Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lg g3 32gig נכבה כל יום מעצמו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי משתמש ב32GB, קיימת אצלו התקלה גם כן.

אחי, קנה ביחד עם אבא שלי ואין לו את הבעיה.

 

תמשיכו לקנות פלאפונים של חברת מקררים :roll:

(ממני- 5S)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש מקררים מאוד מוצלחים כמו הנקסוס,כניראה מחלת ילדות שיתקנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אבא שלי משתמש ב32GB, קיימת אצלו התקלה גם כן.

אחי, קנה ביחד עם אבא שלי ואין לו את הבעיה.

 

תמשיכו לקנות פלאפונים של חברת מקררים :roll:

(ממני- 5S)

עדיף טלפון מחברת מקררים מטלפון מחברה שמוכרת תפוחים רקובים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

דבר איתי עוד שנה בבקשה כשמכשיר שלך יתחיל לצלוע, והמכשיר אפל שלי יחזיק ל3 שנים לפחות. (ראה ערך אייפון 4, שעד היום נמצא אצל הרבה משתמשים, אומנם איתי בגלל עדכוני התוכנה אבל בעלי גרסא 6.1.3 עדיין עם אייפון מהיר מאוד) אבל אני בדור שמחליף מכשירים כל שנה אז תהנה ממנו כמה שתספיק :)

 

שבוע טוב

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
דבר איתי עוד שנה בבקשה כשמכשיר שלך יתחיל לצלוע, והמכשיר אפל שלי יחזיק ל3 שנים לפחות.

 

אני עם גלקסי 2 כבר שלוש שנים ולא רואה שום סיבה להחליף אותו. הכל עובד מהר וכמו שצריך

מותקנת עליו גירסת אנדרואיד אחרונה - אנדרואיד 4.4.4 (כמובן שלא רום של סמסונג... שזה דווקא דבר טוב :))

פורסם (נערך)
דבר איתי עוד שנה בבקשה כשמכשיר שלך יתחיל לצלוע, והמכשיר אפל שלי יחזיק ל3 שנים לפחות. (ראה ערך אייפון 4, שעד היום נמצא אצל הרבה משתמשים, אומנם איתי בגלל עדכוני התוכנה אבל בעלי גרסא 6.1.3 עדיין עם אייפון מהיר מאוד) אבל אני בדור שמחליף מכשירים כל שנה אז תהנה ממנו כמה שתספיק :)

 

שבוע טוב

 

בסדר מר רואה עתידות.

עוד פאנאט של אפל.

אפל זה לגברים שאוהבים ששולטים בהם, אנדרויד זה לגברים שאוהבים לשלוט.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אוטוטו אונליין צריכים לשחרר גרסא v10g שתתקן את רוב הבעיות של הכיבוי העצמי. מי שמקבל שיעדכן בבקשה.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

כמה ימי עבודה עם ה-M8 והוא לא פחות ממדהים. הסוללה אומנם חלשה יותר על הנייר, אך בפועל המכשיר החזיק מעל 20 שעות ללא טעינה (וד"א, הטעינה עצמה זריזה להפליא - שעה וכמה דקות). הרמקולים נהדרים, את האוזניות עוד לא בדקתי. המכשיר בנוי טוב מהותית מהשאר, הוא סופר איכותי. המסך שלו מצויין בעיני, הוא ברור גם בשמש. והכי חשוב - הממשק (סנס 6) הוא ללא ספק הנוח, ברור, קל ויעיל ביותר שיצא חי לפגוש - גורם לזה של סמסונג להראות כל כך כבד ולא יעיל לשימוש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

גם אני מאוד התלבטתי בין שני המכשירים.

 

מה שהכריע את הכף לטובת ה HTC

1. איכות הרכבה . במיוחד כאשר ראיתי מישהו עם מכשיר לבן בן שבועיים שירד עליו צבע מהמגן האחורי שלא ניתן להסרה והמכשיר נראה ג'יפה.

2. גודל המכשיר - חיפשתי מכשיר קצת יותר קטן. 5.5 זה מטורף.

3. עדכונים

 

כמו כן הפיצ'ר של המצלמה האחורית הנוספת מדליק.

 

קיימות הרבה כתבות השוואתיות, הרוב מסתיימות בשיוויון כאשר ה LG מנצח במצלמה וה HTC באיכות הרכבה וביצועי סוללה.

 

בקשר לגלקסי 2 : אני 3 שנים עם המכשיר, המכשיר עייף, גמור שחוט, איטי, מתחמם (גם עם סוללה חדשה מקורית)

עריכה אחרונה על ידי אייל

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דבר איתי עוד שנה בבקשה כשמכשיר שלך יתחיל לצלוע, והמכשיר אפל שלי יחזיק ל3 שנים לפחות. (ראה ערך אייפון 4, שעד היום נמצא אצל הרבה משתמשים, אומנם איתי בגלל עדכוני התוכנה אבל בעלי גרסא 6.1.3 עדיין עם אייפון מהיר מאוד) אבל אני בדור שמחליף מכשירים כל שנה אז תהנה ממנו כמה שתספיק :)

 

שבוע טוב

לא יודע על מה אתה מדבר-

לאח שלי יש אייפון 4 גרסא 6 נקודה משהו-לוקח 5 דקות על השעון (בלי טיפת הגזמה) להכנס לפייסבוק ולטעון את הסטטוסים הראשונים.

לאמא שלי יש אייפון 4 גרסא 5.1.1-איטי טילים אבל עוד ניתן לשימושים קלים (כמו של אמא בדרך כלל)

לעומת זאת-להרבה חברים יש גלאקסי 2 שפועל מעולה.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם (נערך)

אני עם גלקסי S2 סוללה מקורית בת 3. ! גרסה 4.1.2 אני מעריך מלפני שנתיים.

ואחת לחצי שנה (בגלל משחק שאני משחק ) אני מוחק את הטלפון. והוא כמו חדש.

 

אני רוצה להחליף בשביל לעבור ל5.5 אינטש מסך. ומצלמה טובה יותר.

 

אחרת לא הייתי מחליף.

 

לחבר יש איפון 4. שסובל מבעיות של סולל חלשה. וכפתור בית דפוק. וחיבור טעינה דפוק.

והוא שומר על המכשיר כמו על תינוק

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
דבר איתי עוד שנה בבקשה כשמכשיר שלך יתחיל לצלוע, והמכשיר אפל שלי יחזיק ל3 שנים לפחות. (ראה ערך אייפון 4, שעד היום נמצא אצל הרבה משתמשים, אומנם איתי בגלל עדכוני התוכנה אבל בעלי גרסא 6.1.3 עדיין עם אייפון מהיר מאוד) אבל אני בדור שמחליף מכשירים כל שנה אז תהנה ממנו כמה שתספיק :)

 

שבוע טוב

 

אתם כולכם מדברים שטויות.

סמסונג, אפל, LG כולם כאפס לעומת הלומיה שלי!

נוקיה לנצח!! :lol::lol:

 

אין כמו להרגיש מיוחד במינו והיחיד בעולם (בערך) עם ווינדוס פון...


×
×
  • תוכן חדש...