Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חושב להתחיל לעשות את הקניות באינטרנט.

מבירור שאני עשיתי מדובר על סדר גודל של 15-30 ש"ח דמי שירות ומשלוח.

האם הסחורה שמגיעה בדרך זו היא סחורה איכותית? (בעיקר פירות וירקות)

האם נהוג להשאיר טיפ לשליח שמביא את הקניות?

האם יש משהו נוסף שעליי לדעת לפני הפעם הראשונה? :oops::lol:

פורסם

לרוב הפירות והירקות טובים יחסית לסחורה שיש באותו יום.

לגבי חלבי, הם נוטים להביא דברים עם תאריך תפוגה קצר, כנראה בעקבות FIFO.

 

אני עושה כבר הרבה זמן, במיוחד כשצריך להזמין כמה שישיות מים ושאר דברים שאני לא רוצה לסחוב.

ואני אישית לא משאיר טיפ, ה30 ש"ח דמי משלוח מספיקים לדעתי.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אנחנו היינו עושים קניות באינטרנט בתקופה שלא היה לנו רכב, דרך שופרסל אונליין.

 

סך הכל הפירות והירקות היו אחלה, המוצרים שדורשים קירור מגיעים עם קרחונים נחמדים ששומרים על הטמפרטורה, הכל מגיע ארוז יפה בתוך ארגזים קטנים, וכמובן שהשליח מגיע עד הדלת.

כשיש מבצעים, אתה בוחר מוצר מסוים, האתר מציע לך מוצרים נוספים במחירים נמוכים יותר. מה שנקרא "מוצר מחליף".

 

גם אנחנו לא היינו משאירים טיפ בגלל עלות דמי משלוח של 30 ש"ח.

 

בקנייה ראשונה באתר שלהם אתה מקבל 4 תלושים של 50 ש"ח כל אחד לקניות הבאות. ניתן לממש תלוש אחד בכל קניה. מכסה את עלות המשלוח וקצת יותר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני בעיקר עם מגה, בגלל כל הכאבי ראש שהיו לי עם שופרסל, כמעט כל הזמנה הייתי צריך להתקשר לשירות לקוחות כי איזה ארגז נשכח אצל השליחים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

כן, דרך שופרסל. הזמנתי פעם אחת עגבניות והופתעתי לטובה, אך אני עדיין חושש להזמין ירקות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא עברתי לקניות ברשת - אשתי מחלקת את הקניות בין כמה מקורות והחסכון הכספי עצום.

לגבי דמי המשלוח - לא לשכוח שחלקם מקוזז על ידי הדלק והזמן שאתה חוסך בהזמנה עד הבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מזמין פעם בחודשיים בשביל השתיה והמוצרי ניקוי הכבדים.

לא מאיר טיפ, הדמי משלוח אגב בחלק מהמקומות קטנים כשמזמינים הרבה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טיפ על מה?

 

על זה שלא שברו ארגז?

השליח התנהל מולי פרונטאלית?

יש פה איזה קטע של שירותיות? חיוך?

 

המשרה היחידה שמצדיקה טיפ זה מלצרות (ולא, ברמן או בריסטה אינם נכללים אלא אם כן קיבלו ממש בקשה מיוחדת)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני חושב שטיפים צריכים להעלם מהעולם. זה מגוכך שמצפים ממני להשאיר טיפ על שירות מינימלי שנדרש ממישהו.

אם מישהו עשה מעל ומעבר, בכיף, אבל כברירת מחדל?

 

ותמיד יש לי ירקות/פירות בהזמנות וכמעט ואין תלונות.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני מזמין קבוע, פעם בשבוע וחצי בערך.

פעם הזמנתי מרמי לוי שזולים מאוד באינטרנט (יותר מבסניפים) אבל תמיד היו חוסרים משמעותיים ובעיות בהזמנה, הירקות היו על הפנים.

 

היום אנחנו מזמינים משופרסל, המשלוח מגיע מאוד מסודר ונוח ופשוט להזמין מהאתר (מציע מוצרים שמזמינים תדיר, רשימות קניה ואפשרות לבחור מוצרים זולים יותר). היתרון של שופרסל שתמיד יהיה משלוח זמין (אין להם מגבלה כמו ברמי לוי שיכול להיות שביום א' כבר כמעט לא ישארו משלוחים זמינים), הירקות והפירות בסדר גמור (לא נתקלתי במשהו שלא הייתי לוקח בסופר) והמחירים סבירים.

פורסם

החיסרון הכי גדול הוא שאי אפשר לשלם עם תוי קניה.

 

זה שקול להתייקרות של 20.5% מבחינתי.

(מוצרים בערך נקוב של 1000 שקל עולים לי 830 שקל בתשלום דרך תו הזהב)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

קחו בחשבון שהמחירים באינטרנט גבוהים משמעותית מהמחירים בסניפים, נוסף על כך ההובלה של המוצרים לא נעשית ברכבים מתאימים מה שאומר שייתכן שהמוצרים שלכם ישהו כמה שעות ברכב לפני שיגיעו אליכם הביתה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אנחנו מזמינים ממגה באינטרנט כמה שנים, בערך מיום ההשקה, כמעט ללא תלונות (למעט דברים מינוריים שטופלו מיידית). אין לי זמן וחשק לנסוע לסופר, לחטוף עגלות לצבע, לשמוע צעקות של "משה, תביא גם אבטיח" ולהתייבש בקופה עם אנשים אחרים.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

אני לא יודע מה קורה בשאר הסניפים, אבל בשופרסל דיל ברחובות (באזור תעשיה), יש המון בנות שעוברות עם עגלות וקרטונים ופשוט מבצעות בשבילך את הקניה. מה שאומר שאם על המדף יש עגבניות רקובות, זה מה שתקבל כי הבנות האלה צריכות לעמוד בהספק מסויים ואין זמן להתחיל לבחור לך את העגבניה הכי יפה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

במגה מתקשרים אליך אם הפירות/ירקות לא יפים או שלמוצרי החלב תוקף קצר מדי כדי לאשר מולך, תכל׳ס הם יותר מחמירים ממני....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...