Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע, לכאורה, השאלה נשמעת מטומטמת לחלוטין, אבל בכל זאת, אני אשאל.

 

סיפור שהיה, כך היה: אתמול בערב מתקשרת זוגתי (שתחיה) ומבשרת לי כי אפסו כל התקוות, שעה היא חופרת במקרר ואין ממה להכין ארוחת ערב, "אולי תביא פיצה?"

 

יאללה, קפצתי לסניף דומינו, אספתי שתי פיצות, הנחתי אותן על מושב הנוסע שליידי ויאללה, הבייתה, אני רעב והריח באוטו לא עוזר בכלום.

 

מתקרב לצומת פנויה, לי זכות הקדימה, מגיע רכב מימין, יש לו עצור, הוא עוצר.

אני מתקרב מאוד לצומת וברגע זה, הבת אלף מחליטה שקו העצירה אחורה מידי והיא תגלוש לתוך הצומת :evil:

 

ברקס חזק תוך הפניית ההגה לשמאל והתחמקתי מתאונה בטוחה!

 

צפצוף עצבני, קללה לכיוון הבת יונה ויאללה, הבייתה, אני ר-ע-ב!!!!!

 

מבט קטן לאן שעד לפני שניה עמדו להן צמד פיצות חמימות ועיני חושכות, הפיצות על הרצפה, עפו מהקרטון, חלק מהתוספות מרוחות על השטיח (שטיח גומי שהתנקה בקלילות תחת הצינור כך שאין נזק מהעניין), בקיצור, עצרתי בצד וזרקתי את הפיצות לפח. :x

 

ועכשיו השאלה, בא נגיד וזה היה קורה לכם ובא נגיד שהייתם שמים לב לפיצות מיד בזמן ההתחמקות, מה עושים?

עוצרים אותה בצד ודורשים כסף על הפיצות (ואלי גם ניקוי השטיח והריפודים אם היה נזק)?

 

או שאולי זה בכלל אשמתי שלא איבטחתי כראוי מטען ברכב?

 

אשמח לשמוע תובנות שלכם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם במקרה של תאונה חס וחלילה חברת הביטוח היתה מתנערת מפיצוי על הפיצות.

כפרה.

חמשה-שה לטאות ואתה מחזיר את הנזק.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תתבע את הביטוח שלה ....... צוחק.

תשמע נגיד ועשית תאונה שלא באשמתך והרכב טולטלוס במצב פיתה שלא נשאר ממנו כלום.

וגם המצלמה נסיעה שלך ו/או הגלאי רדאר שלך או כל ציוד אחר נלווה נהרס גם הוא בתאונה ו/או מערכת את אשר לא יצאה מהיבואן.

אם החברות ביטוח לא משלמות לך על זה אז נראה לך שהן ישלמו לך על פיצה?

 

ולנושא : בת יונה תאחל לה שבפעם הבאה כשהיא תאכל פיצה הוא יתקע לה בגרון

פורסם

אני חושב שאם היית עושה "אחורה פנה" וניגש שוב לפיצריה הזו (או לפיצריה אחרת בדרך כי אולי הראשונה היתה כבר רחוקה) -

לא היית חושב בכלל לפתוח את השרשור הזה (ולא שהוא לא מעניין, בשל הסוגייה המשפטית הקלילה ושיש לדון בה), אלא בגלל

(שכמו שאשתי שתחייה אומרת) שגבר רעב אינו חושב (או שחושב על כל מיני מוזרויות אחרות).

alfa 156 2.5.

פורסם

פעם הבאה שזה קורה לך (מקווה שלא) תצלם את הפיצות המרוחות ושלח לדומינוס בפייסבוק (בפרטי ולא בפני כולם), יחד עם סיפור קצת עצוב ואתה מקבל אחלה קופון ואולי גם 2 הפיצות בחינם.

נהג עצבני היה יוצא ומבקש את הכסף על הפיצות שנהרסו לו מהנהגת.

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

זאת אשמתך - בהתקרבך לצומת אשר לא מוצב בו תמרור כלשהו בכיוון נסיעתך - חובה עליך לתת זכות קדימה לרכב הבא מימין.

זה שלה היה תמרור עצור זה לא עניינך וממש לא פוטר אותך מהחובה הזאת.

אם חלילה היתה מתרחשת תאונה, היה סיכוי סביר שהשופט היה מטיל גם עליך סנקציה כלשהי, גם אם סמלית בלבד.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד,

ממש לא נכון!

