Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פו"ש - הרכב שלי (בסמלון) בעל משטחי פח קטנים יותר משל המאזדה שלך וגם הוא מוגן עם הקולינייט 845 (אגב - אחלה וואקס).

 

כדי לקבל מושג על קצב צריכת החומר שקלתי אותו במשקל מטבח מדויק לפני היישום, תמיד צרכתי כמות של 30-40 גרם לשכבה.

אם אחרי 3 שכבות הבקבוק עדיין ניראה כך, אז להערכתי השתמשת במעט מידי חומר.

 

אגב, רק כדי לקבל מושג - כדי לצפות משטח של מ"ר בשכבה בעובי מיקרון (מטר בחזקת מינוס 6, כלומר אלפית המ"מ), אתה זקוק לסמ"ק אחד של חומר.

לרכב משטחים של כ- 10 מ"ר ולכן אתה זקוק ל- 10 סמ"ק רק כדי ליצור שכבת מיגון של מיקרון אחד (וזה בהנחה שניצול החומר הוא 100%).

 

כפי שכתבתי, לדעתי השתמשת בכמויות חומר קטנות מידי.

פורסם

הבנתי טוב לדעת , אבל אני אני רואה את ההגנה ומרגיש אותה ,

ובתהליך הישום שלי הרגשתי ששמתי אפילו יותר מידי ,

פעם הבאה אני ינסה לשים יותר ויראה את התוצאה ,

פורסם
פו"ש - הרכב שלי (בסמלון) בעל משטחי פח קטנים יותר משל המאזדה שלך וגם הוא מוגן עם הקולינייט 845 (אגב - אחלה וואקס).

 

כדי לקבל מושג על קצב צריכת החומר שקלתי אותו במשקל מטבח מדויק לפני היישום, תמיד צרכתי כמות של 30-40 גרם לשכבה.

אם אחרי 3 שכבות הבקבוק עדיין ניראה כך, אז להערכתי השתמשת במעט מידי חומר.

 

אגב, רק כדי לקבל מושג - כדי לצפות משטח של מ"ר בשכבה בעובי מיקרון (מטר בחזקת מינוס 6, כלומר אלפית המ"מ), אתה זקוק לסמ"ק אחד של חומר.

לרכב משטחים של כ- 10 מ"ר ולכן אתה זקוק ל- 10 סמ"ק רק כדי ליצור שכבת מיגון של מיקרון אחד (וזה בהנחה שניצול החומר הוא 100%).

 

כפי שכתבתי, לדעתי השתמשת בכמויות חומר קטנות מידי.

 

לדעתי זה לא מדויק מה שאתה אומר. אתה לא יודע להגיד בדיוק מה הפריסה של החומר על המשטח.

יש לך גם פולימרים שמתאחדים ומתאחים וביחד הם יוצרים את השכבה אם פספסת נקודה קטנה (ס"מ לצורך העניין) המסביב עדיין יכסה את זה פשוט ההגנה תהיה חלשה בנקודה הזאת ספציפית.


×
×
  • תוכן חדש...