Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכש החדש הגיע סוף סוף - קליאו 0.9 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני לא התקנתי את מרימי החלונות ופשוט מהסיבה שאם אתה משתמש בכרטיס החכם כדי לנעול את הרכב אוטומטית ( לפי מרחק שלך מהרכב ) - החלונות לא יעלו .

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדעתי זו טעות באתר כי גם אני התבלבתי מאוד בהתחלה

ההבדל בין ה-0.9 הפשוטה למפוארת יותר זה בסביבות ה-5,000₪ כמובן שתמיד אפשר להתמקח...

זה כולל את הפסים האדומים/כרום בגריל קדימה בצדדים ומאחור,

צביעה ייחודית בפנים הרכב ,תפרים במושבים בצבע הרכב , ג'אנטים אלומניום שחורים, קיפול חלונות והנעה ללא מפתח (נוח מאוד).

אני קיבלתי חיישני רוורס, מובילאיי, מיכל דלק מלא על המרימי חלונות ויתרתי עקב גילוי נאות שקיבלתי מחבר שעובד בקרסו שעל מנת להרכיב את המרימי חלונות מפרקים חצי מהרכב מבפנים וכמו שאנחנו יודעים היחס לרכבים במתקינים המקומיים לא משהו... אז העדפתי להישאר בלי.

 

טעות אחת שאני שמתי לב אליה, רשום שרק הדגם המאובזר באוטומטי 1.2 מגיע עם כרטיס וכפתור הנעה ללא מפתח, בפועל שני הדגמים מגיעים עם אותו כפתור הנעה ללא מפתח.

פורסם
טעות אחת שאני שמתי לב אליה, רשום שרק הדגם המאובזר באוטומטי 1.2 מגיע עם כרטיס וכפתור הנעה ללא מפתח, בפועל שני הדגמים מגיעים עם אותו כפתור הנעה ללא מפתח.

 

אז ככה בכל הקליאו יש כפתור הנעה וכרטיס במקום מפתח ההבדל הוא שבדגם המפואר יותר יש מפתח חכם המאפשר פתיחה/נעילה אוטומטית של הדלתות והנעה ללא הכנסת הכרטיס לחריץ המיועד לו בדשבורד אלה כל עוד הכרטיס נמצא באזור תא הנוסעים של הרכב.

לדעתי ומניסיוני זה פשוט נוח ועובד יופי.

אגב זה מגיע גם ב-0.9 וגם ב-1.2 הדגם המפואר.

בנוסף בדגם המופאר הפלסטיקה החיצונית השחורה צבועה בצבע "שחור פסנתר" שוב לדעצי זה מוסיף המון לרכב לעומת הדגם הפשוט יותר.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.


×
×
  • תוכן חדש...