Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע מה הבעיה בלדים לבנים ומה לא נראה בהם טוב,

זה הפנס שלי, קסנון 5000 קלווין באור המעבר ולד warm white באור החניה.

לא סגול ולא צהוב, לבן נקי!

 

הבעיה עם לדים לבנים שהם מסנוורים יותר מנורה צהובה ומאירים פחות טוב.

באופן כללי אין לי בעיה איתם כשהם בעוצמה חלשה.

 

לגבי הפנס שלך זה כל אחד והעדפות שלו , אצלי ביונדאי נסעתי עם נורות צהובות (מקוריות) ולאחר מכן החלפתי ללבנות של פילפס "דיימונד וויז'ן" , ואני חייב להגיד שהנורות הצהובות האירו בעוצמה הרבה יותר טובה מהנורות הלבנות.

 

במידה ואנחנו מדברים על קסנון אז כן הוא מאיר הרבה יותר טוב בלבן אבל הוא מאוד מסנוור גם כשהוא מכוון נמוך וזו הבעיה שלי איתם.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה צריך לעשות איתות קבוע בלאנטיס? יש ללאנטיס תאורת חנייה נפרדת בפנס..

 

זה פשוט יפה. כמו רכב אמריקאי. זה אלגנטי

Tuning:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצחיק שבארה"ב כולם מחפשים פנסים ארופאיים או יפניים למכוניות המיובאות שלהם, ובמקומות אחרים בעולם מנסים לחקות את הדגמים לשוק האמריקאי של מכוניות יפניות וארופאיות עם פנסים כתומים קבועים.

מה יותר יפה? כנראה מה שפחות נפוץ באזור שלך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

Slowride - בקבוצה של האולדסמוביל אלרו אפשר לראות בבירור איך כל האמריקאים מנסים להפתר מהאיתות הכתום שדולק קבוע ואיך החברים מאירופה רק מנסים להביא את זה לרכבים שלהם!

פשוט מדהים.

 

Dj shai - מסכים איתך שזה הרבה יותר יפה, פשוט חשבתי שהתכוונת לשים בלנטיס איתות קבוע במקום הנורת חנייה.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
Slowride - בקבוצה של האולדסמוביל אלרו אפשר לראות בבירור איך כל האמריקאים מנסים להפתר מהאיתות הכתום שדולק קבוע ואיך החברים מאירופה רק מנסים להביא את זה לרכבים שלהם!

פשוט מדהים.

 

Dj shai - מסכים איתך שזה הרבה יותר יפה, פשוט חשבתי שהתכוונת לשים בלנטיס איתות קבוע במקום הנורת חנייה.

בכל רכב שלי עשיתי לא משנה מה המוצא שלו , אני אוהב גם את האיתותים בכנפיים קבועים ומהבהבים שמשתמשים בוינקר.

Tuning:lol:

פורסם
הבעיה עם לדים לבנים שהם מסנוורים יותר מנורה צהובה ומאירים פחות טוב.

באופן כללי אין לי בעיה איתם כשהם בעוצמה חלשה.

 

לגבי הפנס שלך זה כל אחד והעדפות שלו , אצלי ביונדאי נסעתי עם נורות צהובות (מקוריות) ולאחר מכן החלפתי ללבנות של פילפס "דיימונד וויז'ן" , ואני חייב להגיד שהנורות הצהובות האירו בעוצמה הרבה יותר טובה מהנורות הלבנות.

 

במידה ואנחנו מדברים על קסנון אז כן הוא מאיר הרבה יותר טוב בלבן אבל הוא מאוד מסנוור גם כשהוא מכוון נמוך וזו הבעיה שלי איתם.

קסנון עם שיושב מאחורי עדשה ולא בתוך רפלקטור ומכוון נכון, לא יסנוור אף אחד.

ולד של אורות חניה בטח ובטח לא יסנוור אף אחד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה מה שאני אומר.. אז מה אם הם בסגול, הם ממש עדינים וכשהתאורה דולקת באופן מלא הם נותנים נגיעה קטנה של סגול מתחת לאור הצהוב שיוצא מהפנס

פורסם

לגבי חוקיות? בטוח שלא חוקי.

 

לגבי עד כמה זה מציק לשוטרים? עניין שמשתנה משוטר לשוטר.

