Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נסביר

 

בגירה נוסע מצפון לדרום הבחורה הבחורה ממערב למזרח . לה יש תמרור עצור / זכות קדימה בכיוון הנסיעה של בגירה לכן היא עוצרת ובגירה נוסע חופשי

את הטעות שלך ניתן לתמצת אל הקטע הצבוע בירוק. כל הטעויות שבאות לאחר מכן נובעות אך ורק ממנו. הואיל ואף אחד מאיתנו הוא לא עירית לינור ואורי אורבך והואיל וזוהי אינה תוכנית הרדיו "המילה האחרונה", אני את שלי תרמתי לדיון ומכאן אין לי יותר מה להוסיף או להסביר מעבר למה שכבר נכתב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלעד,

הגיע הזמן להשליך את המגבת ולהודות שטעית.

 

העקשנות שלך על דבר שאין לו שום אחיזה במציאות או בחוק פשוט מביכה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אלעד

 

יש 3 מצבים בצומת לא מרומזרת מבחינת שני כלי רכב הבאים החוצים זה את נתיבו של זה ( לא לקוח בחשבון פניה שמאלה של אחד הרכבים )

 

אחד שאין תמרורים זכות קדימה לרכב הבא מימין

 

השני שלרכב שלא בכביש שלך יש תמרור עצור או זכות קדימה , אותו רכב נותן זכות קדימה לרכב שבא משמאלו כלומר לך זה סעיף א'

 

השלישי שבכביש שלך יש תמרור עצור זכות קדימה ואז אתה נותן אותו לרכב שבא מימין או לרכב שבא משמאלך זה סעיף ג'

 

כאשר כתבתי את מה שמקרקת בירוק הכוונה לא השהוא ייסע 100 או ידרוס הולך רגל אלא זכות הקדימה היא שלו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התרומה שלי לדיון היא בסיפור אמיתי. מתישהו, אי שם ברחבי רמת השרון, נסע אדם מבוגר, ועל הכסא לידו שתי תבניות ביצים. מרחוב סמוך הגיע נהגת מוכשרת, כאשר היה לה תמרור עצור. מיותר לציין שברמת השרון יש חוקי תנועה אחרים ככה שחוקי התנועה המקובלים הם לאנשים רגילים, ויש אנשים מורמים מעם שנהנים מחוקי תנועה מקלים, והגברת הזו היתה אחת מהן. בקיצור היא לא עצרה. המבוגר שנסע כמובן שעצר בבלימה פתאומית. היא גם עצרה. הוא השתולל מעצבים עד שחשבתי שהוא תיכף מקבל התקף לב, והיא היתה בסבבה שלה ועשתה לו עם היד "יאללה שלך, מה קרה? אז עצרת. אפשר לחשוב."

אני ניגשתי אליו על מנת להרגיע כי הבנאדם היה ממש על סף איבוד עשתונות, ואז ראיתי את הביצים. יותר נכון את מה שנשאר מהן. :shock:

תאר לעצמך אם הטלפון מרעייתך האהובה היתה "באגי אהובי, אין לנו ביצים בבית, ואני רוצה לאפות כמה עוגות. אנא הבא עימך מהסופר שתי תבניות של 30 ביצים כל אחת"

מוסר השכל ליניב - זה שאין לך ביצים זה בזכות אישתך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

מקריאה זהירה של התקנה, נראה שמבחינה מילולית טכנית אלעד צודק. סעיף א' הוא כללי לחלוטין, ולכן כביכול תמיד חייבים לתת זכות קדימה לרכב שמימין, בלי קשר לשאלה האם גם הרכב שמימין צריך לתת לך זכות קדימה.

בפועל, המשמעות של זה היא אבסורדית, שכן היא מחייבת את שני הרכבים לעמוד ולתת אחד לשני זכות קדימה, והיא מנוגדת לשכל הישר.

 

לא נראה לי שאיזשהו שופט יטען שהנוסע ישר צריך לתת זכות קדימה לרכב שמגיע מימין ואשר יש לו תמרור עצור.

פורסם

המחוקק לא רק שלא משחת מילים לריק הוא גם אמור להיות עקבי לכן בסעיף א' הוא היה אמור לכתוב לדעתך יוסריאן ושל אלעד כך

 

נוהג רכב המתקרב בכביש לצומת או להתמזגות כבישים שלפניהם

לא

מוצב תמרור המציין מתן זכות קדימה לתנועה בדרך החוצה,

 

אבל לא זה מה שנכתב שם אלא נכתב שם המצב שאותו תיארת יוסריאן.

 

הוסף לכך שצורת התמרורים השונה של זכות קדימה ועצור , נולדה בדיוק מהסיבה הזו כדי להראות לבגירה שהגברת מצווה לעצור או לתת להוד רוממתו שליח הפיצה בגירה את זכות הקדימה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מדרג הציות הוא:

שוטר

רמזור

תמרור

תקנה

 

תמרור גובר על תקנה (כמו באבן-נייר -מספריים)במילים אחרות, למי שבדרכו היה תמרור היה חייב לציית לו.


×
×
  • תוכן חדש...