Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משתמש בשירות כשאני מושבת פיזית (בעיקר עם פציעות משביתות שאצלי קורות בתדירות גבוהה מידי).

 

יתרונות:

 

נוח, קונים מה שצריך ולא מתפתים לדברים מיותרים, מגיע עד הדלת, המלקטים בוחרים מוצרים טריים ואורזים הרבה יותר יעיל מאיתנו.

 

חסרונות:

 

יקר יותר (מתקזז עם זה שלא קונים עודפים), המשלוח מגיע יום אחרי וצריך לחכות לשליח, הם לא מסדרים בארונות המטבח ובמקרר בבית.

 

אישית נותן טיפ. השליחים האלה עובדים קשה ולא מרויחים מי יודע מה. הכמה שקלים בשבילי זה כלום אבל בשבילם זה מצטבר לסכום שעוזר להם לחיות כמו בני אדם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לצערי גם כשאני עושה קניות, הקניות עדיין לא מופיעות בארונות ובמקרר לבד. :-(

לגבי הטיפ, אמנם זו עבודתם של השליחים, אבל כמו שידוע לכולנו המעבידים בארץ הרבה פעמים מנצלים את הטיפים כדי לא לשלם לעובדים שכר מעבר למינימום, ולכן ההתלבטות.

לגבי המחירים הגבוהים יותר באינטרנט, מבדיקה שלי שערכתי המבצעים שיש באתרים זהים למבצעים בסניפים, והמחיר עבור עגלה מלאה לא משתנה בסכום העולה על 5%, שנחסכים מעצם העובדה שקונים רק מה שנדרש.

כמובן יש את החיסכון של הדלק, הזמן ובעיקר הכאב ראש של ליסוע לעשות קניות.

אבל ממה שאני מבין כאן אפשר להיות רגוע כשעושים את הקניות בצורה זו.

 

תודה רבה לכולם.

פורסם

אני משתמש באתר : mysupermarket.co.il

נוח, מתריע כאשר ניתן לחסוך יותר והכי חשוב מבצע השוואה מול כמה סופרים כך שאתה יכול למלא את עגלת הקניות ואז לבחור דרך איזה סופר לבצע את ההזמנה. בכל הפעמים בהם הזמנתי "מגה" התבררה כהכי זולה משמעותית.

 

בנוסף כמו שכתבו כאן הרשתות מעניקות קופונים למזמינים דרך האתר כך שלעיתים זה משתלם יותר מאשר לקנות בסופר בעצמך.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

גם אני משתמש ב-mysupermarket.

מה שמצחיק הוא שהאתר שלהם הרבה יותר נוח ושימושי מכל אחד מהאתרים האחרים..

 

לדעתי שווה לחסוך את הכאב ראש והזמן (+ קצת דלק) ולקנות באינטרנט. גם לא מפריע לי לשלם פרמייה קטנה כדי שהקניות יגיעו עד אלי.

למי יש סבלנות לעמוד בתור למעדנייה? אתה סתם מחכה ובסוף נשבר ולוקח גם קופסת חלווה.. :?

והתור בקופה? למה לי לעמוד כמו אידיוט אחרי משפחה עם 2 עגלות?

×
×
  • תוכן חדש...