Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי גטס 2008, והחלפתי לאחרונה את נורות החניה הקטנות לנורות לד בצבע סגול.

הפנס הראשי הוא מקורי. . צהוב וכשמדליקים אור מלא לא ממש שמים לב לסגול, בעיקר כשחשוך ומדליקים רק את הפנסי חניה אז הפנסים מקדימה מתמלאים צבע סגול.

 

אני יודע שיש וויכוח על חוקיות מהסוג הזה, אבל אני כרגע מהסס כל עוד הפנסים האלה ברכב.. על אף שהם מדהימים.

 

אני ידגיש שהם לא מסנוורים ובגלל זה אני לא יודע אם זה חוקי או לא

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי פנסי חניה שאינם בצבע צהוב\לבן\כתום אינם נראים טוב, אבל כל אחד והטעם שלו.

מעבר לזה על פי החוק (עד כמה שאני זוכר אותו נכון) צבע של נורות החנייה צריך להיות לבן \צהוב בתקן אירופאי וכתום בתקן אמריקאי.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

או לבן או צהוב או כתום, תזמין לדים לבנים מאיביי, חפש warm white או טמפרטורה של 5000K ומטה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם המנורת חנייה חזקה ויש לה גוון אחר מלבד לבן סביר להניח שאתה תעבור עם "אזהרה" או שלא תעבור כלל.

 

הבעיה היא שרוב הלדים הם או לבן תכלת או לבן צהבהב. אם זה הלבן צהבהב זה ממש לא נראה מי יודע מה ואם זה הלבן הנוטה לתכלת-סגול אז כנראה זה לא חוקי. חבל שבארץ מתייחסים לשטויות האלו, מילא מנורות רגילות אבל חנייה ולוחית רישוי ..

פורסם

אתה קורא לזה שטויות, יש הרבה רכבים ששמים בלוחית הרישוי נורות לבנות בעוצמה שמסנוורת לנסוע אחרי אותו הרכב.

ומה לגבי לדים כחולים? זה מסיח את הדעת.

 

שטויות זה לא אבל אם קונים לד בעוצמה נורמאלית 3.5W זה לא אמור להפריע, לעומת זאת יש את אלו ששמים את ה 7.5W בנורה של T10 ואתה מקבל מיני תאורת דרך מסנוורת.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה אכן לא חוקי בגלל הצבע, למרות שאישית אם זה לא מסנוור אני לא מבין איך זה מפריע למישהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תלוי אם החלק של האור חניה בא לבד כמו ב206 או להבדיל בלאנטיס שצריך לעשות איתות קבוע , מה שבטוח רק כתום זה יפה

Tuning:lol:

פורסם

למה צריך לעשות איתות קבוע בלאנטיס? יש ללאנטיס תאורת חנייה נפרדת בפנס..

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

כתום ממש לא שייך לפעם - כתום זה אמריקה! (הצעצועים האהובים עליי).

לבן נראה ערסי מידי בכל רכב.

למשל אצלי ברכב התאורה הפנימית עברה ללד בגוון "Warm white" נראה דיי צהוב ולדעתי צבע הרבה יותר חם ויפה מאשר לבן שנותן הרגשה קרה.

 

מעבר לזה חיצונית לבן זה כבר מיינסטרים, זה לא מיוחד ובדר"כ מאיר פחות טוב מגוון צהוב.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לא יודע מה הבעיה בלדים לבנים ומה לא נראה בהם טוב,

זה הפנס שלי, קסנון 5000 קלווין באור המעבר ולד warm white באור החניה.

לא סגול ולא צהוב, לבן נקי!

uploadfromtaptalk1418922330715.jpg

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לד לבן כשהאור הראשי גם לבן זה אחלה.

לד לבן כשהאור הראשי זו נורת הלוגן רגילה בגוון צהבהב זה סתם נראה כמו מישהו שמתאמץ יותר מדי :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני שוקל להזמין פנסי ערפל לבנים בדיוק בגלל זה :D

(מהאור הגבוה לא איכפת לי...)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה עד כדי כך מטריד אתכם שאתם טורחים להחליף את צבע הנורות?.....

 

אצלי פנסי החזית הם קסנונים בהירים לבנים ואורות החניה (פנס נפרד) נורת הלוגן צהובה.

גם פנסי הערפל צהובים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...