 

 

אני נסעתי כמעט שנתיים שלמות עם תאורת חניה כחולה ( שגם באור יום ראו אותה) ואף פעם לא הציקו לי עד ש... נתקלתי בשוטר שביקש מכל תוקף להוריד באותו רגע.

attachment.jpeg

פורסם

זה ימשוך עיניים ככה, אין ספק , מקס. אם האור חנייה שלך היה בתוך פנס אחד שבו גם האור הרגיל (כמו אצלי, טויוטה 99) אתה יכול להסתיר את הלדים יפה מאוד (אם אתה נוהג עם אור רגיל) כי זה באותו פנס והאור הרגיל משתלט על הצבע. יש קצת שאריות מהצד, אבל לא ממש רואים אם אתה לא באור חנייה. רק אם מתקרבים רואים וגם אז, אני מדבר איתך על 42 לדים ולא איזה 5 או 10 לדים שבכלל ייבלעו.

 

בפנסים האלו, שברוב המכוניות, האור חנייה בעדשה נפרדת, זה כל כך בולט.

פורסם
זה ימשוך עיניים ככה, אין ספק , מקס. אם האור חנייה שלך היה בתוך פנס אחד שבו גם האור הרגיל (כמו אצלי, טויוטה 99) אתה יכול להסתיר את הלדים יפה מאוד (אם אתה נוהג עם אור רגיל) כי זה באותו פנס והאור הרגיל משתלט על הצבע. יש קצת שאריות מהצד, אבל לא ממש רואים אם אתה לא באור חנייה. רק אם מתקרבים רואים וגם אז, אני מדבר איתך על 42 לדים ולא איזה 5 או 10 לדים שבכלל ייבלעו.

 

בפנסים האלו, שברוב המכוניות, האור חנייה בעדשה נפרדת, זה כל כך בולט.

 

אז לא.. אז אצלי זה בתוך הפנס הראשי מתחת לנורת הH4.

והנורה הרגילה ממש משתלטת על הסגול.. ורק בעלטה רצינית אפשר להבחין בסגול

פורסם

מקסיזם, אין ספק שאתה תופעה...

בלאקשאוול, עדין או לא, לבן וצהוב זה חוקי, סגול לא.

תזמין לדים לבנים, זה בדיוק 40 שקל לזוג לדים איכותיים,

למשל:

http://www.ebay.com/itm/121374537144?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מקסיזם, אין ספק שאתה תופעה...

בלאקשאוול, עדין או לא, לבן וצהוב זה חוקי, סגול לא.

תזמין לדים לבנים, זה בדיוק 40 שקל לזוג לדים איכותיים,

למשל:

http://www.ebay.com/itm/121374537144?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מה התופעה בדיוק?

שאני מעדיף צבע כחול ואתה צבע לבן?

פורסם
מצחיק שבארה"ב כולם מחפשים פנסים ארופאיים או יפניים למכוניות המיובאות שלהם, ובמקומות אחרים בעולם מנסים לחקות את הדגמים לשוק האמריקאי של מכוניות יפניות וארופאיות עם פנסים כתומים קבועים.

מה יותר יפה? כנראה מה שפחות נפוץ באזור שלך.

 

יתרה מכך, האמריקאים כל כך לא אוהבים את ה״כתום״ שכאשר זה מגיע לרכבי נישה לרוב הם יחפשו קיטים לביטול מחזירי האור הכתומים שלרוב ממוקמים בפינות הפגושים ברכבים בארה״ב (הקיטים האלה מבטלים לחלוטין את מחזירי האור או שפשוט מחליפים את מחזירי האור הכתומים באחרים לבנים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אז לא.. אז אצלי זה בתוך הפנס הראשי מתחת לנורת הH4.

והנורה הרגילה ממש משתלטת על הסגול.. ורק בעלטה רצינית אפשר להבחין בסגול

אבל בטסט מסתכלים מקרוב, יבחינו בזה ויעשו לך בעיות.

לדעתי זה סתם חוק מפגר אבל אין מה לעשות.

הבנתי שגם אור צהוב ממש כבר אסור. היו לי נורות H4 עם עדשות צהובות ולפני שנה בטסט אמרו לי להוריד את זה כי יצאה תקנה שחייב רק אור לבן או משהו כזה. גם שוטרים העירו לי על זה כמה פעמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...