הייתה לי תאונה בדיוק עם המקרה שאתה מתאר (פתחתי עליה שרשור), חברת הביטוח קיזזה לי 15% על אשם תורם, לקחתי אותם לתביעות קטנות, בית המשפט נזף בה (בפסק הדין כי לדיון היא לא טרחה להופיע) על כך שאין שום אשם תורם במקרה כ"כ מובהק של תמרור עצור!

 

לעניין, קודם כל תודה על התשובות, זה היה ככ מעצבן! :evil:

אני אגיד לכם מאיפה אני שואב את ההשראה לשאלה (מעבר למקרה עצמו כמובן), אתה עומד בפאב עם חבר/חברה, מקשקשים, מישהוא לא שם לב, המקום צפוף, דוחף אותך מאחור ושופך לך את כוס הבירה.

בלי הצורך להזדקק לשום חוקים, המקובלות החברתית היא שהוא קונה לך בירה חדשה.

 

האם גם פה זה היה תופס?

 

האם היו מסתכלים עליי כמו חולה נפש אם הייתי מבקש ממנה כסף לפיצה חדשה? (החרא הזה לא זול, אומנם פיצה נכנסת אלי הבייתה רק פעמיים-שלוש בשנה אבל מתעקשים אצלי על דומינוז וזה 100 ש"ח לשתי פיצות אבל זה כבר נושא לשרשור אחר).

 

האם אתם הייתם מבקשים מבעל הרכב ה"עברין" פיצוי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא הייתי מבקש פיצוי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תפריד: אתה זכית בשל העובדה שחברת הביטוח, מסיבותיה שלה, לא שלחה נציג מטעמה, וגם מכיון שהשופט כנראה אינו בקיא בלשון החוק.

אם תרצה אצטט עבורך מאוחר יותר את תקנות התעבורה הרלבנטיות למקרה שלך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא אפריד כלום, אין אשם תורם ברמזור אדום ואין אשם תורם בתמרור עצור.

 

הקומבינות של חברות הביטוח הרגילו אותך לחפש אשם תורם איפה שהוא לא קיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

לדעתי סעיף 64 לתקנות התעבורה טוען בנחרצות דברים מעט שונים מדבריך. ממליץ לך לקרוא אותו בעיון.

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם (נערך)

לא בכדי שני התמרורים שמשנים את סדרי הקדימויות בצומת הם שונים מכל התמרורים

 

תמרור עצור ותמרור תן זכות קדימה בדיוק לשם כך שונים כדי שאתה הנהג תדע שלך יש זכות קדימה.

 

כמובן שזכות קדימה לא לוקחים אלא מקבלים.

 

ובגירה יש אשם תורם אם פלוני לא עצר ואתה מחליט להיכנס באימ אמא שלו במקום לבלום

 

אלעד צר לי צ'רלי

 

אתה לא מבין את לשון התקנה.

 

קרא את סעיף קטן א' לעומת ג' ותבין שסעיף קטן א' מדבר על המקרה בו לרכב בכביש האחר יש תמרור עצור או תן זכות קדימה וסעיף קטן ג' מדבר על המקרה בו שני התמרורים הללו נמצאים בכביש שלך ואז חלה עליך חובת תן זכות קדימה או עצירה

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלעד,

סעיף ד' הרבה יותר חשוב וגובר על סעיף ג' בקלות.

 

אני צריך להיות ערני (במשך כל הנסיעה, לא רק בהתקרבי לצומת) אבל היא צריכה לעצור עצירה מוחלטת ולתת זכות קדימה לרכב החוצה.

------------------------

ובגירה יש אשם תורם אם פלוני לא עצר ואתה מחליט להיכנס באימ אמא שלו במקום לבלום

 

טוב, קמיקזה זה ביפן, לא בישראל (למרות שכביש ואדי ערה נראה לפעמים יותר גרוע מאיוו גימה).

 

במקרה שלי, בלמתי, סטיתי, הכל בכדי למנוע תאונה שכמעט ונגרמה באשמתה והקנס שלי על הטיפשות שלה הוא 100 ש"ח בפיצות שהלכו לזבל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עזבו פיצות, נניח שזה היה קרמיקה סינית ב1000$ שנשברה בתאונה שבה אתה לא אשם. אם אין לחפץ עצמו ביטוח, אז אין בכלל פיצוי?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...