרוב , עדיף לעשות שיעורי בית כמו שצריך מאשר להשתגע בהסרה של החומר.

 

בת'רד הענקי הם ניסו על פח רטוב לחלוטין עד כמה שזכור לי.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אמת ניסו על רכב שרק נשטף.

לא הבנתי מה ניסו להוכיח בכך, אבל מילא.

 

בכל מקרה כמעט עם כל חומר שמשתמש בו, אני מרסס את הפד קודם לפני המריחה, מקל בהרבה על היישום.

"יאללה בירי".

פורסם

לא חושב שניסו להוכיח משהו, יש כאלה שאוהבים לעשות את המריחהעל הדרך ואז ניגוב של הכל כדי לחסוך כמה דקות. השאלה המעניינת במקרה של הפוסו זה האם זה גם עוזר בהסרה שלו (אפילו קצת).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם (נערך)

היום יישמתי ווקס של CG לאחר 3 ידיים של מנזרנה בהפרש של יום בין יישום (עבודת פרך)

(כמובן לאחר עבודת דיטיילינג מלאה) חשבתי לעבוד עם Extreme Depth בגלל מרקם הקרם שלו

( נוח למריחה) אבל הפעם החלטתי לא להתפשר ולנסות ווקס קשה של CG עם קרנובה מהסדרה הניסיונית שלהם (הקטנים)

ואכן לאחר ניסיון למרוח עם פד יבש, המשימה לא הייתה קלה-הרטבתי מעט את הפד והיישום הפך להיות קל ובטוח.

תוצאה? נראה מרשים.

 

 

אגב מי שחושב שאפשר לדלג על פוליש אחרי פלסטלינה (גם שהרכב ישן) לא מבין כמה זוהמה הוא משאיר על הרכב.

אפילו פוליש פיניש (כפי שעשיתי) מגלה צבע חדש שמוסתר אחרי שכבת שחור ששום פלסטלינה לא תוריד.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי הרבה ניסיונות ליישם מעל מנזרנה ווקסים איכותים כולל אופטי סיל- אני חושב שהשילוב האחרון של ווקס קרנובה של CG מוכיח את עצמו כשילוב איכותי. שיטינג ברור יותר מאשר שילוב של מנזרנה לבד.

 

נכון שכמה שבועות זה עדיין לא מדד נכון לבחון את האיחוד הנ"ל באופן החלטי.

לכן אמתין עוד כמה חודשים נוספים למסקנה ברורה.

פורסם
לא חושב שניסו להוכיח משהו, יש כאלה שאוהבים לעשות את המריחהעל הדרך ואז ניגוב של הכל כדי לחסוך כמה דקות. השאלה המעניינת במקרה של הפוסו זה האם זה גם עוזר בהסרה שלו (אפילו קצת).

 

לי עזר במיוחד במריחה, ממש ממש קל לעומת לפני, במקרה הפד שלי היה רטוב מהצינור מים ליד, סחטתי והשתמשתי בתור פד לח + הפוסו ויצא טוב במריחה, ההסרה הייתה דומה, לאט לאט לומדים עם הווקס הנ"ל איך ומתי להסיר.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...