Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכש החדש הגיע סוף סוף - קליאו 0.9 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פשוט רכב יפהיפה!

 

אני מאוד אוהב את מה שרנו עושים החל משנת 2011 - אני מתלהב מהרכבים שלהם וגם של אופל היום יותר מכל יצרן אחר.

 

הגירים שלהם לבינתיים נראים המוצלחים ביותר בקטגוריית כפולי המצמדים, היגוי נפלא והתנהגות כביש נהדרים - רנו ממש חזקים בזה, מנועים יעילים וחסכוניים וטווח מחיר תחרותי - בול מה שהשוק הישראלי צריך\אוהב.

 

תתחדש!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תתחדש, הצבע מאוד יפה.

הפלסטיק הזה בהגה נמצא בדיוק במקום הלא נכון, איפה שצריכים להניח את הידיים, הוא לא גורם להזעה בידיים בנסיעות ארוכות?

In Flames אם אני זוכר נכון הם רצו על ה-RS משהו בסביבות 170,000 ש"ח שזה מחיר אנטרונומי.

הם נותנים הנחות רציניות עכשיו? תעלה התרשמות מהרכב אם אתה יכול. אני לא מכיר אף אחד שקנה כזו.

 

האמת ממש לא דווקא ההגה מרגיש טוב מאוד והפתיע שאפילו בקטגוריה הזאת יש לו אפשרויות כיוון פנימה החוצה ולמעלה למטה.

דרך אגב גם בפיקנטו הייתה פלסטיקה באותו אזור לא הפריע לי בכלל אז וגם לא היום.

3139.jpg

 

אליה - כן זה 0.9 מוגדש 90 כ"ס גם אני נבהלתי בהתחלה מהנפח מנוע הצנום אבל אחרי קריאה פורומים פה ובחו"ל הבנתי שהשד בכלל לא נורא ואפילו מפתיע אתה יכול לראות בשירשור של חיפוש הרכב שעשיתי שבהתחלה בכלל פסלתי אותו על הסף.

בכל אופן אחרי הלימוד עליו ונסיעת המבחן על הרכב לא היה ספק לגביו.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

מצטער שאני מתעקש, אבל אשמח לשמוע תשובה מפותח השרשור או מישהו שיש לו קליאו דומה:

הקישוט אדום על ההגה, זה פלסטיק? הוא לא מתחמם כשהרכב עומד בשמש?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מצטער שאני מתעקש, אבל אשמח לשמוע תשובה מפותח השרשור או מישהו שיש לו קליאו דומה:

 

להתעקש זה טוב ואין לך מה להצטער.

לא יצא לה עדיין להיות בשמש מספיק זמן כדי להתחמם...

אבל בפיקנטו גם יש את הפלסטיק והחימום לא כזה נוראי שאי אפשר לגעת ברכב

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

אבל בפיקנטו הפלסטיק לא למעלה איפה שאתה אמור להחזיק את ההגה.

זה נראה שבנסיעה ארוכה, במידה ותחזיק את ההגה כמו בתמונה, הידיים יזיעו והרבה.

 

18593424-the-appropriate-grip-to-hold-a-steering-wheel-is-at-9-3-o.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
In Flames אם אני זוכר נכון הם רצו על ה-RS משהו בסביבות 170,000 ש"ח שזה מחיר אנטרונומי.

הם נותנים הנחות רציניות עכשיו? תעלה התרשמות מהרכב אם אתה יכול. אני לא מכיר אף אחד שקנה כזו.

אני מתכנן לפרסם התרשמות עוד כשבועיים אחרי שאני אעשה לה סט צילומים כמו שצריך. אני אתייחס גם לסיבה שבגללה קניתי דווקא את הקליאו ובינתיים ניתן לפות"ש לפרט על הגירסא שלו

 

luckies, אני בית שמשי, לא חושב שזה עוזר לסט צילומים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אני מתכנן לפרסם התרשמות עוד כשבועיים אחרי שאני אעשה לה סט צילומים כמו שצריך. אני אתייחס גם לסיבה שבגללה קניתי דווקא את הקליאו ובינתיים ניתן לפות"ש לפרט על הגירסא שלו

 

luckies, אני בית שמשי, לא חושב שזה עוזר לסט צילומים

וואלה אתה מבית שמש ?, גם אני.

פורסם
להתעקש זה טוב ואין לך מה להצטער.

לא יצא לה עדיין להיות בשמש מספיק זמן כדי להתחמם...

אבל בפיקנטו גם יש את הפלסטיק והחימום לא כזה נוראי שאי אפשר לגעת ברכב

 

אבל בפיקנטו הפלסטיק לא למעלה איפה שאתה אמור להחזיק את ההגה.

זה נראה שבנסיעה ארוכה, במידה ותחזיק את ההגה כמו בתמונה, הידיים יזיעו והרבה.

 

18593424-the-appropriate-grip-to-hold-a-steering-wheel-is-at-9-3-o.jpg

 

תודה.

זה בדיוק מה שהטריד אותי. הלכתי לראות קליאו בשביל חבר, והיה כזה בהגה. כששאלתי את הנהגת היא התחילה למלמל, אז עניין אותי לשמוע ממישהו שיש לו את זה. הפלסטיק נמצא בדיוק היכן שאוחזים בהגה, ויש לי תחושה שאחרי כמה שעות שהרכב עומד תחת שמש ישירה אי אפשר לגעת בהגה כמה דקות טובות עד שיתקרר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תתחדש הרכב נראה מעולה, בין הרכבים האהובים עליי בקטגורייה הזו

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

תודה על הפירגון!

לגביי הההגה נראה לי שאתה קצת מגזים אבל בו נגיד וזה יהיה לא נעים למגע אז תמיד אפשר להרכיב כיסוי הגה רגיל או כיסוי הגה כמו ציפית של כרית שיגן מפני השמש.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

מה שאתה מציע הוא פתרון אפשרי. בכל זאת אשמח לקבל ממך עדכון כשזה יקרה [או לא].

נ.ב. הבחירה בידני מצוינת. אני בהחלט אשקול את הקליאו כרכב הבא שלי. [בינתיים חי על הרכב של ההורים].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תשמע האוטו נראה טוב, יפה יפה עשית שלקחת באדום, חסרות מכוניות כאלה על הכביש,טוב עשית גם לך וגם לנו:)

פורסם

לא צריך כיסוי הגה. בסה"כ, כאשר הרכב בעמידה לשים סך שמש. מעבר לשמירה על ההגה, שומר על לוח השעונים.

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לי יש קפצ'ור עם כזה הגה. אין לו שום בעיה. ההיפך. כשידיים מלוכלכות אפשר לנהוג רק עם הפלסטיקים ולא ללכלך את הסקאי. לא יודע איך זה בקליאו אבל אצלי כל נגיעה בדשבורד או הגה משאירה סימנים של שומן כמו על טלפון.


×
×
  • תוכן חדש...