Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lg g3 32gig נכבה כל יום מעצמו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאותו בחור מהעבודה גם יש 32 גיגה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבעיה לרוב ב32גיגה. ב16 כמעט אין בעיות.

דיברתי עם רונלייט, מבחינתם הם לא מכירים את הבעיה ואני הראשון שיש לו אותה. אותו דבר בksp. בזיון.

 

כנראה שלKSP יש בעית זכרון

גם לי זה קורה ואני יודע שזו בעיה נפוצה אבל בכל זאת ניסיתי להחליף את המכשיר שרכשתי מ-KSP לפני שלושה ימים והם רוצים לקחת אותו למעבדה ולפתוח אותו אז סרבתי כי לא נשמע לי הגיוני שיחזירו לי מכשיר שפתחו לו את הצורה אחרי יומיים של עבודה.. מה לדעתכם אפשר לעשות כדי להשיג אחד חדש? למרות ששוב אין סיבה להחליף כי זה בטח באג של התוכנה אך בכל זאת.

 

בטח יש איזה build/סדרה דפוקה ולא בהכרך כל הG3 בעלי 32GB.

פורסם

אני אנסה ואעדכן. כמה חברה מxda אמרו שעשו צריבת תוכנה של lg עם העדכון 10e והבעיה הסתדרה...

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

אבא שלי ודודה שלי רכשו G3 32GB מהדיוטי פרי לפני כשבוע-שבועיים.

דודה שלי התחילה להשתמש במכשיר באמת רק היום אבל כבר הדליקה אותו מרגע הקנייה ודיווחה לי על מספר כיבויים לא ברורים.

חשבתי שאולי יש משהו בקינפוג או מכיוון שלא היה סים כארד בפנים. עכשיו אני מבין שזו בעיה במכשיר...

אבא שלי עוד לא ממש התחיל להשתמש בו כך שלא שם לב אם קורה או לא קורה.

 

אם רונלייט מתכחשים אולי צריך להתאגד ולהביא הוכחות מדיווחים בארץ ובעולם.

:-D

פורסם

אני כרגע לפני קניה של טלפון ומתלבט קשות בין ה-G3 וה-M8.

מרבית הסיכויים הם שאקנה את ה-LG למרות שהלב אומר HTC, אבל עכשיו שאני קורא על בעיות כאלו אני מתחיל לפקפק בהחלטה שלי.

אני כרגע עם HTC one X ואני מחליף אותו בגלל בעיה במסך (שמוכרת בכל העולם) והסיבה שהסוללה כבר עשתה את שלה אבל להחליף אותה זה פשוט ניתוח מוח.

 

בבקשה תמשיכו לעדכן מה קורה לגבי הבעיה הזאת, זה ישפיע מאוד על הקניה שלי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אז עידכון קל:

 

לאחר שבמהלך הלילה הטלפון של דודה שלי נכבה בזמן שהוא מחובר למטען,

דודה שלי דיברה עם המוקד של רונלייט היום. הנציג בירר איתה מה הגירסת תוכנה, אכן 10E כמו שהזכירו פה.

ומכיוון שציפה שהיא תגיד לו כנראה קוד של גרסה קודמת, התפלא שהבעיה עדיין קיימת אצלה.

 

הוא ביקש ממנה להגיע למעבדה שלהם, ואמר שבמידה ויצריך תיקון הם יחליפו במקום לחדש כי עוד לא עברו 14 ימי עסקים מיום הרכישה.

 

הטלפון של אבא שלי כנראה תקין, אבל מכיוון שהוא עוד לא עובד איתו אז הוא גם לא ממש שם לב אליו ואף כיבה אותו באופן יזום מספר פעמים.

 

שניהם 32GB ושניהם נרכשו בדיוטי פרי ביחד.

:-D

פורסם
אני כרגע לפני קניה של טלפון ומתלבט קשות בין ה-G3 וה-M8.

מרבית הסיכויים הם שאקנה את ה-LG למרות שהלב אומר HTC, אבל עכשיו שאני קורא על בעיות כאלו אני מתחיל לפקפק בהחלטה שלי.

