Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברים שלום לכולם וחג שמח

ברשותי יונדאי אלנטרה שנת 2001

יש לי תקלה שחוזרת ברכב לאחר נסיעה בכביש רטוב שנורת הABS ברכב נדלקה בזמן נסיעה .

חשוב לי לציו שהמנורה נדלקת רק לאחר שאני כבר מדומם את הרכב ומניע שוב וממשיך בנסיעה בכביש יבש

חשוב גם להוסיף שזה תופה שחוזרת כאשר הכביש רטוב ( היה לי את זה גם בחורף שעבר)

אשמח עם משהו יכול להגיד לי מה יכול להיות התקלה ?

 

בנוסף הוספתי תמונה של המנורות שנדלקים ( מה שמוקף במסגרת באדום )

20141016_163920.jpg

עריכה אחרונה על ידי alondon
פורסם

באיזה מצב בדיוק היא נדלקת? באמצע נסיעה עם דוושת גז לחוצה או עם בלחיצה על דוושת ברקס?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם (נערך)

סליחה על הקפצה אני רק רוצה להוסיף מידע חדש

היום חברתי לרכב סורק ODB

וזה התקלה שהוא מצא P1805 (לא יודע עם יש קשר)

 

אשמח עם משהו יכול להגיד לי על איזה תקלה מדובר ועם יש קשר לתקלה שצינתי למעלה

* חשוב רק לציין שחברתי את הסורק המנורות שרשמתי למעלה לא דלקו

 

מצורף קישור לדף עם מספר תקלה

http://www.dtcsearch.com/P1805/?from=Torque

עריכה אחרונה על ידי alondon
פורסם

כדאי לחבר סורק מקורי של יונדאי.

 

באם התקלה אכן תצביע על יוניט אור בלם לא תקין הרי שלא מסובך להבין.

 

מערכת ה ABS לשליטה ברכב במצב של בלימת חרום "יודעת" על מצב בלימה מאת הנהג על ידי שמתג אור בלם מדווח על לחיצה על דוושת הבלם. מכאן והלאה המערכת "יודעת" לפי פרמטרים מובנים מראש לבצע עת נעילת גלגלים בבלימת חירום את פעולתה הייעודית.

 

להדגיש, המערכת חייבת לדעת שאתה לוחץ על דוושת הבלם וזה באמצעות יוניט אור בלם והזנת מתחים אליו תקינים.

 

כאמור, כדאי לבדוק עם סורק מקורי ולהתייחס בהתאם לממצאים.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כמו שאמרו כאן..

אני זוכר שדגמים יותר חדשים מ 2008 החזרו להחלפת מתג זה..

כמו כן רוב בעיות ABS ביונדאי ניפתרות כאשר שותפים את החישנים בגלגלים ואת "גלגלי השניים" שהם פונים אליהם (מומלף אם גרניק).

פורסם

מה זה "

גרניק" ?



ואפשר אולי לדעת איפה נמצא היוניט הבלם (ממש עם אפשר מיקום מדיוק ואיך הוא ניראה יעזור מאוד )

×
×
  • תוכן חדש...