Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי שאומר ש8 שעות זה לא הרבה זמן לפלסטלינה וקצת ווקס כנראה עושה הרבה דברים לא נכון.

שימו לב : לא התבצעה שום עבודת פוליש !

חוץ מזה נראה טוב מאוד ,אחלה ווקס.

פורסם
עבודה טובה אבל עוד אחד בבוקר?? אתה חולה :lol:

שטפת שוב בבוקר או שישר מרחת?

 

המשפט השני שלך עלול לשלוח אותו לפעם החמישית.

 

כל הכבוד על העבודה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

האוטו היה נקי הוא חונה בחניה מקורה ולא נסעתי עליו אתמול .

אבל עברתי עליו עם מטלית מקרו פיבר סיבים ארוכים והפח היה ממש חלק ונקי (לא היה מה לנקות ) ואז מרחתי את הווקס .

 

חח לא פעם חמישית לא תהייה ,למרות שזה נורא ממכר !

(athos)

8 השעות היו בעבודה אינטנסיבית כמעת ללא הפסקות העבודה הייתה קשה ,וגם הרכב הזה ענק לעומת מכוניות משפחתיות

וכול העבודה מפורטת בעמוד הראשון , ולא קצת פלסטלינה ווקס זה הרבה מעבר לזה .

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה, קצת התלהבות יתר עם שכבות הווקס אבל כל עוד נהנת מהתהליך והתוצאות זה מה שחשוב.

 

למרות שאין לי ממש חשק להכנס לזה נראה לי שאין מנוס מלעשות טיפול מעמיק לרכב שלי, הצבע שלו מתחיל להרגיש כמו נייר שיוף וטונות של סווירלים.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

דוד-

1. חבל לך על הנסיון להסביר את עצמך.

2. מה זה הפיה שיש לך על הקולונייט? הבקבוק שלהם ממש בעייתי. אני שם קצת חומר בבקבוקון לחיץ קטן שקניתי בספר פארם אבל זה מבזבז לי חומר (שנשאר בתוך הבקבוק. ואם שמת 4 שכבות אז כנראה שאתה לא יודע שה-3 טיפות שנשארות בבקבוקון מספיקות לחצי רכב :roll:). אני מחפש משהו לבקבוק שיאפשר לשים בטיפות על הפד

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

I.G הפיה שעל הבקבוק זה פקק של סבון כלים פרי שנשטף ממש טוב .

והוא פשוט מוציא לך בטיפות טיפות ולא מבזבז לך בכלל חומר מיותר ,

אני עשיתי 4 שכבות על הרכב ואני יכול להגיד לך שהייתי מאוד בזבזן והמפלס של החומר בקושי ירד .

פורסם

אז טוב שעשית כמה שכבות. לרכב בגודל שלך 4 שכבות היו צריכות להוריד איזה שליש בקבוק.

 

הפיה של פיירי מתאימה לבקבוק הזה?! מגניב. תודה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • חודש מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...