Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SEAT IBIZA 1.4 2013 ידני


adidor77
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

SEAT IBIZA 1.4 2013-ידני-חוות דעת

 

אני עכשיו מעוניין לקנות חדש מהחברה, ואני לא יודע אם המנוע מספיק טוב?

השאלה שלי האם הוא מרגיש חלש או שזה לא כזה נורא, כי 85 כוחות סוס זה לא הרבה ואני מפחד שזה יהיה משמעותי ויגרום לי לא לקנות את הרכב

כי גם קיבלתי הצעה מאוד טובה.

 

גם הציעו לי רכב חדש שהחליפו לו שמשה קידמית וזה הוריד 6% מהערך של הרכב ובגלל זה מקבלים הנחה משמעותי. האם זה משהו שצריך לחשוד בו אם שזה בסדר ובסופו של דבר אני מרוויח הנחה משמעותי על הרכב?

(וכמובן שתיקנו הכל מקורי)

פורסם

מדובר בדגם מנוע ישן של VAG שקצת שיפרו אותו לעניות דעתי. אם זה כמו בפולו שהיו בבבעלותי ואני מניח שכן (שווה לך לבדוק את זה מול המוסכים של צ'מפיון או מול מוסך רון) הוא מנוע שהחלפת טיימינג זה עסק יקר כי יש שם 2 רצועות טיימינג (משהו כמו 2500 ש"ח בצ'מפיון ) וצריך להחליף כל 3 שנים או 90000 ק"מ הקודם מבניהם. סלילי הצתה אצלי ברכבים לא האריכו ימים והמצערת נוטה להתלכלך מהר אבל שוב זה היה במנוע של הרכבים שהיו בבעלותי אולי רון או מישהו אחר יוכל לשפוך קצת אור בנושא.

מבחינת כח אל תצפה ליותר מדי ממנו.

אל תיקח החלטות פזיזות, היבואנים תקועים עם מלאים של רכבים וברגע שהכסף אצלך אתה בעל השליטה, לא הם.

 

בהצלחה,

 

איתמר.

פורסם

מצודד באיתמר לגמרי בנושא מנועים ישנים שהכניסו בסיאט רק כדי להעיף אותם,לא ממליץ

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם

עד כמה שידוע לי אתם טועים.

ה1.4 הוא מנוע חדש, וה1.6 הוא המנוע המיושן שנמצא גם בגולף דור 4.

מה גם שבמספר מבחני דרך נקבע שה1.4 עדיף יותר. הן מבחינת צריכת דלק, רעש וכוח (לא נופל בהרבה מה1.6).

 

אני עם האיביזה (1.4) כבר 3.5 שנים, הרכב הקודם שלי היה קורולה 97 (מנוע 1.6, 114 כ"ס).

אין בכלל ספק שהאיביזה מרגישה לי הרבה יותר נמרצת וזריזה מאותה קורולה, כך שאותי המנוע ממש לא אכזב.

אבל זה כבר תלוי מאיזה רכב אתה יורד, ומה הציפיות שלך. בכל מקרה - נסיעת מבחן תפתור לך את הסוגיה.

 

הדגם המאובזר של האיביזה (שנקרא כיום FR אם אני לא טועה), מומלץ מאוד.

רכב שמרגיש איכותי, יציב ומאובזר בהתאם.

ואם הרכב שהציעו לך הוא הגרסה ה"עירומה" של האיביזה (מה שנמכר ב70K עד לא מזמן), אקח את ההמלצה שלי בחזרה.

הגרסה המוזלת הזו היא ההגדרה הישירה לפח-נוע. הפשיטו את הרכב כדי להוזיל את מחירו. ברמה של מושבים ברמה ירודה, צמיגים צרים וקטנים יותר, והרשימה עוד ארוכה.

פורסם

אני לא מכיר את המנוע אבל אני מציע לך לעשות נסיעת מבחן של שעה ויותר. תחליט בעצמך.

 

עלות רצועת טיימינג זה לא הכל. לא נראית לי סיבה לוותר על רכב.

 

איזו הצעה נתנו לך?

 

עניין בית המצערת שצויין כאן מוכר לי מאיביזה ישנה 1600. עניין כאוב אבל לא בטוח שרלוונטי לגביך. מה גם שצץ רק ב 120,000 ק"מ

פורסם

אם מדובר באיביזה שנמכרת ב70K (הגרסה הבסיסית) אני לא ממש ממליץ.

ישבתי בה והיא מרגישה ממש חסרת אבזור וזולה.

עדיף להוסיף 8K ולקנות את הפיאסטה 1.25, הרבה יותר מאובזרת והביצועים אותם ביצועים.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
אם מדובר באיביזה שנמכרת ב70K (הגרסה הבסיסית) אני לא ממש ממליץ.

ישבתי בה והיא מרגישה ממש חסרת אבזור וזולה.

עדיף להוסיף 8K ולקנות את הפיאסטה 1.25, הרבה יותר מאובזרת והביצועים אותם ביצועים.

 

אנו מציעים את הפיאסטה החדשה ידנית ברמת גימור "TREND" (ולא אמביאנט של דלק מוטורס) הכוללת:

כסא מתכוונן,פנסי ערפל,חלונות כהים,חיישני תאורה,בלוטוס מקורי,מחשב דרך,מערכת בקרת אקלים דיגיטלית,הגה מעור,מושבים

מפוארים,גימור פנימי מפואר(ניקלים) ועוד.

תוכל להגיע ולהתרשם בעצמך.

אשמח לקבוע פגישה.

פורסם

כמו שאמרתי קבלתי הצעה טובה מאוד מסיאט אבל אני לא יודע אם זה אופציה טובה בסופו של דבר.

כי אני לא יודע מה אני מפסיד כשאני קונה חדש.

1.זאת אומרת מה ירידת ערך אחרי 3 שנים

2.ביטוח

ואם יש עוד דברים כאלה שאני אמור לדעת עליהם.

אם מישהו יכול להגיד לי מה אני מפסיד אז זה יעזור לי מאוד.

 

 

ועוד משהו וגם למה אני רואה ביד 2 שאנשים מוכרים סיאט איביזה שהם היו איתם רק 1.5-2 שנים מה זה אומר על הרכב?לא מרוצים?

 

וגם יש אחריות רק לשנתיים ולא לשלוש האם פתאום בשנה השלישית יהיו לי בעיות

פורסם
שרשרת טיימינג.

אכו, שרשרת. יש כמה נושאים מענינים על השרשרת הזאת בפורום.

כך שלא בטוח ששרשרת במקרה הזה יתרון. אין שום דבר רע במנועים ותיקים לדעתי, מנוע 1.4 ו1.6 אומנם לא הכי מודרניים, אבל הם הוכיחו את עצמם במשך הזמן.

גיר ידני ומנוע 1.4 זה לדעתי שילוב מאוד סביר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...