Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מעוניין להוציא לרישיון עד 12 טון C1?

לא יודע מה זה דיל טוב, שאני ביררתי לא מזמן הציעו לי בקבלנות עד 2 טסטים ב3600 ש"ח.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני חושב שאני רוצה עד 12, כי מעבר לזה זה דומני מורכב יותר,,,

אני צודק?

אני לא ממש חייל משוחרר, אוטוטו הבת שלי מתחילה לימודי נהיגה,,,

אני רוצה ללמוד כי בא לי, לא בשביל פרנסה, אלא כמו שמישהו הולך לקורס העשרה, וגם כדי שאוכל לנהוג על כל גיפ/טנדר רכב שטח גם מהגדולים,,,

פורסם

גם עם רישיון נהיגה שהוצא לפני 2006 אפשר לנהוג על טנדר גדול זה עד 4 טון.

עד 12 טון זה להתחלה ולפי מה שאתה מתאר זה יספיק לך.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

האמר H2 לא דורש רישיון משאית?

טנדרים אמריקאיים ענקיים, לפעמים דאבל גאנט, לא דורשים רישיון משאית?

הרישיון שלי מ-87.

לא הייתי בכלל מודע לשינוי

ולהשפעתו עליי,,,

פורסם (נערך)

על משאית יש שני סוגים של רישיונות: C1 ו-C.

C1 זה על רכב מסחרי עד 12 טון ו-C זה ללא הגבלה.

בישראל יש ארבעה סוגים של רישיונות שניתן לקבל ללא ותק כלשהו: A2 (אופנוע עד 125 סמ"ק), B (פרטי-מסחרי עד 3.5 טון), C1 (מסחרי עד 12 טון) ו-1 (טרקטור).

לשאלתך: כדי לקבל רישיון C, עליך להיות בעל ותק של שנה אחת על רישיון C1, וכן גם לעבור קורס נהג רכב משא כבד של משרד העבודה.

עם רישיונות C1 ו-C מותר לך לגרור עד 3.5 טון. לאחר ותק של שנה אחת עם C, באפשרותך לקבל רישיון מסוג C+E, שיאפשר לך לגרור ללא הגבלת משקל כלשהי (זולת ההגבלה שיש לרכב עצמו), אולם עליך לקחת בחשבון שמבחן הנהיגה המעשי במקרה זה נחשב לארוך וקשה יחסית.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...