Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI


שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה רבה על המחמאות חברים.

הפרגון שלכם נותן לי את הדרייב להמשיך ולכתוב!

 

ממשיכים:

 

המנוע בחוץ אמר אלון ,איפה החלקים ????

מה בחוץ ??? עניתי לו . השעה 9 בבוקר !

קמתי מוקדם . אמר אלון ,ספק מתנצל ספק כועס.

חצי שעה אצלך, אמרתי לו והתנעתי את הרנו הזקנה .

מזל שהעמסנו את החלקים יום קודם, חשבתי לעצמי כשנזכרתי ששני אנשים בקושי הרימו את הקרטון...

אחרי זחילה אטית בפקקים של בוקר ,הגעתי לסדנה של אלון.

זוז ,אמר לי אלון בעדינות שאופיינית לו...בעת שפתחתי את תא המטען של הרכב.

אתה צריך עזרה ? שאלתי אותו .

נראה לך ? הוא ענה לי.

אלון הוא איש גדול במיוחד ולא רצוי להרגיז אותו (אלא אם כן אתם רצים מהר במיוחד....)

הוא שלף את הקרטון ,הניח על כתפו וביד השניה פתח את דלת הסדנה.

כמו בחדר ניתוח ,ניצב המנוע על השולחן , כאשר הוא מפורק לגורמים .

אתה בטוח שתדע להרכיב הכל בחזרה ? שאלתי אותו,ספק מתכוון ,ספק בצחוק...

אלון הרים עיניו מהחבילה ובתגובה ,שאל אותי אם פעם רדף אחרי ג'ק גירים...

הבנתי את הרמז הדק ויצאתי חזרה לעבודה כאשר אני יודע שהמנוע נמצא בידיים הכי טובות שיש.

נקודת התורפה הראשונה במנוע הזה הינה התלתלים והבוכנות- משם התחלנו.

בחרנו בבוכנות malle , הן בעלות יחס דחיסה נמוך מהמקורי ויאפשרו לנו לגדוש בבטחה.

הטלטלים שנבחרו הם של DM המגיעים כקיט יחד עם הבוכנות ומסוגלים לתמוך ב 600 כ"ס.

ברגי הראש המקוריים הוחלפו במוטות הברגה של ARP .

השימוש במוטות הברגה עדיף כיוון שהם מאפשרים לנו להדק את ראש המנוע חזק יותר ואינם חד פעמיים כמו ברגי הראש המקוריים.

גם מיסבי הטלטל הוחלפו לכאלה מתוצרת CALICO אשר נחשבים למיסבי הטלטל הטובים בעולם.

גולת הכותרת בפרוייקט הזה ,הוא ללא ספק ראש המנוע אשר גזל חלק מכובד מהסכום שהוקצה לפרוייקט.

הראש המקורי הוחלף בחדש מתוצרת INA ENGINEERING כאשר מעברי היניקה והפליטה בראש נחרטו והוגדלו בעבודת CNC ארוכה ומפרכת.

השסתומים הוגדלו ב 1 מ"מ והוחלפו לכאלה של FERREA .הריטינרים והקפיצים המקוריים הוחלפו גם הם לכאלה העשויים מטיטנים.

בזכות הראש המשופר נוכל להכניס יותר אוויר למנוע ,לעלות לסל"ד גבוה יותר בבטחה ולהוציא יותר הספק.

 

המנוע בחוץ :

 

[971847_522180867829244_853175951_n.jpg

 

מרכיבים את מוטות ההברגה על הבלוק :

 

1044216_522299434484054_1857726717_n.jpg

 

 

את הטורבו והסעפת הרכבנו כבר על השולחן :

 

6299_511002098947121_1986949158_n.jpg

 

מוכן להרכבה :

 

1000430_511002125613785_1620180531_n.jpg

 

השלב הבא יהיה לטפל בהעברת הכח לגלגלים .

המשך יבוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טיזינג הזוי משהו.

(אלא אם יש תכנון לצרף למותחן הזה שוטרת תנועה לוהטת ומרשעת, עם שוט, אזיקים מעור וצורך עז ללמד ילדים רעים קצת משמעת).