אני כרגע עם HTC one X ואני מחליף אותו בגלל בעיה במסך (שמוכרת בכל העולם) והסיבה שהסוללה כבר עשתה את שלה אבל להחליף אותה זה פשוט ניתוח מוח.

 

בבקשה תמשיכו לעדכן מה קורה לגבי הבעיה הזאת, זה ישפיע מאוד על הקניה שלי.

 

 

 

קנה את הM8 ולא תצטער - מבטיח לך!

אני עבדתי עם שתיהם המון בימים האחרונים,

-ממשק מדהים, הכי מהיר והכי חלק שיש, לפחות כמו הונילה ובחלק מהאפליקציות מרגיש אפילו יותר מלוטש (יומן, exchange)

-נראה שהעדכונים יוצאים יותר מהר ל HTC מאשר לLG

-סוללה מדהימה, כן רק 2600 MAH אבל דאגו שהרום לא יזלול, לא רק ההרגשה האישית שלי, גם הביקורות משבחות

-רמקולים מעולים - אולי נראה כפרט לא חשוב, אבל בחיי לראות סרטון ביוטיוב ולשחק במשחקים - פשוט תענוג

הדברים הפחות טובים במכשיר הם:

המצלמה שהיא בעיני טובה (והאפקטים בתוכנת הסטוק לא רעים בכלל) אבל לא כמו ב G3

הגודל של המכשיר, יכלו להתאמץ להכניס את ה 5 אינץ' לגוף קטן יותר, המכשיר בגודל של הG3 וחסר לו חצי אינץ'

העיצוב של ה G3 יותר מוצלח בעיני

 

 

המכשירים שנבדקו

htc m8 32gb developer edition unlocked

lg g3 3gb ram + 32gb rom HK

פורסם

כבשה, אני חושב ש-HTC מייצרים טלפונים מצויינים, כמו שכבר כתבתי, יש לי את ה-ONE X.

קיבלתי גם הודעות פרטיות ממשתמשים שייעצו לי להתרחק מה-G3 והמליצו בפה מלא על ה-M8, חבל שלטלפון המדהים הזה (G3) יש כאלו חבלי לידה שפוסלים אותו, כי זה פשוט טלפון מצויין.

בכל מקרה הוזמן HTC ONE M8, עכשיו רק לחכות לקבל אותו.

 

אגב, אחד הדברים שהכי אהבתי ב-M8, זה הרמקולים הקדמיים, אני סובל מהשטות הזאת של הרמקול האחורי ב-ONE X וזה גם ביאס אותי ב-G3.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

איתי, הזמנת מהאתר האמריקאי? אם כן, התשלום חייב להיות דרך כרטיס אשראי אמריקאי - עם חשבון בנק אמריקאי כמובן, אחרת ההזמנה תבוטל (מניסיון).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא נראה שלאמזון היה אכפת שהכרטיס לא אמריקאי והכסף שנלקח הוא מחשבון ישראלי, לכסף אין ריח או אזרחות :-D

בכל מקרה, הטלפון כבר אצל UPS בדרך למען.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
לי ולעוד 3 חברים מהעבודה יש מכשיר כזה עם 32 גיגה וללא בעיות בכלל.

למה שלא תנסה לצרוב גרסא אחרת? מקסימום תמיד תוכל לחזור לגרסא של רונלייט.

 

סלבה, זה בגלל מי שקנה לך את המכשיר :-P

 

 

לכל המכשירים החדשים שיוצאים בקצב טכנולוגי מסחרר יש באגים בהתחלה.

בחברות הרציניות רוב או כל הבאגים נפתרים עם הזמן.

קצת סבלנות אלא אם מדובר בחומרה תקולה.

בדר"כ בפורומים בחו"ל אפשר לדלות המון מידע. נסו להבין האם מדובר בחומרה או תוכנה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חח תודה!

דרך אגב, חברים נוספים שגם כן קנו מסינגפור אצל אף אחד מהם אין שום בעיות והמכשירים עובדים נהדר! וכולם מבסוטים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...