Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ב GTV נדלקה נורית מצבר, מתח כשהמנוע מונע 12 וולט וקצת=אלטרנטור עבר לעולם שכולו טוב.

 

אלטרנטור מקורי בחול- מחירים מטורפים.

 

מחפש מישהו שמשפץ אלטרנטור אבל בצורה איכותית בלבד, הפירוק קשה ולא בא לי לחזור על זה בעוד שנה.

 

המלצות?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

כן, צריך לפרק חצי אוטו (תת-שלדה וכו'...). לא נעים.

אני בכ"ז שואל אם אתה יכול לומר לנו - כמה עולה אלטרנטור מקורי חדש/משומש מחו"ל ?

(חוץ מהמחיר נראה לי שהוא יהיה עדיף על שיפוץ הקיים).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם זה רכב שיכול לעמוד תקופה, תזמין חלקים מקוריים ושלח אותו לשיפוץ (או שתחליף בעצמך אם יש לך ידע).

 

אם זה רכב יום-יומי ואתה צריך אותו דחוף על הכביש, קבל המלצות מהפורום ותחליט בעצמך אצל מי לשפץ.

 

חוץ מתורג'מן יש לך גם את ד.ש. בפתח תקוה ואתה ronistart מתל אביב שמשתתף כאן בפורום מידי פעם.

בכל מקרה עדיף שתראה בעיניים איזה חלקים שמים לך ושיהיו מאיכות טובה מאוד, לא פחות.

 

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כן, צריך לפרק חצי אוטו (תת-שלדה וכו'...). לא נעים.

אני בכ"ז שואל אם אתה יכול לומר לנו - כמה עולה אלטרנטור מקורי חדש/משומש מחו"ל ?

(חוץ מהמחיר נראה לי שהוא יהיה עדיף על שיפוץ הקיים).

אלטרנטור מקורי חדש עולה באיטליה 900 יורו, בבריטניה 1080 פאונד.

אני עדיין בודק/מחפש אלטרנטור OEM.

 

לא נראה לי הגיוני ללכת על משומש מפירוק. הרכבים הללו בני יותר מעשר שנים. אם שלי הלך, סיכוי לא רע שגם האלטרנטור שאמצא יהיה עם רגל אחת בקבר.

לכן מבחינתי למצוא חדש איכותי במחיר סביר או לשפץ את הקיים בארץ בצורה טובה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אם זה כל כך יקר, אני מציע לך קודם כל לפרק את הקיים ולקחת אותו לבדיקה. ברגע שתדע מה בדיוק התקלקל, תוכל לדעת אם התיקון יחדש אותו או יטליא אותו.

 

דני

פורסם

שלום, תודה על ההפניה אבל המקט שונה, ובכלל נראה לי מוזר שאלטרנטור ייוצר באירופה, יעבור לאוסטרליה רק כדי להימכר בחצי מחיר לעומת אחיו שנשאר באירופה...

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...