בהצלחה בפרוייקט.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש בחבילה ? שאלה אותי ביובש המוכסת בנתב"ג.

"קישוטים לסוכה" ,עניתי לה .

"אבל אני רואה שיש כאן חלקים לרכב " ,היא אמרה.

"איתם אני רוצה לקשט את הסוכה שלי" ,עניתי בחיוך...

היא לא ממש אהבה את ההומור המתחכם שלי ועברה על כל הפריטים בדקדקנות .

למזלי הרב,הצטיידתי בכל האישורים למשלוח טרם הגעתו ולמוכסת הנחמדה לא היתה ברירה אלא לשחררו.

חיים לא קלים עוברים על עובדי המדינה האלה ,היה שם מישהו שהתעקש שההגה של הטיוטה שהחזיק ביד בכלל לא אמיתי ומתאים לפליסטיישן שיש לו בבית... בסדר..... ;)

אחרי תלאות ,אגרות שלא ידעתי שקיימות (אגרת ריקון ? אגרת מחשב? היטל מלחמה ? ) ועוד "ברכות" כאלה ואחרות ,המשלוח שוחרר.

בתוך הקרטון המיוחל ישב (בין היתר...)מצמד מקצועי ומחוזק מתוצרת סאוטבנד ארה"ב STAGE 3 DRAG .

בחרנו במצמד אשר ישרוד את ההתעללות הנדרשת ליציאה חזקה מהמקום ואת המומנט המטורף המתקבל בסל"ד הגבוה.

רצוי לבחור את המצמד לפי המומנט המשוער שיופק מהמנוע ולא לפי ההספק בכ"ס-כך תחסך עוגמת נפש רבה.

אנחנו כיוונו ל 70 קג"מ ואני מאמין שהוא יעשה את העבודה בצורה מושלמת.

בתוך קרטון נוסף ישב חלק מיוחד במינו : דיפרנציאל מוגבל החלקה מתוצרת WAVETRAC ארה"ב.

דיפרנציאל ברכב רגיל נבנה בצורה המעבירה את הכח לגלגל אותו הכי קל לסובב :לדוגמא : נניח ותרימו רק אחד מגלגלי הרכב הקדמיים (ברכב בעל הנעה קדמית ) ותנסו לנסוע ,יסתובב רק הגלגל הנמצא באוויר ולמרות שהגלגל השני נוגע בקרקע ,לא יזוז הרכב לשום מקום.

לא זה המצב בדיפרנציאל מוגבל החלקה אשר מתוכנן להעביר את הכח לשני הגלגלים גם כאשר אחד מהם מאבד אחיזה (גלגל מפרפר "נחשב מבחינתו" לגלגל באוויר והכח מופנה גם לגלגל השני.)

עובדה זו חשובה במיוחד לרכבי דראג שם אחיזה טובה בזינוק יכולה להביא את הגביע.

כבר באותו הערב ,שניהם היו מורכבים...

 

דיפרנציאל מקורי מול משופר:

 

1385156_1429567377265503_725702640_n.jpg

 

הגיר פורק ונפתח בכדי להחליף את הדיפרנציאל :

 

1385765_1429567383932169_686153931_n.jpg

 

מרכיבים :

 

1383104_1429567340598840_1547584156_n.jpg

 

"הפרלמנט" -(אלון הוא היחידי שעובד...)

 

1450778_1429568227265418_911831969_n.jpg

 

המשך בוא יבוא....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאיני חובב VAG מודה שמתחיל להיות מעניין, עושה רושם פרוייקט איכותי ומקצועי, כל הכבוד.

 

שאלה- התקנת דיפרנציאל מוגבל החלקה זה MUST בהספק כזה, בייחוד בהנעה קדמית, ועדיין, הרכב יכול להוריד באיזור ה-600 כ״ס לכביש בגלגלים הקדמיים?

אני בספק רב, צמיגי דראג ישפרו את המצב כמובן אבל לא בטוח שגם הם יספיקו.

