Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אחרי הרבה זמן שקראתי למדתי וקניתי חומרים הגיע הזמן לדיטיילינג שנגמר אחרי 8 שעות מ11 ועד 7 .

התחלתי עם פנים הרכב שאבתי את הריפודים והשטיחים ,

ניקיתי את כול הפלסטיקה בעזרת GC ALL CLEAN בדילול של 1:10

ואז מרחתי הגנה CG Slik Shine ובסוף החלונות עם אג'קס ,וניקיון המגנזיום עם מברשת .

 

ועכשיו נעבור לקטע האמנותי :

1. שטיפה יסודית עם ONR ירוק

2. פלסטלינה כחולה סינית עושה עבודת פלאים

3. שוב שטיפה עם ONR ירוק (לניקיון כל הג'יפה שהשתחררה בעקבות הפלסטלינה).

4. ייבוש יסודי

5. ipa אלכוהול מדולל 1:4

6. הגנה. ווקס קולונייט 845 , 3 שכבות

 

הרכב יצא מדהים חלקלק ומבריק .

 

אין לי מצלמה איכותית רק של האייפון 4 אז התמונות לא ממחישות את המצעות עמכם הסליחה .

(אולי מחר החברה תסכים להביא את המצלמה שלה )

 

 

IMG_6311.jpgIMG_6305.jpgIMG_6304.jpgIMG_6303.jpgIMG_6313.jpg

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראית ממש טוב סחטיין על ההשקעה!

אשמח לעוד תמונות בעיקר של הברק שנותן הווקס הזה, כדאי בשמש.

ו3 שכבות? זה לא קצת מוגזם?

פורסם

זה הבעיה כשאין מצלמה טובה כי זה ניראה רכב שפשוט עבר שטיפה.

אין לפני או אחרי גם.

אבל כול הכבוד שיש לך כוח לנקות כול כך הרבה זמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין סיבה לשים 3 שכבות של קולונייט.

שמים 2 וגם זה רק כדי להיות בטוח שלא שכחת איזה נקודה. בגדול שכבה אחת מספיקה

 

דבר נוסף- אומנם בONR הירוק יש מעט קרנובה, אבל יש מצב שהיא בכול זאת לא תרד עם IPA במעבר אחד.

לפעם הבאה ממליץ לשטוף עם משהו אחר (ONR רגיל או שמפו אחר שלא משאיר שכבות הגנה)

אבל כנראה שאחרי ששפשפת 3 שכבות של הקולונייט לא נשאר לך מהוקס של הONR :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

סחטיין,

אבל הגזמה מטורפת לגבי השכבות.

מספיקה שכבה דקיקה בודדת ואחידה, שתיים למצבים בהם רוצים לוודא שהכיסוי היה מלא ולא פספסנו אף חלק, אבל שלישית? מיותר ולא מגן טוב יותר.

חוץ מזה שהווקס הזה הוא יותר סינטטי מאשר טבעי, כך שרצוי להתייחס אליו כאוטם, ובין שכבות יש לחכות מספר שעות.

אבל!

חוץ מזה?

תענוג לעיניים :)

"יאללה בירי".

פורסם

עבודה יפה.

תמונות איכותיות יתקבלו בברכה

פוליש לוקח זמן, בהתאם לציוד, חומרת המצב, וסוג הלכה.

8 שעות? אפשרי, יכול גם לקחת יותר. אני תמיד הייתי צריך לבצע את הפוליש בחלקים.

M-TECH E46

פורסם

שיפופו- אין סיבה לחכות בין שכבות של קולונייט מהסיבה שמספיקה שכבה אחת. גם אם תשים שכבה שניה ישר זה לא יפגע ולא יועיל

 

8 שעות לעבודה הזו זה לא הרבה. מי שחושב שיוצא לו בפחות כנראה סתם מבזבז חומרים.

בשביל רכב כזה זה שעה לשטיפה (X2), שעה וחצי פלסטלינה (עם הפסקה באמצע כי אף אחד לא מכונה ולא עובד בפול גז כל הזמן) ושעה וחצי לפחות לכל שכבת וקס (לשים ולהוריד). 8 שעות, וזה אם עובדים מהר ודי רצוף.

פוליש יקח שעה וחצי- שעתיים לפחות לכל רמה אם עושים טוב. וזה בלי הזמן של המיסוכים (עוד חצי שעה- שעה, תלוי ברכב)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

שיגעון הדיטיילינג נמשך :

אחרי שקראתי בלילה שצריך לחכות בין שכבה לשכבה ,היה לי ממש קשה להירדם מדאגה שכול הטיפול שעשיתי היה הולך לחינם :wink: ,

אז ברגע שקמתי בבוקר ירדתי ומרחתי עוד שכבת וקס אחת , (בבקשה אל תקראו לי משוגע :lol:)

 

הרכב יצא פשוט הרבה יותר מדהים ממה שהיה אתמול חלק ומבריק עם השתקפות ממש כמו מראה .

לגבי ה8 שעות לא הרגשתי שזה היה הרבה בכלל ,עבדתי כמעט ללא הפסקה אבל הזמן עובר מהר שנהנים .

עוד קצת תמונות מהאיפון .

IMG_6323.jpgIMG_6324.jpgIMG_6325.jpgIMG_6329.jpg

עריכה אחרונה על ידי david1711

×
×
  • תוכן חדש...