Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, נפלה לי הלסת לרצפה.

 

הרכב נראה מדהים. לא ברור לי אם ואיך עובר טסט עם ההשחרה של פנסים אחוריים ופנסי ערפל. הסגנון הזה של רכב בצבע כהה אחיד וג'אנטים "צועקים" הוא אחד האהובים עליי.

 

הקאליפרים מפריעים לטעמי, הייתי מעדיך שיהיו שחורים ויסתמו.

 

גריל הייתי שם את זה אם מותר בכלל:

4789d1368032849-gauging-interest-billet-grille-our-turbo-veloster-turbo-badge-grill.jpg

 

תענוג של רכב ותמונות!

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ראשית- בלי קשר לענייני טעם, כל הכבוד על העיקביות בנתינת טאץ' אישי לכל רכב.

 

לעניין הוולוסטר, העבודה נראית איכותית אם כי לי התוצאה הסופית צעקנית מדי לטעמי.

 

לא יודע אם באופן אישי הייתי צובע חלקים ברכב בזהב אבל זה בהחלט עושה את העבודה מבחינת הקונטרסט, כנראה שהייתי מוותר על השחרת הפנסים או שנותן להם השחרה מאוד מאוד עדינה, את השינוי המרכזי הייתי עושה דווקא בגלגלים הצעקניים- הייתי צובע אותם בשחור ואת הקאליפר דווקא הייתי צובע באותה גוון של זהב, זה "יקפיץ" את הקאליפר החוצה וימשיך את הקו העיצובי שבחרת.

אם ממש בוער שיהיה זהב גם בג'אנט אפשר לצבוע בשחור ולעשות ליפ דק בזהב.

 

בכל אופן כל הכבוד על ההשקעה שהפכה אותך ליקיר העדה הגרוזינית :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אמרת לטוב ולרע ואני לא ידוע בלשוני הרכה אז הנה:

 

הרכב נראה ערסי ברמות אחרות. הייתי מתבייש להסתובב בתוך דבר כזה, א-ב-ל העבודה נראית סוף הדרך. מאוד מושקע. נראה כמו משהו שאו שאוהבים או ששונאים, אבל כל אחד יכול להעריך את האיכות של העבודה.

 

.בול!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמו שמישהו אמר כבר לפניי - העבודה ברמה גבוהה - אין כמעט ספק.

אבל - מאוד צורמת לי ההשחרה (לדעתי ללא טעם) של הפנסים.

לא הייתי קונה רכב כזה או הופך רכב (שלי) לכזה - יותר מדיי צעקני.

אבל אם אתה מרוצה - אשרייך.

alfa 156 2.5.

פורסם

כל הכבוד!

יפה שאתה נותן נגיעה משלך לכל רכב שעובר בבעלותך.

יצא יפה מאוד רק הג'אנטים צועקים מדי, הייתי מוסיף להם קצת שחור בשביל הקונטרסט. אולי בכוכב הפנימי (לא זה שעליו הברגים).

ותגיד לא עושים לך בעיות על ההשחרה? גם של החלונות וגם של הפנסים

פורסם

העבודה נראית איכותית.

אני באופן אישי לא אוהב את הבולטות והצעקנות של הרכב.

בפן החוקי,אני כבר רואה את הפוסט על ההורדה מהכביש שהרכב יקבל ביום שיתקל בבוחן תנועה שבא לעבוד.

תתחדש.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אישית מעדיף סטייל ALL BLACK , למי שזוכר את הפוקוס שהיתה לי :)

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

נראה מעולה. פחות מתחבר לזהב אבל נראה ממש טוב, במיוחד אהבתי את

הליפ מאחורה. המפלט הכפול בשילוב עם זה פשוט נראה רע (בקטע טוב).

לעומת זאת, השחרת הפנסים לדעתי נראית על הפנים.


×
×
  • תוכן חדש...