יכול לומר שברכב שלי, כ-525 כ״ס וכ-80 קג״מ בגלגלים אחוריים שנועלים מישילין PSS קשה מאוד להוריד את הכח בצורה מושלמת ואם הצמיגים לא חמים כמו שצריך בכלל אין סיכוי.

מאוד מסקרנת אותי הנקודה הזאת.

 

(הערת אגב- המנוע נראה ממש פצפון כשהוא מחוץ לרכב, הראש מנוע קטן יותר מהסופרצ׳ארג׳ר אצלי :wink: )

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרתק.

מעניין איך מטפלים בטמפרטורת המנוע ובשימון...

הבלוק יעמוד בפרוייקט?

 

מצפה להמשך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצעה לשיפור:

לפני מספר שנים נמכרה סיאט ליאון טורבו 4x4 (עם מנוע 1800).

אם מסבים את הגולף המדוברת ל-4x4 לא תהיה בעיה להוריד את כל הכוח לכביש...

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאיני חובב VAG מודה שמתחיל להיות מעניין, עושה רושם פרוייקט איכותי ומקצועי, כל הכבוד.

 

שאלה- התקנת דיפרנציאל מוגבל החלקה זה MUST בהספק כזה, בייחוד בהנעה קדמית, ועדיין, הרכב יכול להוריד באיזור ה-600 כ״ס לכביש בגלגלים הקדמיים?

אני בספק רב, צמיגי דראג ישפרו את המצב כמובן אבל לא בטוח שגם הם יספיקו.

יכול לומר שברכב שלי, כ-525 כ״ס וכ-80 קג״מ בגלגלים אחוריים שנועלים מישילין PSS קשה מאוד להוריד את הכח בצורה מושלמת ואם הצמיגים לא חמים כמו שצריך בכלל אין סיכוי.

מאוד מסקרנת אותי הנקודה הזאת.

 

(הערת אגב- המנוע נראה ממש פצפון כשהוא מחוץ לרכב, הראש מנוע קטן יותר מהסופרצ׳ארג׳ר אצלי :wink: )

קבל הנעה קידמית עם מעל ל 1000כ"ס בגלגל!

וברור שצריך יותר מצמיגים.

http://www.youtube.com/watch?v=W2_9kPguTNs&feature=youtu.be דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל הנעה קידמית עם מעל ל 1000כ"ס בגלגל!

וברור שצריך יותר מצמיגים.

[]

 

ברור וידוע לי שישנם רכבי הנעה קדמית בעלי הספקים מאוד גבוהים.

 

אני אחדד את השאלה שלי:

מה הולך להתבצע ברכב מבחינת שילדה\מתלים וכו' על מנת לאפשר הורדת כוח אופטימלית (כמובן אם אפשר לפרט שכולם ילמדו, מובן אם בעל הרכב יעדיף לא לפרט.

 

דבר נוסף,

 

אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב הולך לשמש כרכב יומיומי (קרי- לא רק לדראג סטריפ), שיפורי המנוע שבוצעו\יבוצעו הולכים לפגוע בעניין הזה או שהרכב ירגיש "נורמלי"? (לא מדבר על גדישה וכו' שאפשר כמובן להוריד).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור וידוע לי שישנם רכבי הנעה קדמית בעלי הספקים מאוד גבוהים.

 

אני אחדד את השאלה שלי:

מה הולך להתבצע ברכב מבחינת שילדה\מתלים וכו' על מנת לאפשר הורדת כוח אופטימלית (כמובן אם אפשר לפרט שכולם ילמדו, מובן אם בעל הרכב יעדיף לא לפרט.

 

דבר נוסף,

 

אני יוצא מנקודת הנחה שהרכב הולך לשמש כרכב יומיומי (קרי- לא רק לדראג סטריפ), שיפורי המנוע שבוצעו\יבוצעו הולכים לפגוע בעניין הזה או שהרכב ירגיש "נורמלי"? (לא מדבר על גדישה וכו' שאפשר כמובן להוריד).

 

 

בוקר טוב.

 

סבלנות, אנחנו מיד מגיעים להמשך הסיפור ...:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...