Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לחברי הסניף הצפוני של מועדון ה 5 .

אירוע גלאי הוא אחד מהכינוסים המרכזיים של המועדון והזדמנות טובה לפגוש חברים ומכוניות ולעסוק בתחביב

ופחות באינטריגות ובבעיות המקומיות שלנו.

ולכן ...

מחר בבוקר בשעה 7:30 נפגש בחניית הסטופ מרקט ביגור.

לאחר התארגנות והמתנה לצבירת החברים נצא בשעה 7:50

לפארק אפק (אנטיפטרוס) שליד ראש העין , לא להתבלבל עם שמורת עין אפק שליד הקריות :)

את השיירה יוביל הרכב האיטי ביותר (מבלי להעליב).

ציר הנסיעה המתוכנן :

יגור - יקנעם - אליקים - כביש 6 - מחלף קאסם - שמאלה לכביש 444(דרומה) - ימינה בצומת ראש העין לכביש 483(מערבה) ומיד ימינה לפארק אפק.(צפונה)

מרחק כ: 85 ק"מ

זמן משוער : ככה וככה ...(כולל עצירה באלונית הצפונית).

הנחיות כלליות מפורסמות בשרשור המועדון על האירוע .

פרטים נוספים למתעניינים בנייד שלי ושל נתי .

איתמר: 052-9464094

נתי : 050-7377550

פורסם
בוקר טוב לחברי הסניף הצפוני של מועדון ה 5 .

 

ופחות באינטריגות ובבעיות המקומיות שלנו.

ולכן ...

 

איתמר: 052-9464094

 

ולכן...... אתה מוזמן למפגש בקיבוץ שומרת אצל שי הנפח, יחד עם חבריך. מפגש עם ריח ברזל, זעה ובירה קרה.

דרך אגב, חבריך השתתפו ונהנו, אצל שי הנפח הדלת פתוחה לכל חובבי המוטוריקה, בוא והצטרף.

פורסם
ולכן...... אתה מוזמן למפגש בקיבוץ שומרת אצל שי הנפח, יחד עם חבריך. מפגש עם ריח ברזל, זעה ובירה קרה.

דרך אגב, חבריך השתתפו ונהנו, אצל שי הנפח הדלת פתוחה לכל חובבי המוטוריקה, בוא והצטרף.

תודה על ההזמנה

נשמח לממש אותה , דרך אגב אני לא יודע מי אילו חבריי שהשתתפו אבל העיקר שנהנו .

איתמר

פורסם

שמחתי לראות את חברי מהמפגש הצפוני , למרות המרחק הגדול, עלו על רכביהם ובאו לחגוג עם זוכי הגביעים - כל הכבוד לכם.

ניכר שהמועדון יקר לכם ושהמרחק לא הרתיע אתכם.

נשמח תמיד לראותכם.

מצא משה

פורסם

מצא תודה, העונג להגיע כולו שלנו למרות המרחק,

לצערי הצפוניים שלנו לא מורגלים בנסיעות ארוכות "מצפים שתמיד יבואו אליהם".

היה מפגש מדהים של חברים מכוניות וכל השאר, מי שלא הגיע הפסיד.

אירגון למופת באתר מדהים ומתאים לכמות האדירה של רכבים ומזג אוויר שנבחר בקפידה.

נסיעה מחיפה כ 200 ק"מ Round trip, אחרי חיים עם המוריס 8 זאת חוויה מתקנה וחסכונית במיוחד כ 14 ק"מ/לליטר בטריומף שלי, ממש גדול.

תודה לזיאד עם הטנדר שברולט המשופץ למופת שהגיע איתנו בשיירה עם רגל על הבלם בכביש 6 כדי לשמור על מהירות הנסיעה של חיים.

והכי הכי, שלמה עם פורד מודל 1925 עוקף אותנו בכביש 6 אין דברים כאלה.....

הגענו 8 רכבים מהצפון, פעם הבאה אין שיחרורים גם לטייסים כולם נוסעים אחרי חיים.

כמה תמונות מהדרך.

תודה למארגנים אתם 10 הצלחתם Big time

IMG_3561.jpg

IMG_3551.jpg

IMG_3552.jpg

IMG_3553.jpg

IMG_3554.jpg

IMG_3556.jpg

IMG_3557.jpg

IMG_3559.jpg

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

בשנה שעברה עוד הספקתי להיות באתר המרהיב הזה עם הפיז'ו, במה שהתברר כהופעה האחרונה שלה באירוע רשמי של המועדון :-(.

 

השנה הגעתי עם המשפחה. הבנות נהנו מהאתר - ואני מאירוע מוצלח ומהנה במיוחד.

 

מי שלא הגיע בגלל עלות הדלק, בגלל שחיממו אותו או סתם מאדישות, הפסיד...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
ולכן...... אתה מוזמן למפגש בקיבוץ שומרת אצל שי הנפח, יחד עם חבריך. מפגש עם ריח ברזל, זעה ובירה קרה.

דרך אגב, חבריך השתתפו ונהנו, אצל שי הנפח הדלת פתוחה לכל חובבי המוטוריקה, בוא והצטרף.

 

123roni בתור אחד מ "חבריך" תודה על ההזמנה אשמח לפגוש אותך לתאום.

123 וגם רוני זה נחמד אבל לא אומר לי כלום.

בברכה

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

×
×
  • תוכן חדש...